Domů skoro běžím, jen abych si stihla trochu uklidit pokoj.
Dorazila jsem domů dokonce dřív než Chris, což se neděje moc často.Bez pozdravu jsem vpadla do svého pokoje a začala jsem házet věci do skříně.
Otevřela jsem okna a pořádně se rozhlédla, jestli je vše uklizené. Vypadá to, že jo.Padla jsem do postele. Teď už budu jen čekat.
Převlékla jsem se do tepláků a volného trička.
Sešla jsem si dolů pro jogurt a pozdravila mamku.,,Kdy už se táta vrátí domů?" položím otázku, která dlouho nepadla.
,,Nevím, vyšetřují nějaký složitý případ mimo město."
Táta je detektiv u policie. Když mají složitý případ, tak v práci většinou i přespává a domů se vrátí klidně i za měsíc. Stejně jako teď.
Dojedla jsem, uklidila jsem nádobí a šla zpátky do pokoje sledovat nějaký film.Asi v polovině filmu uslyším ze zdola hlasy. Stopnu si rozkoukaný film a naslouchám.
,,Co tady děláš?" řekne Chris.
,,No za tebou nejdu." odvětí druhá osoba. Po hlasu poznám, že je to Justin.
Vymrštím se do sedu, prohrábnu si rukou vlasy a zaklapnu notebook. Musím vypadat přirozeně, tak si na mobilu zapnu Instagram a projíždím příspěvky.
Někdo zaklepe na dveře.,,Dále." houknu a podívám se, kdo přišel. Justin, kdo jiný.
,,Čau, tak jsem tu." řekne vysmátě, vejde dovnitř a zavře za sebou.
,,Sedni si." usměju se a posadím se do tureckého sedu. Vezme si židli od stolu, otočí ji, sedne si na ni a rukama se opře o opěradlo.
,,Takže ses už rozhodla?" olízne si rty. Ach bože, má dokonalé rty. Trochu se zavrtím.
,,Jo, nejspíš to ničemu neuškodí. Pokud se to nedozví moc lidí." uhnu pohledem.
,,No, to, že to není real by měl rozhodně vědět Chris. Tvářil se naštvaně, když jsem šel k tobě do pokoje." uchechtne se a dál mě propaluje pohledem.
,,No, ehm...a co bys za to teda chtěl?" podívám se mu opět zpříma do očí.
,,Nic mě nenapadlo, tak to mám u tebe, kdybych prostě potřeboval někdy pomoc." pozvedl jeden koutek úst.
,,Fajn." zase jsem uhnula pohledem. Nemám tušení, do čeho jsem se to namočila, ale jsem z něho už tak v háji.
,,Musíme to všechno pořádně probrat. Nesmíme říct každý jinou odpověď, brzo by jim došlo, že je to jen nahrané. Obvolám partu. Za půl hodiny u Chrise v pokoji." zvedl se, vytáhl mobil a začal na něm hned něco psát. Vyšel z mého pokoje a já se úlevně opřela o stěnu za mnou.
Půl hodiny jsem jen seděla a přemýšlela, jak to udělat tak, abych nebyla vždy v jeho přítomnosti mimo.
Vešla jsem do bratrova pokoje bez klepání. Všichni už seděli na zemi v kruhu a pro mě bylo volné místo mezi Johnem a Gabriele. Naproti seděl Chris , Justin a Oscar, který byl ještě včera na dovolené na Bali.,,Tak o co tu kráčí." otázal se Oscar jako první.
,,Budu hrát Chloe kluka." řekla jednoduše Justin.
Rozhostilo se několika minutové ticho než se můj bratr rozesmál. Kluci se střídavě dívali na mně a na Justina, jako by chtěli vědět, že si děláme srandu. Jenže mi jsme to mysleli vážně.
,,Kámo..." žduchl Oscar do Chrise ,,oni to asi myslí vážně."
Chris se podíval na mně, pak na Justina a zase na mně. Z jeho tváře zmizel úsměv.
,,Ne." zavrtěl hlavou ,,Prostě ne. Nebudeš na moji sestru ani sahat, natož jí hrát kluka." podíval se na Justina.
,,Chrisi! Nejsem malá. Potřebuju se toho kluka zbavit." zamračila jsem se na něho.
,,Chloe, řekl jsem ne. Řekni tomu klukovi, ať ti dá pokoj, ale žádné fake vztahy se tu odehrávat nebudou." propaloval mě Chris pohledem.
,,Vážně mám začít vytvářet konflikty ve třídě zrovna já?! Tohle by určitě zabralo!" zvýšila jsem mírně hlas.
,,Tak ho prostě kopni mezi nohy!" rozhodil rukama.
,,BOŽE!" vyjekla jsem a odpochodovala jsem ke dveřím. Ještě jsem se otočila, ukázala mu prostředníček a pořádně za sebou třískla.
,,Chloe, dveře mají kliku." zavolala mamka z obýváku do patra.
,,Promiň." omluvila jsem se neupřímně a zavřela se v pokoji.
Trucovitě jsem si sedla na postel a dívala jsem se do blba. Netrvalo dlouho a do pokoje vešel John.
,,Už je v klidu. Pojď zpátky." řekl ode dveří.
,,Nejdu." zaprotestovala jsem.
,,Chloeee." protáhl mé jméno.
Ohlédla jsem se na něj přes rameno. Povzdechla jsem si a poraženě šla za ním zpátky do Chrisova pokoje.
Sedla jsem si zpátky, ale na Chrise jsem se nepodívala. Dívala jsem se na strop a počítala vteřiny, dokud Oscar nepromluvil.,,Takže," odkašlal si ,,jak to chcete udělat?"
,,Nijak, prostě se budeme na veřejnosti tvářit jako pár. Přidám na Instagram několik našich společných fotek a zařídím to tak, aby se to k Timovi dostalo." probodnu Chrise pohledem. Furt se mračí, ale už radši nic neříká.
,,Fajn," vydechne Justin ,,teď musíme vymyslet, jak se to všechno stalo."
ČTEŠ
Fake boyfriend [JB]
Teen FictionChloe se líbí klukovi, kterého ona moc nemusí. Ale musí vyřešit, jak se ho zbavit. Půjde to hladce nebo za tím budou další trable? To se dozvíte v této knize :)