30.Kapitola

393 16 0
                                    

Když jsem se probudila, všude byla tma. Rozsvítila jsem si lampičku a chvíli jsem seděla na kraji postele a čuměla do blba.
Když jsem se rozhodla něco dělat, vzala jsem ručník a suché věci a šla ze sebe smýt chlór.

I když jsem před chvílí spala, stejně jsem usla sotva mi padla hlava na polštář.

*

,,Chloe, říkám to naposledy. Vstávej." slyšela jsem rozzuřené žvanění ze spánku.

Ospale jsem rozlepila oči a dívala jsem se do stropu.

,,Konečně, příště zavolám prince, aby tě polibkem probudil. Snad to bude rychlejší, než do tebe hodinu mluvit. Nebo ti zacpu nos a pusu." nadával Chris u dveří.

Ještě jsem slyšela nespokojené mumlání, když odcházel.

Zavrčela jsem a vstala jsem. Poslední týden školy. A potom konečně prázdniny.

Udělala jsem ranní hygienu, oblékla si letní šaty, nasnídala se a vyšla jsem do školy. Tyhle cesty do školy mi budou chybět. Jako jediná věc.
Před domem na mě čekal Justin.

,,Dneska se projdu. Mám šaty." oznámila jsem mu.

,,Vidím, tak si sedni, ať to stihneme." podával mi helmu.

,,Tys ohluchl přes noc nebo co?"

,,Zastrčíš si je pod sebe."

,,Ale tím se mi pokrčí." fňukla jsem.

,,Krásná budeš i tak, tak dělej." hodil mi helmu.

Chytila jsem ji a s úžasem jsem udělala, co mi řekl.
On řekl 'krásná'. To je rozkošný.
Rozplývala jsem se nad tím celý den, i když jsem mluvila se Summer nebo jsme hráli hry v hodinách.

Domů jsem skoro doletěla na růžovém obláčku. Kluci končí o dost dřív, takže jsem mu řekla, aby na mě zbytečně nečekal.

Zalétla jsem do kuchyně a začala jsem si dělat ovocné smootie podle internetu. Bylo to pojmenované jako Letní pusinka.

,,Co to děláš?" vešla do kuchyně máma.

,,Smootie." odpověděla jsem s hlavou v lednici.

,,Ty piješ smootie?" přišel hned po ní Chris.

,,Ne." vytahovala jsem potřebné suroviny a čerstvé ovoce.

,,Stalo se něco?" ptala se starostlivě máma.

,,Vůbec." zašvitořila jsem.

,,Nech mě hádat. Našla si tisícovku. Ne, to ne. Někdo ti koupil Ferrari?" pálil Chris.

Jen jsem zavrtěla hlavou a házela jsem věci do mixeru.

,,Okay, vzdávám to. Mami, můžem si  s klukama udělat fotbalový večer?" obrátil pozornost na mámu.

Nastražila jsem uši.

,,Jistě, ale neřvěte moc. A nepijte tolik. Žádné drogy a holky, které neznám. Neměla bych ti to, jako správný rodič, zakázat?" zadumala se.

,,Rozhodně ne. Díky, mám tě rád." otočil se a zmizel v patře.

,,Někdy mi přijde, že jsem na vás moc měkká." svěří se mi s povzdechem.

,,Myslím si to samé, ale musím říct ne, kdybych v blízké budoucnosti něco potřebovala. Dáš si smootie?" začala jsem mixovat.

,,Jistě zlatíčko." překřičela mixer.

Nalila jsem nám do sklenic. Stačil první lok a zachutnalo mi to. Nejspíš to už nikdy neudělám, protože jsem líná, ale je to dobré. Srkaly jsme to s mámou, než jsem zaslechla motorky zastavující před naším domem.

Vyskočila jsem na nohy a běžela jsem otevřít. Prošel kolem mě nejdřív Gabriel, pak Oscar, John, Alex a nakonec Justin. Všichni mě pozdravili a mířili si to do obýváku.
Za rukáv jsem stáhla Justina zpět ke dveřím.

,,Copak?" věnoval mi sladký úsměv.

,,Vážně si myslíš, že jsem krásná?" culila jsem se a dívala jsem se do země. Já, taková tvrdá holka a kam jsem to klesla. Asi láska.

Musela jsem se ho zeptat.

,,Jsi nádherná." chytil mi tváře a dal mi pusu na čelo ,,A musíme začít trénovat na té motorce." vzpomněl si.
Zastrčil mi pramen vlasů za ucho.

,,Nádhelná." zašišlala jsem, vypískla jsem a rozeběhla jsem se nahoru do pokoje po špičkách.
Chovala jsem se jako by mi to řekl sám Shawn Mendes (chtěla jsem napsat Justin Bieber, ale... :D).

Padla jsem do postele. Srdce mi poskakovalo a já se usmívala do stropu. Nejspíš jsem ho totálně zmátla a možná i vyděsila. Ale co na tom sejde.

Ještě chvílí jsem jen tak ležela a přehrávala si ten okamžik. To jsou ty romantické knihy a filmy.
Zakručelo mi v břiše, tak jsem usoudila, že pro můj žaludek bude nejlepší jít se najíst.

Dohopkala jsem ze schodů pobrukujíc si melodii nějaké písničky. Nasypala jsem si lupínky a zalila jsem je mlékem. Cestou zpátky jsem zkontrolovala kluky.

,,Chloe, ale už ti vážně hrabe." pokáral mě Chris, když mě viděl vysmátou, opřenou o futra.
,,Dneska si udělala smootie podle receptu z internetu. Nikdy nedělá nové věci." vysvětlil klukům.

Všichni si mě zmateně prohlíželi, jen Justin se zubil od ucha k uchu.

Dotancovala jsem do pokoje, v klidu se najedla a snažila se nemyslet na to, že hned dole je Justin.
Zatrhávala jsem si jakékoliv výmluvy pro to, jít dolů.

Nakonec jsem se stejně zvedla a šla tam.
Vecpala jsem se mezi Justina a Oscara.
Uvolnila jsem se a sledovala jsem fotbal.
Hlavu jsem si opřela o Justinovo rameno.
On mě začal hladit ve vlasech.
K mému překvapení Chris nic nenamítal, buď si to vyříkali nebo byl zažraný do fotbalu.

Zavřela jsem oči a potlačovala jsem touhu ho políbit.
Nepovedlo se mi to, i když jsem myslela i na riziko. Natáhla jsem se k němu a dala mu nevinnou pusu na líčko, potom na koutek a nakonec jsem je přiložila na ty jeho. Pomalu jsem jimi pohla. Vychutnávala jsem si ho. Zkopíroval můj pohyb a rukou mi vjel do vlasů.

,,Tohle je na mě moc. Co to sakra děláte?" rozeřval se Chris. Takže si to nevyříkali. Teď to teprve bude pořádný průser.

Fake boyfriend [JB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat