17. BÖLÜM(TERK EDİLİŞ)

17.2K 397 34
                                    

Yeni bölümle karşınızdayız umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur.

⭐Oy verip yorum yapmayı unutmayın.

⭐ Desteğinizi bekliyorum.

Duyacaklarımdan korkmana rağmen kulağını kapıya dayadım ve dinlemeye başladım. Biraz zaman geçtikten sonra odanın kapısının açılma sesini duyuldu ardından amcanın kalın sesi duyuldu

"Sen ne yaptığını sanıyorsun Sıraç bu evcilik oyununu gerçek sanmaya başladım ve bu benim canımı sıkıyor. Yengen söylemişti kıza aşık olur her şeyi unutur demişti de inanmamıştım. Benim oğlum benim yetiştirdiğim çocuk bunu yapmaz dedim. İntikamamızı alır dedim. Sen ne yaptın acı çektirmek gereken kızı nikahına aldın yetmedi koynuna aldın o da yetmezmiş gibi koluna takıp geziyorsun. Bizim yıllardır ettiğimiz intikam yeminleri ne oldu söyle."

"Amca bak sen hiçbir şey bilmiyorsun... "

"Ben ne bilmem gerekiyorsa biliyorum asıl sen bilmen gereken şeyleri unutmuşsun. Yoksa yıllardır ettiğimiz intikam yeminleri boşuna mı? Şöyle susma artık konuş çıldıracam."

"Amca gel şuraya otur da adam akıllı konuşalım bak yine kalbine bir şeyler olacak."

"Sen böyle davranırsan tabi ki kalbim dayanmaz. Bir an önce bu saçmalığa son veriyorsun. Benim müdahale etmemi bekleme yoksa benim neler yapabileceğimi bilirsin."

"Amca sen Mardin'e dön her şey benim kontrollüm de."

"Neyden bahsediyorsun sen ya ben sana şu işi bitir diyorum sen bana gir diyorsun. Ben burdan gidersem tek başıma gitmem sen de benimle gelirsin."

"Amca her şey benim kontrollüm de diyorum dinlemiyordu bir bildiğim var ki evlendim. Merak etme asla intikam planlarımız dan var geçmiyorum. Sadece bana bağlanmasını bekliyorum onun annesi seni nasıl orta da bıraktıysa ben de onu orta da bırakacam. Sadece doğru zamanı bekliyorum."

Konuşmaları devam ederken ben sadece son çümleye odaklanmıştır Sadece bana bağlanmasını bekliyorum onun annesi seni nasıl orta da bıraktıysa ben de onu orta da bırakacam. Sadece doğru zamanı bekliyorum demişti aslın da beni hiç mi sevmemişti oysa ben onu tüm benliğimle sevmiştim.

Salak gibi iki sevgi sözcüğüne sonrasını düşünmeden onun olmuştum. Aptaldım ben nasıl olur da beni kandırmasına izin verebildim.
Çok aciz bir durumdaydım bitmiştim. Baştan beri planını uygulamıştı benim sevgiye ve ilgiye aç kalbimi kolaylıkla kandıra bilmişti.

Çok yorulmuştum bünyem yapanlarla dolup taşmış hayatımı kaldıramıyorum. Karşıma çıkan her insan benden bir şeyler bekliyordu.

Karşılık beklenmeden sevildiğini sanarken aslın da büyük bir yanılgıya düşmüştür. Yanılmak şu hayatta sık sık düştüğüm durumlardan biri.

Seni tanıdıktan sonra, dünyamı güzelleşebileceğine tekrardan inanmıştım. Yanılmışım.

Annemin ölümünden sonra altüst olmuş hayatımın içine hiç düşünmeden dalmıştı. Önce beni kanatlarının altına almış yükseklere çıkarmıştı. Sonra da hiç düşünmeden beni yükseklikten aşağı atmıştı ama düşmeden tutup tekrar yükseğe çıkarmıştı. Ama bu sefer hiç düşünmeden beni aşağıya bırakmış ve  beni tutmadan düşüşümü izliyordu.

Ama bu sefer düşüşümü izlemesine izin vermeyeceğim. Hayatım da tatmadığım duyguları bana tattırmıştı. Bir daha aşık olamayacağımı bilsen de bana aşkı öğretmişti.

