7.BÖLÜM(AĞA'MI)

28.3K 639 81
                                    

⭐Evet yeni bölümle karşınızdayım. Umarım severek okursunuz .

⭐Oy ve yorum yapmayı unutmayın😊

Söylediği sözler o kadar anlamlıydı ki hemen gözlerimi gözlerinden çektim çok utanmıştım. Kesin yüzüm kızarmıştır neyse ki hava soğuk olduğu için anlaşılmazdı. Sanki yağmur şiddetini artırmıştı. Benim yüzümden Sıraç'ta ıslanmıştı. Sinirinden ıslandığımızı yeni fark eden Sıraç kolumdan tutarak sürükledi. Seri bir şekilde arabaya bindik. İkimizin de üstü sırılsıklam olmuştu. Bu şekil de daha fazla kalırsak hasta olabilirdik. Belli bir süre gittikten sonra yol üzerin de ki petrollerden birinde durduk. Bana döndü siniri hale geçmemişti yüzüme doğru sertçe konuştu.

- Valizinden gerekli olan kıyafetlerini al da lavabo da değiştirelim. Hemen valizinin yanın da küçük bir çanta var onu da bana ver.

Tamam anlamın da kafamı salladım ve istediği çantayı ona uzattım o da çantayı aldı. Lavoaoya doğru yürüdük. Sıraç'ı bekletmemek için hızlıca giyindim tam tuvaletten çıkarken Sıraç'la karşılaştık.

- Uzun bir yolculuk olacak. Markete gidelim de yol da atıştıracak bir şeyler alalım yol da senin sızlamalarını dinneyemem.

Markete girdik bana ne istediğimi sormadan rast gele atıştıracak bir kaç abur cubur aldıktan sonran yine beni beklemeden marketten çıktı, arabaya bindik ve tekrar yola koyulduk. Yol uzun olacaksa biraz uyumam da fayda vardı. Ön koltuğa tamamen yayıldıktan sonra Sıraç'a baktığım da odaklanmış şekil de araba sürüyordu izlendiğini anlar anlamaz bana baktı gözlerimiz anlık keşişti ve ben hemen gözlerimi çektim ,kafamı koltuğa yasladım ve gözlerimi kapattım. Konuşma sesleriyle gözümü açtım galiba gelmiştik. Doğrulduğum da Sıraç'ın bir adamla konuştuğunu gördüm.

- Sonun da uyandın kalk da bir şeyler atıştıralım.

- Karınla beni tanıştırmayacak mısın oğlum.

- Layla bu yaşlı ihtiyar Ramazan dede yolculuk yaptığımız da istisnasız her zaman yanına uğrar bir köftesini yemeden geçmeyiz.

- Sen bunun söylediklerine bakma kızım bana ihtiyar diyor da ben onu cebimden çıkarırım haberi bile yok. Buyurun gelin oğlum size en güzel köftelerim den yapıyım siz de şura da ki masaya oturun.

Sıraç tamam anlamın da kafasını salladı önce o sonra da ben arabadan inerek ufacık ama oldukça şirin olan mekana girdik ve masaya oturduk. Dışarıdan küçük görünen mekanın içi gayet ferahtı, renkli masa ve sandalyeler farklı bir hava katmıştı.Gelen köfteleri görünce etrafı süzmekten var geçerek köfteme döndüm sıcacık köfteden bir ısırık alıp üstüne de ayranın içince ne kadar acıkdığımın farkına vardım. Köftemi bitirdiğim de Sıraç daha yiyordu elinde ki ikinci köfteden ısırmam için bana uzattı hayır anlamın da kafa mı salladım. Bana eğildi ve fısıldadı.

- Buradan sonra her yerde beni tanırlar ona göre davranacaksın. Şuandan itibaren mutlu bir çifttiz eğer bir kişi bile aramız da kileri anlarsa seni maffederim, şimdi yaklaş gülümseyerek köftemden bir ısırık al Ramazan baba buraya bakıyor. Unutma biz bir birine aşık mutlu bir çifttiz.

Yemeklerimizi yedikten sonra Sıraç elimi tuttu ilk defa elimi tutmuştu. Elimi tutar tutmaz olduğun yere çivilenmiştim sanki bu da neydi şimdi.Neden Sıraç elimi tutunca kalbim hızlanmaya başladı. Elleri o kadar sıcaktı ki bu soğuk hava da içimi ısıtıyordu. Kendi iç sesimle konuşmaya dalmışken Sıraç kulağıma yaklaşarak fısıldadı.

- Benden bu kadar çok etkilendiğini tahmin etmemiştim karıcığım. Sadece elimi tutmamdan bu kadar etkilendiysen birlikte olsak ne yaparsın çok merak ediyorum.

LAYLA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin