💕Bu bölümü canım okuyuclarıma itaf ediyorum deryaacar73307 asnsrn sibelc478 Arzunurce
⭐Bütün bölümlere oy verene diğer bölümü itaf edeceğim.
⭐ Yeni bölümle karşınızdayım umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur.
⭐Sizi çok seviyorum inanın hiç vaktim olmuyor vakit olduğum hee an birkaç kelime olsa bile yazmaya çalışıyorum. O kadar stresli bir dönemdeyiz ki desteğinize ihtiyacım var.
⭐10k yı geçtik bile. Çok teşekkür ederim desteğiniz için 💞💞💞
⭐Bol bol oy verip yorum yapmayı unutmayın.
Karşım da gördüğüm kişiyle Sıraç'a biraz daha yaklaştım. Neden ona yaklaştığını anlamış gibi kollarını bana sardı. Karşım da gördüğüm adama bakmak, onun yüzünü bile görmek istemediğim için yüzümü Sıraç'ın göğsüne gömdüm. Yanımıza geldiğini hissetmem de başımı Sıraç'ın göğsünden kaldırmadım.
Onu görmek istemiyordum. Duyduğum şeyleri gerçek olmasını istemiyordum. Yıllarca anne dediğim kadının bana yalan söylediği gerçeğini kabullenmek istemiyordum. Bütün yaşadıklarımın yalan olduğunu bilmek istemiyorum.
Birini çok sevdiğinizde, size bin kere de yаlаn söylese yine herkesten çok onа inаnmаk istersiniz...
Amcanın arkasın da arabadan teyzem inmişti. Teyzem değil annem di ama kabullenemediğin bir gerçeği dillendirmek istemiyorum. Yıllarca teyze bildiğim bir kadının annem olduğunu hiç bir zaman kabul edeceğimi sanmıyordum. Nasıl bir kadındı ben daha kucağıma almadan bu kadar çok evlat sevgisiyle dolup taşıyorken nasıl olur da bir anne bebeğini bırakıp gidebiliyordu. Sebebi her ne olursa olsun onu dinlemek istemiyordum. Bahanelerini duymak istemiyordum.
Tam Sıraç benden önce davranarak konuşmaya başladı.
"Bütün olup bitenlerden haberim var amca sen o kadar kötü bir insansın ki hiç gözünü kırpmadan kendi kızını harcaya biliyorsun."
"Orda duracaksın Sıraç efendi Layla'nın kendi kızım olduğunu daha dün mektuptan öğrendim. Ben çok kötü bir adam olabilirim ama kendi kızımı asla bu durumlara düşürmem. Her şeyin sebebi bu kadın yıllarca bir kızım olduğunu bilmeden yaşadım. Daha dün öğrendiğim gerçek beni de sarstı her ne olursa olsun bu vakitte sonra hiçbir şey beni kızımdan ayıramaz. Hem sana da açıklamam gereken bazı gerçekler var. Önce kızımla konuşayım sana da her şeyi anlatayım. Kızım beni dinle ben..."
Tek kelime etmeyen dilimden son söylediği kelimeyle sözcükler bir bir döküldü.
"İstemiyorum sizin benim yanım da olmanızı istemiyorum. Ya da sizden bir açıklama beklemiyorum. Lütfen susun artık ben gerçekleri duymak istemiyorum. Ben küçüklükten beri yanım da olan, her hasta olduğum da başım da bekleyen, ben okuyun diye gecesini gündüzüne katan, benim için bir kez olsa bile biriyle evlenmemiş olan kişinin annem olduğunu bilmek istiyorum."
Soluğum biran kesilse de hemen konuşmaya devam ettim.
"Ya da yıllarca baba sevgisinden yoksun büyüdüm. Babam sandığım adama beni bıraktığı için hep kızmıştım ama aslın da hiçbir kan bağımız olmamasına rağmen bana soy ismini vermişti. Ben hayatımın bir yalanlar üzerine kurulmuş olmasını duymak istemiyorum. Her şeyi biliyorum siz konuşurken duydum. Senin teyzem değil annem olduğunu da biliyorum babamın da aslın da Sıraç'ın amcası olduğunu biliyorum. Ama bildiğim şeyleri duymak istemiyorum ben gerçeklere değil yalanlara inanmak istemiyorum. Bu olanlar bana çok saçma geliyor."
