14.BÖLÜM(BİZ OLDUK)

39.1K 558 96
                                    


✴️Up uzun bir bölümle karşınızdayım. Umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur.

✴️Son bölüm de birazcık +18 sahneler var okumak istemeyenler için belirttim okumaya bilir.

✴️Oy ve yorum yapmayı unutmayın.

#SIRAÇ'TAN#

Kaderin de ne yaşayacağını, hayatın da nelerle karşılaşacağını insan kendisi seçemiyordu. Tıpkı onunla karşılaşmayı seçemediğim gibi. Hayatım da daha önce hiç tatmadığım duyguların mimarıydı. Bu duygu o kadar iletti ki ne bu duygudan vazgeçiliyor ne de unutuluyordu.

Biz yanlıştık.

Sana varacak yolların çilesi tutkular ötesi tutkunun zirvesi, hasretle yanlışların sesidir aşk.

Çok yanlıştık.

Freni patlamış bir kamyon gibi ona gidiyordum. Sürekli etrafın da olmak, çevresinde dönmek istiyordum. Çok yanlıştı biliyordum ama değişmiyordu.

Her gün dip dibe olup ondan uzak durmak. Onunla ilgilenmiyormuş gibi davranmak gittikçe zorlaşıyordu. Onun yanın da olmak onun kokusunu soluyor olmak bile beni gittikçe ona bağlanıyordum. Alışkın olmadığım duygulardı bunlar. 

Ben annemden sonra bir kadına karşı bu kadar yoğun duygular hissetmemiştim. Gün geçtikçe içim de büyüyen duygular beni korkutmayı başarmıştım. Annemin ölümünden bu yana kadar hiç çaresiz hissetmiştim. Annemden başka bir kadına bu kadar yoğun duygular hissettiğim için utanıyordum.

Dokunamadığım...

Göremediğim...

Dindiremediğim bir acı taşıyor yüreğimden.

Biraz yalnızlık, biraz hüzün, biraz çaresizlik...

Bu böyle gitmezdi hiç bir suçu yokken ona kötü davranamazdım. Orta da ne sebep olursa olsun Layla'ın hiç bir konu da suçu yok. Ailesinin suçunu ona yükleyip sevdamdan vazgeçmeyecektim. Yarın ilk işim olanları amcamla konuşup sevgimi Layla'ya açıklamak olacaktı.

Kafamın içini meşgul eden düşünceleri bir kenara bırakıp yatakta yatan masum güzelin yüzünü seyrettim. O kadar masum görünürdü ki sanki bir melekti.

Beynimi ve kalbimi kaplamış olan intikam duygusu bir kenara bıraktığım da  gözüme bir başka güzel görünüyordu. İntikam duygusu sadece kalbimi değil gözlerimi de kör etmişti.

Ne kadar zamandır onu izlediğimi bilmiyordum ama kulaklarına dolan  ezan sesiyle sabaha kadar onu seyrettiği mi gösteriyordu.

Daha önce biri karşıma çıkıp bir kadını saatlerce izleyeceğini söylese inanmazdım. İnanmayı bırak bunu söyleyen kişiyi bir güzel pataklardım.

Aşkın da Layla ile karşılaştığım günden itibaren değiştiğini şimdi daha iyi anlıyordum. İlk başlar da ona kötü davrandığım için çok pişmandım.

Ne yaparsam yapayım ona yaşattığım acıları unutamazdı ama o kötü anıların üzerine bir perde çekip o anıların yerine güzel ve yeni anılar biriktire bilirdik.

Onunla biz olma hayali bile küçüklükten beri intikamla dolup taşmış kalbimi de temizliyordu. Geçmiş de bana anlatılan olayları düşününce her şeyin sebebi babasıydı Layla değildi.

 Bunu bilmesine rağmen amcam neden beni bu işe zorladığını bilmiyordum. Bildiğin tek bir şey vardı o da bana anlatılanlardan daha fazlasının yaşandığı.

LAYLA (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin