Bu bölümü yagmur_ock ve nurgl3429 itaf ediyorum.
⭐Bir sornaki bölümü de kitabın bütün bölümlerini oylayan kişilerden birine itaf edeceğim.
⭐Yep yeni bir bölümle karşınızdayım.
⭐Sizi çok seviyorum. Gittikçe kocama bir aile oluyoruz.
⭐ Umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur.
Amca fazla vaktim yok hemen Layla'nın yanına gitmeliyim. Bana anlatacağım gerçekleri biran önce anlat."
"Öncelikle bilmeni isterim ki Layla'nın kendi kızım olduğunu bilmiyordum. Gel şuraya otur da geçmişte yaşananları anlatayım."
Amcam derin bir nefes aldı. Bir süre bekledikten sonra anlatmaya başladı.
"Ben Leyla'yla tanıştığım da çok geçtim ve toydum. Babam artık iyice yaşlanmıştı ve bütün işler ben ilgilenmek zorun da kalmıştım. Tarlaya çalışanları ve hasatları kontrole gittiğim de karşılaşmıştık. İlk göz göze geldiğimde ora da vurulmuştur. Tarla da işçi olarak çalıyordu. Gel zaman git zaman mola saatlerinde bakışmaya biraz zaman geçtikten sonra da az da olsa konuşmaya başladık. Onun da bana karşı boş olmadığını biliyordum. Bir gün eve geldiğim de babam yaşımın geldiğini ve evlenmek için bir kızı görmeye gideceğimiz den bahsetti. Ben de babama başkasından hoşlandığımı ve onunla evlenmek istediğimi söylediğim de babam ilk başta Leyla'nın kim olduğunu öğrendikten sonra evlenmeme karşı çıkmıştı. Onunla evlenmezsem canıma kıyacağımı söylediğim de babam kabul etmişti. Biz Leyla'yı istemeye gitmiş ve babası da vermişti. Hemen nişanlanmıştık. Bir süre nişanlı kaldıktan sonra, evlenmemiş bir hafta kala ben Leyla'nın gelinliğini almış ona götürürken kapının önün de bir adamla dudak dudağa gördüğüm de dünyam başıma yıkılmıştı sevdiğim kadın bana bunu yapmış olamazdı. "
İlk defa amcamın gözlerinin dolduğunu görmüştüm. Hız kesmeden amcam anlatmaya devam etti.
"Benim sevdiğim kadın, onun için ailemi bile karşıma aldığım kadının bana yaptıklarını kabullenmedim. Bana böyle bir ihanet yapmazdı hem de benim düşmanımla. Yine inanmak istememiştim gidip asla konuşmayacağım bir adamın ayağına bile gitmiştim gerçekleri öğrenmek için. Onun yanına gidip hesap sorduğum da bana gördüğün ve anladığın her şey doğru dedi istersem kanıtını bile bana göstereceğini söylemişti. Ben ne kanıttından bahsediyorsun diye sorduğum da Leyla'nın aslında beni değil ölü sevdiğini söylediği bir ses kayıdıydı. İlk öğrendiğim anda ki gibi bir kez daha yıkılmıştım. Hemen anne ve babamın yanına gidip nişanı attığımı söylemiştim. Annem ve babam Leyla'dan ayrıldığıma sevinmişti. Hız kesmeden bana başka kısmetler aramaya başlamışlardı. Leyla benimle konuşmak için bir kaç kez yanıma gelse de onu red etmiştim. Belli bir süre sonra annem ve babam yengenle evlenmem için baskı yapmıştı. İlk başta evlenmek istemesem de birgün kafede Leyla ile o adamı yan yana görünce daha fazla sinirlenmiştim. Bir sinirle anne ve babamın teklifini kabul etmiştim. Kabul eder etmez de kendimi düğünüm de bulmuştum. Daha sonra öğrendim ki benim düğününün olduğu gece Leyla ve ablası köyü terk etmiş olduklarını duydum. İlk zamanlar nere de ve nasıl olduğunu merak etsem ve onu aramaya kalksam. Kulaklarım da onun düşmanına olan aşk itirafları geliyordu ve aramaktan vazgeçiyordum."
Amca kötü oldun istersen daha sonra devam et.
"Yok evladım hazır geçmişi deşmişkem sana her şeyi anlatayım yoksa bir daha geçmişi açmam açamam."
