Celou noc se převaluju v posteli a snažím se usnout.
Potom, co jsem se vytratila do pokoje, jsem si schovala to číslo do nočního stolku a nevylezla jsem až do večeře.
Chris se u večeře vyptával, tak jsem se co nejrychleji odporoučela zpátky. Máma sice nevěděla o co jde, ale hustila do mě kecy o tom, jak je Tim hodný a pěkný.
Ani jsem po sobě neuklidila nádobí.Dala jsem si rychlou sprchu a teď leží tady. Ve své posteli, a nemůžu usnout.
Co chvíli kontroluju mobil, ale čas plyne pomalu.
Zítra máme školí, tak se trochu bojím, abych nevypadala jako zombie.Snažím se plně uvolnit. Ještě si dojdu otevřít okno, aby sem šel čerstvý vzduch a jdi si zase lehnout.
Zachumlám se do peřin a po dlouhém převalování usnu.*
Tóny budíku se rozléhají celým pokojem.
Nahmatám mobil a poslepu ho vypnu.
Se zavřnýma očima se posadím na posteli.Obleču si jeany, černé triko a přes to přehodím šedou mikinu, která je mi o pár čísel větší. Venku je furt docela chladno, ale v dubnu tak většinou bývá.
Udělám ranní hygienu, posnídám donuty a mužů vyrazit.
Na záda si u dveří hodím černý batoh, obuju si červené Converse a vydám se na patnácti minutovou procházku do školy.
Mohla bych tam být i za pět, ale můj úžasný bratr mě odmítá vozit na motorce, i když jede prakticky kolem mé školy.Sotva vejdu do třídy, Tim už na mě zase kouká.
Sednu si vedle Hannah a nachystám si věci na hodinu, zatímco ona si s někým píše na mobilu.
Vytáhnu svůj mobil a napíšu jíChloe: Jsi tu se mnou? :P
Odpověď mi přišla prakticky ihned.
Hannah: Fyzicky ano, ale psychicky ne :*
Chloe: Tak se sem okamžitě dostav!
Odložila jsem mobil a vzala jsem i ten Hanin.
,,Heeej!" natahovala se po něm hned Hannah.
Do třídy vpadl učitel, tak jsem jí ho jen rychle dala a začala jsem si zapisovat z tabule.
*
Měli jsme zrovna obědovou pauzu, když jsem si všimla, že jen kousek od nás sedí Tim a "nenápadně" se posouvá k nám.
Sykla jsem na Hanu.
,,Co je?" zamumlala s pohledem na displeji mobilu.
,,Tim se furt přibližuje k nám." zašeptám, co nejtiššeji to jde.
,,Hmm." zabrblá Hannah a dál mě ignoruje.
Nemám tušení, čím se tak moc zabývá, ale u ní je to celkem normální. Nejspíš to bude nějaký nový módní střih nebo problémy nějaké celebrity.
Strašně ji to bere, jenže já to moc nechápu, tak jsme to radši přestaly řešit.,,Ty nemáš oběd?" vybafl na mě z ničeho nic Tim.
,,Ne." odsekla jsem.
,,A chceš ten můj?" položil další blbou otázku.
,,Ne." řekla jsem jedovatě.
,,A nebudeš mít hlad?" zkusí to znovu.
,,Hele, já bych si celkem dala." usměje se na něj Hannah a vezme si jablko, které mi podával.
Tim se zaraženě otočil a odkráčel pryč.
Prudce jsem vydechla.,,Díky." prohodila jsem jen.
,,V pohodě." zakousne se do jablka.
,,Jen si odskočím." zvednu se a zamířím na holčičí záchody.
Zavřu se v jedné z kabinek, vytáhnu mobil a ten zázračný kus papíru.
Chloe: Dneska v 5. U mě v pokoji.
Odešlu zprávu na číslo, které má patřit Justinovi. U umyvadla si opláchnu obličej studenou vodou a jdu zpět za Hannah.
ČTEŠ
Fake boyfriend [JB]
Teen FictionChloe se líbí klukovi, kterého ona moc nemusí. Ale musí vyřešit, jak se ho zbavit. Půjde to hladce nebo za tím budou další trable? To se dozvíte v této knize :)