İnsanlar değişir; Kırıldıklarında, kandırıldıklarında, çok şey öğrendiklerinde ve aşık olduklarında...
"Ben çok değiştim artık eski Layla yok. Zamandı onca yaşadım zorluklar da yanım da olmayan anne babayı istemiyorum. Ben seni baba olarak görmesem de sana bir saygım var çünkü Sıraç gibi bir adamla ne kadar da acı bir şekil de olsa da onunla tanışmama vesile olduğun için sadece Sıraç için. Seni anne olarak görmüyorum görmeyeceğim de benim kalbim de her zaman yanım da olan insan beni doğurmasa da annelik yapan kadın annem olarak kalacak. "
Tam açıklama için konuşmaya başlayacakken onlara elimle susmaları gerektiğini söyleyerek onları susturdum. Sıraç'ın elini tutarak arkamızı döndük ve Sıraç'ın arabasına doğru yürümeye başladım.
Sıraç yanımda olduğunu belirtmek ister gibi ellerimi sıkıca sahipleri ve bana eğilerek fısıldamaya başladı.
Sensiz bir hayat, ellerini tutmadan geçen bir ömür, gülen yüzünü göremediğim bir bahar... Her anım seninle, sen olmasaydın eksik olurdum, yok olurdum. Gözlerin hep bana baksın, ellerin hep benim ellerimi tutsun seni çok ama çok seviyorum! İyi ki varsın iyi ki benimlesin.
Onu söylediği sözler kabini tekletmişti. Nefesimi kesmişti. Bir süre yerim de durduktan sonra bakışlarını Sıraç'a döndürüp sadece gülümsedim.Hayatıma girdin ve dünyamı tamamen değiştirdin. Kontrolümü kaybettim. Ben artık tamamen değişmiş bir insanım. Kalbim artık bana ait değil, senin. Sana derinden ve deliler gibi aşığım .
Arkamdan gelen adım seslerini duysam da birkez olsa bile arkama dönmedim. Sıraç arabanın yanına geldiğimiz de ön kapıyı açarak beni oturttu. Bana dönerek konuşmaya başladı.
"Sen burada otur ve beni bekle ben onlarla konuşup yanına hemen geleceğim. Bekle beni sakin olmaya çalış biliyorsun ki stres senin ve bebeğimizin sağlığı için çok tehlikeli. Sakince beni bekle birkaç kelime konuşup geleceğim."SIRAÇ'TAN;
Arabanın kapısını yavaşça kapatmadan önce endişeli gözlerle bir kez daha Layla'yı kontrol ettim. Amcamın bana anlatacağı şeyleri merak etsem de bir yandan da aklım bebeğimiz ve Layla da kalacaktı. Son kez Layla'yı kontrol ederek amcanın yanına doğru yüzmeye başladım.
Varlığını yeni öğrendiğim bebeğimin mutluluğunu yaşayamadan öğrendiğim gerçeklerle sarsıldım. Biz Layla'yla kuzen miy dik şimdi. Bunca zaman amcam gibi bir adamdan biz kızının olduğunu nasıl saklamayı başarmışlardı bilmiyordum. Bunca zaman amcamı bile kandırmayı başaran kadından korkulurdu.
Amcamın yanına hızlı adımlarla yürüdüm. Tam yanına yaklaşmışken teyzeyle hararetli bir şekil de konuşuyordu. Benim yanlarına yaklaştığını fark eder etmez konuşmayı kesip bakışlarını bana doğrultular.
"Amca fazla vaktim yok hemen Layla'nın yanına gitmeliyim. Bana anlatacağım gerçekleri biran önce anlat."
"Öncelikle bilmeni isterim ki Layla'nın kendi kızım olduğunu bilmiyordum. Gel şuraya otur da geçmişte yaşananları anlatayım."
****BÖLÜM SONU****
⭐ Layla'la Sıraç sizce kuzen mi?
⭐ Bölümü nasıl buldunuz?
⭐Oy verip yorum yapmayı unutmayın 😃
⭐Hatam varsa affola 🙂
💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAYLA (Tamamlandı)
General Fiction!!!Dikkat!!! Şiddet ve Cinsellik içerir. Rahatsız edici durumlar olabilir. Rahatsız olacaklar okumasın.... Hiçbir şeyle alakası olmayan musum bir kız. Geçmiş de ki intikama takılı kalmış bir adam. Bir bakışmaları vardı ; İki aşığın bakışmasından öt...