"Tamam amca sakin ol ve sakin sakin anlatmaya devam et. Kalp hastalığının olduğunu benden daha iyi biliyorsun. Hem sana bir şey olursa yengeme ne derim."
"Ona inat olsun diye yengenle evlenmiştir. Sonradan öğrendim Layla benim kızım mış Leyla buradan gittiği zaman hamileymiş Layla'yı doğurup ablasına bırakmış ve her zaman yaptığı gibi zengin bir adam buluo çekip gitmişti. Ve Leyla'nın ablası yıllar önce bana yazdığı mektupları yengen saklamış. Bir kaç gün önce tesadüfen mektupları buldum da yengen tüm yediği naneleri anlattı. Aslın da Leyla o adamı sevmiyor muş o adam beni öldürmekle tehtit etmiş. Eğer Mardin'den onunla gittiği mi inandırmazsa beni öldüreceğini söylemiş. O gün benim orada olduğu bile bile konuşmuş. Bunu çok geç öğrendim eğer Leyla'nın beni deliler gibi sevdiğini bile bile o ne derse desin onun gitmesine izin vermemeliydim. Bütün mesele o adamın baştan beri Leyla'ya göz koymasıydı. Leyla'nın beni çok sevdiğini biliyordu onunla olmayacağını bildiği için. Benimle olmazsa kimseyle olamaz diye Leyla'yı İstanbul'a göndermiş. Her şey yengen ve o şerefsiz Vedat yüzüne oldu. Yengenle Vedat baştan beri planları benimle Leyla'yı ayırmakmış. Ben Leyla'dan ayrılır ayrılmaz annemgilin onu bana uygun gördüğünü biliyordu. Benimle evlenmek için Leyla'nın hamile olduğunu bile bile Vadat'la işbirliği yapmış. Lale'nin her şeyi itiraf ettiği mektubu nasıl buldu bilmiyorum ama bulmuş tam saklarken elin de gördüm. Gerçekte yaşananları Lale bir bir anlatmış. Layla benim kızım."
Baştan beri merak ettiğim düşünceler dilimden döküldü. "Amca biz Layla'yla kuzen miyiz?"
"Yok evladım siz Layla'yla kuzen değilsiniz."
Şaşkınlığını gizleyemediğim bir ses tonuyla amcamın konuşması bitmeden konuşmaya başladım. "Amca bir diyorsun Layla benim kızım, bir diyorsun siz kuzen değilsiniz. Ben hiç bir şey anlamadım. Bura da neler döndüğünü anlatabilir misin?"
"Oğlum sakin ol ve beni dinle. Elbette Layla benim kızım ama sen benim yağenim değilsin. Daha doğrusu öz yeğenim değilsin yoksa ben seni yeğenden öte evlat gibi görüyorum. Sen benim evladımsın. Yıllar önce asker arkadaşım ve eşi yani senin annen ile bavan trafik kazasın da öldü. Baban son nefesini verirken seni bana emanet etti. Ben o zaman Leyla'nın beni terk ettiği için bunalımdaydım. Sen bana o zaman ilaç gibi geldin. Yengenle ne kadar evlenmek istemesem de seninle çok iyi ilgilendiği için en azından sen mutlu ol diye yengenle evlendim. Senin beni baban değil amcan bilmeni istedim. Çünkü babanla ben kan bağımız olmasa da kardeştik."
Uzayıp giden hayat yolunda, yolumuzun kesiştiği insanlar bizim için önemlidir. Yollarımızın kesiştiği insanlardan bir bölümü arkadaş olarak hem hayatımızda hem de yüreğimizde yer eder. Yıllar sonra kimisi tebessümle hatırlanır, kimisi de acı bir yüz ifadesi ile…
Ben babanı hep tebessümle hatırlayacağım.
****BÖLÜM SONU****
⭐Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
⭐Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
⭐ Bölüm hakkında fikirlerinizi bekliyorum.
⭐Hatam varsa affola
SİZİ SEVİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAYLA (Tamamlandı)
General Fiction!!!Dikkat!!! Şiddet ve Cinsellik içerir. Rahatsız edici durumlar olabilir. Rahatsız olacaklar okumasın.... Hiçbir şeyle alakası olmayan musum bir kız. Geçmiş de ki intikama takılı kalmış bir adam. Bir bakışmaları vardı ; İki aşığın bakışmasından öt...