✴Yeni bölümle karşınızdayım. Umarım keyifle okursunuz. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Geçen hafta bizim mahalleye taşınmış olan yan komşumuzun benimle ne derdi olabilir. Kafamda yine dönüp duran soruları bir kenara bırakıp adamlara dönerek konuştum.
- Ama siz benim yan komşumsum siz neden beni kaçırdınız
- Abinin emri var bu konu hakkında size tek bir açıklama bile yapamayız.
- Siz şakamısınız ya ne abisi ya abin kim senin. Siz birini kaçırmak kolaymı sandınız sizi polise şikayet edecem.
- Ablacım gözünü seviyim rahat dur. Edebilirsen edersin şikayet tabi. Gerçi abime şikayet bile fayda etmez. Olan sadece sana olur abiyi daha çok sinirlendirmiş olursun.
Oradan başka bir adam konuşmaya başladı.
- Nejat şu çeneni tut yoksa ben tutmasını bilirim.
- Sen kime ablacım diyorsun ayı.
-Bir şey demiyorum yeter ki susun.
- Asla beni susturamassınız.
Adamın şöylediklerini dinlemiyordum kendimi kaybetmiş bir şekilde çırpınıyor çığlık atıyor adamları tekmeliyordum. Tekmelerinde etkilenmedikleri kesindi de benim çığlıklarıma dayanamışlar dı ki beyaz bir bezi engel olamam izin vermeden ağzıma ve burnuma tuttular. Tek hatırladığım adamlardan biri;
- Dokunmayın sakin abinin kesin emri var kimse dokunmuyacak.
Başımda ki yoğun ağrıyla gözlerimi aralamaya çalıştım ama başaramadım. Etrafımda konuşulduğun farkında olsam da ne konuştuklarını bile duyamıyordum.
Tam doğrulurken tutulmuş olan boynumun ağrısıyla acı bir şekilde sessizce bağırdım. Benim bağırmamla adamlarım sesleri kesildi ve bakışları bana odaklandı.Adamlardan biri kolumdan tutarak beni arabadan çıkardılar. Bileklerim çok acımıştı. Arabadan çıkar çıkmaz karşım da kocaman bir ev buna ev bile denilmez olsa olsa malikane olurdu. Evin görkemliliğine karşın bahçede kocamandı. Bura da kim yaşıyorsa çok şanslıydı. Hem beni buraya neden getirdiler. Hayran hayran bakışlarım birinin kolumdan tutulmasıyla odağı mı evden çekip beni sürükleyen adama bakrtm.
- Yeter! Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz. Bırakın artık beni. Hem nerdeymiş sizin ağzınızdan düşüremediğiniz abiniz. Böyle adam tutup size gücü yetmeyen birini kaçırmak adamlık mı. Erkekse abiniz benim karşıma çıksın ben ona yapacağı bilirim.
Kendim bile söylediklerime inanmıyorken adamlar söylediklerime inanmış gibi görünüyorlardı. Bir insan bu adamlardan bu kadar korkarken nasıl olup da bunları söyleyebilir. Cesaretime hayrandım. Hazır cesaretim tavan yapmışken tam ağzımı açmış saydıracakken konuşan ser sesle kelimelerimi yutmak zorunda kalmıştım. Demin ki cesaretim adeta buhar olup uçmuştu.
-Beni görmek istiyordun. Korkma seni yemem. Dön de bana bak ne kadar erkekmişim.
- Sen... Yeter artık ya sen kimsin ya benden ne istiyorsun. Senin benimle derdin ne söyle. Haftalardır bu arabayla beni takip ettiriyorsunuz, çalıştığım kafeyi satın alıyorsunuz, ne tesadüfse bir hafta önce taşınan yan komşum adamınız çıkıyor, akşam bir kaç adamla beni kaçırıyorsunuz. Bütün bunları neden yapıyorsunuz bana açıklama yapmak zorundasınız. Hem ben sizi ilk defa kafede görüyorum bütün bu kaçırma planlırının nedenini çok merak ediyorum. Ben hiç tanımadığım biriyle ne meselem olabilir.