Hızla duşumu aldım üzerimi giyindim. Önce kulağını kapıya dayadım ses gelmediğine emin olduktan sonra odanın kapısını açarak içeri girdim. Boş odayla kalşılaştığıma hiç şaşırmadım. Hemen buradan gitmeliydim. Komodinin üzerin de ki kağıt ve kalemi alıp yazmaya başladım.

Üzgünüm duymamı istemiyeceğin şeyleri duydum. Merak etme planım bozuldu diye düşünme. Tahmin ettiğiden de fazla yıkıldım. Mutlu olabilirsin beni kullandım umarım benim bu halimden sonra inktikamını almış olur rahatlarsın. Asla peşine düşme amacına ulaştın. Şunu bilemeni istiyorum intikam uğruna bana yaşattığım acıyı sakın unutma. Unutma ki hep pişmanlık duy. Sen pişman da olmazsın bunu biliyorum.
Sevdim... Yanıldım... Kaybettim...
                   
                                      LAYLA

Komodinin üstün de duran cüzdanını aldım içinden Mersin'e kadar gidebilecek bilet paramı aldım. Yanıma hiç bir şey almadan odadan çıktım. Açıkan karnımı bastırmaya çalışarak dışarıyı kontrol edip hızlı bir şekil de otelden çıktım.

Otelin önün de ki taksiye binip otogara sürmesini istedim. Neyse ki  odadan çıkmadan önce kimliğimi yanıma almıştım yoksa bilet alamazdım. Otogara gelir gelmez hemen Mersin için bilet aldım. Kimliğimi geri verdiğin de üzerin de yazan soy isimle afalladım sahi ya ben evliydim.

İntikam almayı o kadar çok kafasına koymuştu ki zerre kadar sevmediği biriyle evlenmeyi bile göze almıştı. Benim incinen kalbim tabi ki umrunda olmazdı. İntikam duygusu gözlerini ve kabini kör etmişti.

Bundan sonra onu ne görmek ne de düşünmek istiyorum. Mersin'e gider sürmez eşyalarını toplayıp teyzemin yanına İstanbul'a gidecektim. Bura da kalırsam beni bulurdu nereye gidersem gideyim enin de sonun da bir araya gelecektir ama en azından boşanma davası olasıya kadar onunla karşılaşmamak.

Kaçışın yoktu biliyorum ama bir süre buralardan uzaklaşmak bana iyi gelecekti. En azından görmedikçe unuta bilirdim. Ne demişler; Gözden uzak olan gönülden de ırak olur.

Umarım onu unutur mutlu ola bilirdim. Yeni bir sayfa açardım belki de hayalim de ki şeyi gerçekleştirir üniversiteye başlar hem çalışır hem de okurdum.

Teyzem beni pek sevmezdi ama şuan da onun yanına gitmekten başka bir çağrem yoktu. En azından ablasının kızıyım diye beni bir süreliğine yanın da misafir ederdi.

Otabüse bindim Mersin'e doğru yola çıktık. Bu şehirden sonun da kurtuluyordum. Mardin'i ve tarihi yerlerini sevsem de bu şehir ben de iyi anılar bırakmamıştı. Mardin bunda  sonra benim içim için aşkı ve aşk acısı tatdığım şehir olarak kalacak.

Uzun bir yolculuğun sonun da Mersin'e gelmiştim otobüsten inip elimde ki paraların bir kısmını yine taksi parası yapıp evime geldim. Evimle hasret gidermek istesem de her an buraya geldiğini öğrene bilirdi. Acaba hala ajan komşular varmıydı.

Fazla düşünmeye gerek yoktu dolabın üstün de ki küçük çantaya bir kaç giyecek kıyafet koydum. Hemen annemin odasına gidip mektubu koyduğum yere baktığım da bulamamıştım. Şuan aramak için zamanım olmadığı için yine mektubu yanıma alamamıştım.

Bölüm sonu umarım bölümü beğenmişsinizdir.

⭐ Biliyorum Sıraç beyimize içinizden saydırıyorsunuz. Ama her şey göründüğü gibi değil diğer bölümler de anlarsınız.

⭐ İntikam meselesini sebebini merak ediyorsunuz biliyorum. Şunu söylemeliyim ki bir kaç bölüm de her şey gün yüzüne çıkacak.

⭐ Yine çok uzattım bir sonraki bölüm de görüşürüz. Oy verip yorum yapmayı unutmayın. 

⭐ Hatam varsa affola.😀

LAYLA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin