✳️Bu bölü canım okuyucularım zeliha6465 ve Elif_Astepe itaf etmek istiyorum...
⭐Bir sonra ki bölümün size itaf edilmesini istiyorsanız tüm bölümlere oy verin...
⭐Yeni bölümle karşınızdayım umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur.
⭐Sonun da vize haftası bitti ama ben de bittim sınavlarım biter bitmez size Up uzun bir bölüm yazdım.
⭐Oy verip yorum yapmayı unutmayın 😃
⭐Keyifli okumalar.
***YENİ BÖLÜM***
SIRAÇ'TAN:
"Ben babanı hep tebessümle hatırlayacağım. Biliyorsun seni hep kendi oğlum gibi sevdim. Beni baban olarak değilde amcan gibi gör istedim. Şimdiye kadar beni pişman etmedin ne dersem yaptın. Ama bu sefer ikimiz de çok yanlış yaptık oğlum ikimizde gerçeği görmek yerine istediğimizi görmeyi tercih ettik. Asıl hat bendeydi kendi harama bir de seni sürükledim. Bilmeden de olsam oğlum gibi gördüğüm kişiyle kendi kızımın hayatını karartmıştım."
Bazı hatalar var asla yapılmaması gereken, sonuçları ömürlük pişmanlıklar yaratır.
"Öylede oldu şuan yaşattıklarımdan sonra çok . Benim pişman olmam hiçbir şeyi değiştirmede de sen gidince kızıma tüm olayları anlat. Ne kadar da affedilmeyecek hata da yapmış olsam biliyorum benim kızım yüce gönüllü biri en azından onunla konuşsan da bütün olayları bir de benden dinlese."
"Bak amca öğrendiklerim benim için bile sarsıcıycı. Geçmişte yaşanan çok ağır şeyler ben bile öğrendiklerinde çok fazla etkilenmişken yeterince stres yaşamış karıma bu olayları anlatamam. Bebeğimiz için en zararlı şey stres. Ben en uygun zaman da Layla ile konuşmayı denerim ama anlattıklarınızı dinlemek istemezse asla onun üzerine gidemem. Yeteri kadar stresli bir dönem yaşadı ve hala yaşıyor."
Amcama baktığım da karşımda önceki adamdan eser kalmadığı gördüm. Ne olursa olsun yıkılmaz çizgisinden çok uzakta. Tükenmiş bir haldeydi. Amcama sarıldım ve kulağına elimden geleni yapacağımı fısıldadım. Arabaya doğru yürümeye başlarken bir yandan da olup bitenleri düşünmeye başladım.
Ne kadar da bana yaptırdığı şeyler kötü olsa da bu yaşıma kadar bana babalık etmişti. Hiçbir kan bağım olmamasına rağmen bana kendi öz yeğeni gibi hatta kendi oğlu gibi davrandı. Yengemin sakladıkları bu yaşananlara sebep vermişti. Yengeme bu konu da çok kızgın olsam da kendimi iyi ki yengem olayları sakladı ki ben Layla'yla tanıştım.
Aklıma beni kafede görür görmez ki yüz ifadesi aklıma geldi bana kocaman yeşil gözleriyle hem beğeni hem de tedirginlikle beni süzmesi.
Hayat dolu yeşil gözlerini, kirpiklerinin birbirine değişini, dudaklarını, yüzümde dolaşan ellerini, bana sarılışını, ses tonunu, kokunu düşünüyorum. Derin bir nefes alıp kendimi senin hayaline bırakıyorum.
İlk karşılaştığım andan itibaren ona aşık olmuştum. Masum bakışları ilk andan beri kalbime işlemişti. Nereye baksam onu görür olmuştum. Nasıl olur da bu kadar sevdiğim bir kadına bunları yaşamıştım. Geçerli bir sebep olmasa da bu yaptıklarımı amcama olan minnet duygumdan kaynaklanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAYLA (Tamamlandı)
قصص عامة!!!Dikkat!!! Şiddet ve Cinsellik içerir. Rahatsız edici durumlar olabilir. Rahatsız olacaklar okumasın.... Hiçbir şeyle alakası olmayan musum bir kız. Geçmiş de ki intikama takılı kalmış bir adam. Bir bakışmaları vardı ; İki aşığın bakışmasından öt...