✴️Yine yeni bölümle karşınızdayız. Umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur.
✴️ Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
✴️Oy ve yorumlarınız beni motive ediyor ve daha uzun, sabah çabuk bölümler yazmamı sağlıyor.
Tatil için yola çıkmıştık. O araba sürerken ben de onu izliyordum. Bir insana her yaptığı iş yakışır mıydı ya. Bu haksızlıktı benim bile dikkatimi çeken adam kim bilir hangi kızların dikkatini çekmişti.
Aklımda ki düşünceler bilinçsizce dile getirdim.
"Sıraç senin bu zamana kadar kaç tane sevgilin oldu."
"Daha önce yaşamış olduğum ilişkileri karımla tabi ki konuşmayacak. Bilmen gereken tek şey geçmişten kaç kişiyle bir şey yaşadığım değil şimdikten sonra senle yaşadıklarına ilgileniyorum."
Merak etme, ben sana baktığım gibi başkasına bakmam, bakamam.
O kadar etkileyici konuşuyordu şu anda ona hesap sormam gerekirken ben ona hayran hayran bakıyordum. Onu izlerken yine çalan telefonu Müşküle atmıştı. Acaba arayan kimdi. Neden telefonunu açmıyordu.
"Sen çok kıskanç biri oldun yoksa baştan beri mi kıskançtın."
"Hem kocam değilmisim kıskanırım"
"Tabi ki de kıskanabilirsin sadece senin ağzından duymak istedim."
Beni oyuna getirmişti asla onu kıskandığı mı dile getirmezdim ama bana söyletmişti. Kötü olduğunu düşündüğüm bakış attığım da hiç etkilenmiş gibi değildi. Sadece gülümseyip önüne döndü.
Bir kaç dk arayla 10. defa çalan telefonu yine meşgule attığın da ona dönerek konuşmaya başladım.
"Kim di arayan neden açmıyorsun."
Bana bir bakış attı ve yola bakmaya devam etti. Artık saymaktan sıkıldığın telefonu elime alıp arayana baktığım da aşk sarhoşluğuyla aklımdan uçan detay tekrar aklıma geldi.
Arayan amcasıydı. Sabah ki mutluluğumdan eser kalmamıştı. Adamın ismini bile görmek bütün mutluluğu mu sömürüyordu. Bir de amcayla yenge vardı.
Bizim mutluluğumuz geçiciydi amcasını ve yengesini görünce bana olan aşkı uçup gidecekti. Şimdiye kadar da hep öyle olmuştu amcasıyla yengesi olduğu zaman bana bir böcek gibi hissediyordu.
Aklımda ki düşünceler telefonumun elimden çekilmesiyle kendime geldim. Bakışların hala önündeydi. Sıraç konuşmaya başlayınca bile bakışların önümdeydi.
Arabayı kenara çekip durdurduğunda bile bir kere bile olsa ona bakmamıştım. Açılan ve kapanan kapı sesiyle arabadan indiğini anladım. Benim tarafım da ki kapı açıldı yavaşça yanıma yaklaştı zarifçe çeneni tutarak göz göze gelmenizi sağladı.
"Endişeni anlıyorum ama hiçbir şey senin düşündüğün gibi olmayacak. Artık amcamı bırak kim karşıma gelirse gelsin duygularımı saklamıyacam. Amcama olayı anlatmamamın tek sebebi tatil de bizi rahatsız etmemesi sadece yoksa ilişkinizi ona anlatmaktan çekindiğimden değil."
Gözlerimden bir yaş aktı ama bu sefer üzüntüden değil sevinçten. Bizden vazgeçmeyeceğini söylemişti. İlk cümlesine basından beri yapmak isteğimi yaparak tüm gücümle ona sarıldım.
Bir süre sarıldıktan sonra dudağıma kısa bir öpücük kondurup doğrularak yerine geçti. O tüm dikkatini yola vermişken benim de tüm dikkatim ondaydı.
Kısa bir yolculuktan sonra araba durdu o da abadan inip benim kapımı açtı. Elimden tutarak beni indirdiğim de etrafa baktığım da kocaman bir otelin önüne gelmiştik.
Neden bura geldiğimizi soracaktım ki elimden tutarak otele doğru girdik. Resepsiyona geldiğimiz de Sıraç hemen tanıdılar.
"Hoşgeldiniz Sıraç bey, hanım efendi siz de hoşgeldiniz buyrun bu da odanızın anahtarı her zaman kaldığınız odayı hazırladık."
Tamam anlamın da kafasını salladı ve benim elimden tutarak asansöre bindirdi.
"Neden bura geldik?"
"İşimiz var"
"Kiminle ne işin var?"
"Seninle önemli işimiz var. Çok konuşma da detayları sana oda da anlatacağım."
+18
Odaya girer girmez beni kucağına aldı hiç düşünmeden bacağımı beline dolaşım ne olduğunu anlamadan sırtım soğuk duvarla buluştu.
Sert öpüşü bir den yavaşladı bu sefer o kadar nazik ölüyordu ki tutkudan uzak beni sevdiğini ispatlarmış gibi öpüyordu.
Bir süre sonra dudaklarının ayrıldı gözleriniz kapalı alınlarımız birbirine yapışmış şekil de bir süre bekledikten sonra beni yavaşça duvardan kaldırıp yatağa yatırdı.
"Şimdiye kadar sadece bedenini istiyor gibi hissettirmiş olabilirim. Şunu sakın unutma ben sevmediğim birine kadınım demem. Eğer birine kadınım diyorsam o benim ömür boyu yanımda olacak kişi ve çocuklarımın annesidir."
Söylediklerin den o kadar etkilenmiştim ki göz yaşım tek tek gözlerimden akmaya başladı. Hiç düşünmeden kollarımı boynuna doladım ve onu nasıl sevdiğimi ispatlamak ister gibi tüm gücümle sarıldım. Ona olan aşkım gün geçtikçe artıyordu.
Benden beklenmeyecek bir hareket yaparak bu kez hiç düşünmeden ben dudaklarına yapıştım bir süre afallasa da hemen ipleri eline alarak öpüşmeye başladı. Öpüşmemiz gitdikçe alevlenmeye başladı. Kendimi kaybetmeye başlamışken yine asla yapmam dediğim şeyi yaparak onun gömlek düğmelerini açmaya başladım........
*******
Sabah olmuştu ama göz kapaklarımı zar zor açmıştım. Sanki üzerinden bir tır geçmiş gibi yorgundum. Tam kalmacakken beni çekip tekrar göğsüne yatırdı. Dün gece gözümün önüne geldiğin de kocama biraz daha sarıldım. Sonra benim yaptığım şeyler aklıma gelince kızarmaya başladım.
Dün gece yaptıklarımı hiç bir zaman yapmam diyordum. Ona olan aşkım yıkmam dediğim tabuları teker teker yıkıyordu. Dün gece yaptıklarından çok utansam da asla pişman değildim. Sevdiğim adam mutluysa ben de mutluydum.
Hem dün ne demişti çocuklarımın annesi demişti. Elim karnıma gitti ilimizden bir parçayı taşıdığını düşündüğüm de hayalini bile çok güzel olduğunu düşünürken aklıma takılan detayla gülümsemek artı acaba ben şimdiden hamile olabilir miydim.
Korunmuyorduk olabilirdi tam hayallere dalmış bebeğimizin kime benzeyeyeceğini düşünürken alacaklı gibi çalan kapıyla kendime geldim hemen Sıraç'ı uyandıracakken onun çoktan uyanmış olduğunu gördüm. Bana dönerek konuşmaya başladı.
"Amcamın sesi, sen banyoya git sen uyuyken bir kaç giyecek bir şey getirmiştim onları da yanına al ben sana söyleyene kadar banyoda çıkma."
Kolumu gizlemediğim bakışla ona baktım.
"Korkma, bir şey olmayacak konuşup gelecem"
Tamam anlamında kafamı salladım çarşafı vücuduma sararak koltuktaki poşeti alarak banyoya girdim. Amcası ona kızacakmıydı. Yaptığımın yanlış olduğunu bile bile kulaklarını kapıya dayayarak dinlemeye başladım. Umarım duyduklarında sonra dinlediğime pişman oldum.
✴️Bölüm sonuuuu....
✴️ Bölümü nasıl buldunuz?
✴️ Kavuştular da kavuşmaya hep engeller engeller.
✴️ Bir sonra ki bölüm de görüşmek üzere..
✴️ Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
✴️Hatam varsa affola🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAYLA (Tamamlandı)
Ficción General!!!Dikkat!!! Şiddet ve Cinsellik içerir. Rahatsız edici durumlar olabilir. Rahatsız olacaklar okumasın.... Hiçbir şeyle alakası olmayan musum bir kız. Geçmiş de ki intikama takılı kalmış bir adam. Bir bakışmaları vardı ; İki aşığın bakışmasından öt...