- Öncelikle benimle konuşurkem sesini alçalt. Ben kimseye açıklama yapmam özellikle de sana. Seni kaçırmam gerekiyordu ve kaçırdım merak etme zamanı gelince gerçekleri öğreneceksim ama gerçeklerden önce her şeyin bedelini ödüyeceksiniz. Şimdi uslu bir kız olup odada oturacaksın. Sizde Layla'yı alın yukarıdaki odaların birine kitleyin. Kızın kılına bile zarar gelmiyecek ne olursa olsun sebebini sizden bilirim. Gözünüzü dört açın ve kızı kaçırmayın kız kaçarsa beni beklemeden kendi kafanıza sıkın yoksa sizi maffederim. Şimdi yıkılın karşımdan.
- Sen psikopat mısın söyle benineden kaçırdın. Sizde bırakın beni. Sen var ya gerçekten pisliksin. Sen tam bir..
Yine cesaret patlaması yaşayarak ağzımı açmış küfür edecektim ki bir el ağzımı kapatarak bana engel oldu.
- Sakın ağzını bırakmayın en azından abi gidene kadar. Kendisine ne olur bilmmem de bize kötü şeylerin olacağı kesin.
Kolumdan tutup sürükleyerek evden içeri girdik. Etrafa bakmama izin vermeden merdivenlerden hızlıca sürükledi. Tamamen siyahlarla kaplı bir odaya getirdiler. Engel olmama müsade bile etmeden kapıyı hızlıca kapatıp kilitlediler. Gözlerimi odada gezdirdim oda simsiyahtı bu da beni ürkütmüştü. Oda tıpkı onun gibiydi ürkütücü ve etkileyiciydi. Gözlerimin önüne gözleri geldi: Denizleri deryaları içine alan kocaman gözleri vardı. O güzelim gözlerinin içinde kahverenginin bin bir tonunu barındırırdı.
Hemen düşüncelerime son verdim. Böyle psikopat bir kişilikten böyle bir oda beklenirdi. Hem bura da kaçacak bir yer yok mu. Gözlerim gördüğüm pencereyle ışıldadı. Hemen pencereye yaklaştım ve aşağıya baktığımda çok yüksek olduğunu fark ettim. Nereden bakarsan 3. Katta falan olmalıydım ve benim yükseklik korkum vardı. 3. kat bana 10. kat kadar ürkütücü gelirdi. İleriye baktığımda kocaman ağaçlar vardı. Bakışlarımı aşağıya indirdiğim de bu yükseklikten atlasam anca bir yerlerim kırılırdı. Kaçamazdım bir sürü korumalar vardı, korumalar neyse de bir de kocaman köpekler vardı. Köpeklerden biriyle göz göze geldiğim de acayip tırsmıştım. Hemen pencerenin perdesini kaparak yatağın üstüne oturdum. Kaçamıyor olama onları rahatsız edememem anlamına gelmiyordu. Bende bağırırdım kapıyı falan tekmelerdim.
Ayağa kalkarak bir taraftan kapıyı tekmelemeye diğer taraftan da beni bursdan çıkarın diye çığlık atıyordum. Ne kadar böyle devam etti bilmiyorum ama bağırmaktan boğazım da ağrımıştı. Tam pes edip yatağa oturacaktım ki kapı açıldı. İçeri tüm heybetiyle Sıraç bey girdi.
- Sabahta beri bağırıp duruyorsun kapat şu çeneni ben seni dinlemek zorundamıyım.
- Beni bırakın! Böylece çenemi de dinlemek zorunda kalmassınız.
- Senin çenen fazla uzamış. Merak etme işim bitince seni bırakacağım. Tabi seni bıraktıktan sonra hayata kaldığın yerden devam edebilirsen. Seninle işim bittiğinde bütün hisleri yok olmuş sadece nefes alabilen bir varlık kalacak. Sizde gelin şunun elini ağzını bağlayın beni rahatsız etmesin yoksa elimden bir kaza çıkacak. Ya da siz çıkın ben hallederim. Evin dışın da bekleyim kimse içeri de olmasın. Birinizde nikah memurunu ayarlasın.
🌟Yeni bölümü nasıl buldunuz?
⭐ Sizce Sıraç beyin kızımızla derdi sizce ne?
⭐ Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin. Desteğinizi bekliyorum.
⭐ Hatam varsa affola😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAYLA (Tamamlandı)
General Fiction!!!Dikkat!!! Şiddet ve Cinsellik içerir. Rahatsız edici durumlar olabilir. Rahatsız olacaklar okumasın.... Hiçbir şeyle alakası olmayan musum bir kız. Geçmiş de ki intikama takılı kalmış bir adam. Bir bakışmaları vardı ; İki aşığın bakışmasından öt...