Do obýváku vešla na kost promočená Summer.
,,Tys nejela autem?" podivila jsem se.
,,Máma musela jet něco zařídit, tak jsem šla po svých."
,,Vždyť to máš daleko." vzala jsem Justinovi ručník a následně ho podala Summer.
,,Jenže já ten test vážně musím dát. Jej, promiň jestli jste tu měli něco rozdělanýho." všimla si Justina a zazubila se.
,,To nic. Jen jsme se dívali na televizi. Pojď, dám ti suché oblečení." namířila jsem si to nahoru.
,,Jako fakt s ním něco máš? Vždyť si říkala, že to je jen jako." šeptala Summer cestou po schodech.
,,No jo, to nějak samo." mykla jsem rameny.
,,Tak samo jo?" vysmála se mi.
,,Nechám tě tu v klidu, kdybys něco potřebovala, budu dole." hodila jsem po ní moje staré triko a tepláky.
Zavřela jsem za sebou dveře a oddusala jsem do obýváku.
Při pohledu na Justina jsem zavrtěla hlavou.,,Tak co budeme dělat teď?" zeptala jsem se a sedla jsem si.
,,Nemám páru." vydechl.
,,Chrisinko, jdeme hrát!" zakřičela jsem, co nejhlasitěji, aby to Chris slyšel.
Zvedla jsem se z gauče, ve skříňce jsem našla nějakou střílečku, kterou jsem hned zapojila a hodila jsem po Justinovi ovládání.
,,Prosím, princezno Chrisiko." zacukroval Chris ze schodů.
,,Nemáš zač." zazubila jsem se.
Jako na povel skočil Chris vedle Justina a vzal si svoje ovládání.
Sedla jsem si vedle nich a začali jsme hrát.*
,,Poslední kolo a kdo první umře, jde pro pivo." vyzval nás Justin.
,,Tohle musíš dát, Chloe. Ani za nic nezvedej ten zadek ze země." povzbuzovala jsem sama sebe.
Zahráli jsme si snad všechny hry a nakonec jsme skončili tam, kde jsme začali. Za celou tu dobu Summer ani jednou nevylezla. Myslím si, že to s tím učením přehání, vždyť je skoro konec.
A jak mé myšlenky směřovaly jinam, tak jsem to prohrála na plné čáře.
Se zafuněním jsem vstala.,,A kde je tvé heslo, že nezvedneš zadek?" provokoval mě Chris a Justin se jen ušklíbl.
Vyplázla jsem na ně jazyk a donesla jsem jim vychlazené pivo. Venku už bylo lépe, ale furt lehce pršelo.
,,Jdu zkontrolovat Summer, jestli žije." oznámila jsem těm idiotům a šla jsem.
Potichu jsem otevřela dveře, abych ji nevyrušila. Jenže ležela na mé posteli, všude kolem ní byly knihy a papíry a spala.
Usmála jsem se a přikryla jsem jí dekou. Jak může být taková příšerka tak roztomilá a mírumilovná. Sesbírala jsem ten bordel a dala jsem ho vedle postele.
Tichounce jsem za sebou zavřela a líně jsem sešla schody.,,Tak kluci, dnes spím na gauči." postěžovala jsem si ,,Naše návštěva mi usla v posteli."
Padla jsem na gauč vedle Chrise.
,,Tak to máš blbý." vysmál se mi.
,,Nechceš mi ustlat ve tvé posteli?" zkusila jsem to.
,,Ne, díky." ušklíbl se.
Podívala jsem se na Justina, který si zrovna kousal ret. Zřejmě ho napadlo to samé jako mně. Zaculila jsem se.
Pozornost jsem vrátila zpět na televizi. Furt ještě hráli.,,Co chcete na večeři?" zvedla jsem se a šla jsem ke kuchyni.
,,Pivo." odpověděl Chris a rozesmál mě.
,,To není večeře."
,,Je to večeře, oběd i snídaně." protestoval.
,,Stačí hot dog." ujasnil situaci Justin.
,,Okay baby, za chvíli to tu máte." odpochodovala jsem.
Hot dogy nebyly těžké, hodíš párek do rohlíku a máš hotovo. Dáš tam kečup a je to. Naprosto easy.
Za pár minut už jsem jich nesla pět na talíři.,,Jeden je můj, zatím si dojdu pro deku a převleču se." oznámila jsem, když jsem je pokládala na stůl.
Vyběhla jsem schody a potichu jsem cupitala po pokoji.
Převlékla jsem se v koupelně a věci hodila do koše na prádlo.
S dekou a polštářkem jsem se vrátila do obýváku.Ustlala jsem si vedle Justina, protože Chris se moc roztahoval. Všimla jsem si, že už hrajou jinou hru a taky mi někdo snědl večeři.
Jen jsem si povzdechla a lehla jsem se.
Zavřela jsem oči a ucítila jsem letmý dotyk na ruce. Pootevřela jsem oči.
Justin se na mě roztomile usmíval, úsměv jsem mu vrátila a nechala se hladit. Uspávalo mě to a taky Justinova vůně. Jakto, že tak pěkně voní.Neměla jsem moc šanci přemýšlet, protože jsem rychle usnula s úsměvem na tváři.
ČTEŠ
Fake boyfriend [JB]
Dla nastolatkówChloe se líbí klukovi, kterého ona moc nemusí. Ale musí vyřešit, jak se ho zbavit. Půjde to hladce nebo za tím budou další trable? To se dozvíte v této knize :)