Zrovna jsme se válely na zemi a propadaly jsme záchvatu smíchu, když do pokoje přišla mamka.
,,Copak ti Justin neřekl, že s tebou potřebuji mluvit?" zamračila se ve dveřích.
S Hannah jsme se bleskově postavily, ale udělaly jsem v pokoji takový bordel, že nešlo přehlédnou, že jsme tady blbly.
,,Jo řekl. Promiň, já zapomněla." pokrčila jsem rameny. Máma není nějak extrémně zlá, ale když se rozohní, je to konec.
,,Hannah! Ahoj, kdy si tu byla naposledy?" mamka už zase zářila.
,,Asi před měsícem. Dobrý den." zazubila se Hannah ,,Nevadí, že tady dneska přespím? Rodiče zase odjeli a já nechtěla být sama doma."
,,Vůbec to nevadí. Pojďte se s námi najíst. Kluci dělají skvělé maso." řekla a odešla.
,,Já nechtěla být sama doma." napodobovala jsem Hannah přehnaně.
Rozesmála se. ,,Sklapni."
Na zahradě už byli vážně všichni.
,,Rodiče neví, že s Justinem chodím, tak jim nic neříkej." šeptla jsem jí ještě než jsme se vydaly k ostatním.,,Vždyť jsme měli být uvnitř." sedla jsem si do menšího proutěného gauče a vedle mně Hannah.
,,Dneska je celkem teplo a kluci mě přemluvili. Ale až vám bude zima, tak si donesete mikinu a deky." nemohla si odpustit poznámku.
,,Ano, madam." zažertovala jsem.
,,Chloe!" okřikla mě mamka výhružně.
,,Promiň." protočila jsem oči.
Nečekaly jsme dlouho a táta nám donesl talíře s masem a chlebem. Při jídle mezi námi bylo ticho a jen jsme poslouchaly, o čem se baví ostatní. Občas jsem zahlédla Justinův pohled. Možná se mi to ale jen zdálo.
,,Justin na tebe furt kouká." drcla do mě Hannah.
,,No a?" pokrčila jsem rameny ,,Z tebe nemůže spustit oči John."
,,To je který?"
,,Ten blond s piercingem v obočí." zašeptala jsem jí.
,,Jo, je dobrej." zamyslela se Hannah.
Já byla na kluky zvyklá, takže jsem se na ně nedívala tímto způsobem, ale každý měl něco do sebe. Teda, když nepočítám Justina. Do toho jsem zakoukaná už těch pár let.
Zahleděla jsem se na něj. Na ten jeho krásný úsměv, tmavé oči, vlasy, které jsou od pohledu jemné a jeho plné rty. Justin se na mně otočit, ale já byla zaneprázdněna civěním na jeho rty. Olízl si je a na krátkou chvíli se kousl do spodního rtu. Naprázdno jsem polkla.
Uvědomila jsem si, že na mě kouká a radši jsem odvrátila pohled. Cítila jsem červeň ve svých tvářích.,,Chloe, teče ti slina." utahoval si ze mně Justin.
Doprdele, takže si všiml. Jak by taky ne, když na něho čumím jako hladová šelma. Začne mi být horko.
,,Jdeme?" zeptám se Hannah.
,,Vždyť jsme sotva přišli." namítne.
,,Dobře, jen si zajdu pro vodu." vstanu a rychle odejdu do kuchyně.
Načepuju si do sklenice ledovou vodu a vypiju ji celou na jeden nádech. Trochu si ochladím obličej a se zavřenýma očima zhluboka dýchám a opírám se zády o linku. Dokud nezaslechnu kroky mířící ke kuchyni.
,,Co tady děláš tak dlouho?" projde kolem mě Justin a vytahuje z lednice plechovky s Colou.
,,Nic." pípnu v naději, že si ze mně nebude dělat srandu.
,,Nemusíš se na mě dívat jako bys mě chtěla znásilnit." zasměje se na můj účet.
Já to čekala.
,,Nedívám se na tebe tak." protestovala jsem. Třeba ještě zachráním svou důstojnost.
,,Ale jo, díváš."
,,Ne ne." zamračila jsem se.
,,Nebuď jako malá." smál se.
,,Nedívám se jako bych tě chtěla znásilnit!" založila jsem si paže na prsou.
,,Když to říkáš."
,,Měla by ses vrátit ven. Hannah už se usadila mezi klukama."
Stoupl si přede mně a díval se mi upřeně do očí. Držel v každé ruce dvě plechovky a udělal krok ke mně.
Můj pohled se zase stočil k jeho rtům. Tentokrát jsem si rty oblízla já.,,Ehm...tak já radši půjdu." sklopila jsem hlavu a rychle jsem kolem něj prošla.
Zastavila mě jeho ruka na mém zápěstí. Otočil mně zpět k němu. Nechápu, jak dokázal odložit to pití tak rychle na stůl, ale bylo to to poslední, co mě zajímalo.
Přitáhl mě blíž k němu.,,A už se na mě tak nekoukej. Protože mě štve, když vidím tvůj toužebný pohled a nemůžu nic dělat." zašeptal a díval se mi do očí, ale ruku mi nepustil.
,,Proč?" zatvářil se nechápavě.
,,Proč s tím nemůžeš nic dělat?",,Protože bych se nejspíš neovládl a mohl bych ti ublížit." pustil mou ruku, vzal plechovky ze stolu a odešel.
ČTEŠ
Fake boyfriend [JB]
Novela JuvenilChloe se líbí klukovi, kterého ona moc nemusí. Ale musí vyřešit, jak se ho zbavit. Půjde to hladce nebo za tím budou další trable? To se dozvíte v této knize :)