⭐ Bayram şekeri tadın da yeni bölümle karşınızdayım umarım severek okuduğunuz bir bölüm olur.
⭐ Oy verip yorum yapmayı unutmayın düşüncelerini merak ediyorum.
Ne diyordu bu adam. Ciddi olup olmadığı kontrol etmek için yüzüne baktığımda gayet ciddi bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu. Yataktan hızlı bir şekilde çıktım. Seri adımlarla yanına geldim. Boyum yetişmesi için ayak ucunda yükselerek elimi alnıma koydum. Ateşi de yoktu.
" Bana yine şaşkın şaşkın bakma, artık evliyiz ben de bir ağa olduğum için mutlaka çocuğum olmalı ki doyum devam etsin aksi takdirde üzerine kuma getirirler. Babaannemin bu kadar sakin durduğuna bakma yeni evli olduğumuz için karışmıyor. Bir kaç ay sonra bebek haberini duymazsa gerçek yüzü ortaya çıkar."
Kuma mı ne kumaşı ya biz hangi devirde yaşıyorduk. Hem ben anne olmaya hazır değildim daha çok küçüktüm.
"Ne bebeğinden bahsediyorsun ben daha 19 yaşındayım. Anne olmaya hazır değilim. Bana istemediğim halde dokunacak değilsin değil mi?"
"Yaş konuşun fazla takılma 19 yaşın da anne olacak ne tek kişisin ne de son kişi. Sen beni ne sanıyorsun zorla birine dokunacak bir insanlığın. Kendini hazır hissetmeme saygı duyuyorum. Fazla zamanın olmadığı bilmeni istiyorum ve sana bir hafta veriyorum. Senin benden etkilendiğini biliyorum. O gün geldiğin de sen de isteyeceksin merak etme. "
Bir de anne olmaya hazır olmadığımı anlayışla karşılıyormuş . Bana bir hafta veriyor bir hafta çok az ki göz açıp kapayıncaya kadar geçer.
Gözlerinin içine baktım hiçbir şey söylemeden sadece gözlerine baktım. Ondan etkilendiğimi saklamaya çalışmıştım ama nasıl oldu da anladı.
Ne kadarda farkında olmasalar da:
İki aşığın bakışmasından öte iki ruhun tanışmasıydı.Tabi ki anlardı gözlerinin içine takılı kalırsam. Onunla göz göze gelince dünyadan koparsam anlardı. İtiraf etmesi ne kadar zor olsa da ben onu seviyordum. Çok aciz bir durum da olsam da onan aşıktım. Benim kalbime kafede gözleriniz ilk kesiştiğin de kalbimin tam ortasına oturmuştu. Baştan beri kendime, ne kadar da itiraf edemesem de onu seviyordum.
Ne kaIbim kaIdı kırıImadık, ne akIım kaIdı çaIınmadık. Ne anIayabiIiyorum, ne de hissedebiIiyorum. Çünkü anIamak beynin, hissetmek kaIbin işidir.
Hiç bir şey demek istemiyordum ne desem boştu gözünü kör eden intikam duygusu aynı zaman da kulaklarını da sağır etmişti. Gözlerinde ki kini görmek istemediğim için arkamı döndüm ve yatağa geri uzandım.
Bu böyle olmazdı yarın ilk iş intikam meselesinin ne olduğu öğrenmek olacaktı. Olup biteni kimden öğreneceği mi düşünüyordum. Bu konakta benimle tek konuşan babaannesi ama onun da konakta dönen hiçbir şeyden haberi yoktu.
#SIRAÇ'TAN#
Bana arkasını dönüp yattığında öylece ayakta bekliyordum. Uykuya daldığını fark edince usulca yatağa yaklaştım uyandırmaya dikkat ederek yatağa oturdum. Ellerim benden izinsiz saçlarına yöneldi. İçin de ki duygu kargaşası beni çıkmaza sokuyordu. Ben böyle biri değildim. Onunla aynı oda da bulundukça vücudum benden bağımsız şekil de ona kapılıyordu.
Bu korkunç bir durumdu ondan uzaklaşmaya çalıştıkça yine ona çekiliyordum. Böyle olmamalıydı benim amacım ona dünyayı dar edip ailemin intikamını almaktı. Yıllarca karşım da olsa yapacaklarımı düşünmüştüm. O kadar korkunç fikirlerim vardı ki ta ki onunla kafe de karşılaşıncaya kadar.
Gözlerim gözleriyle kesiştiği an aklımdan bütün intikam planlarım uçup gitmişti. Bu korkunç duygudan kurtulmalıydım. Amcam beni başta uyarmıştı aramızda ki anlaşmanın tek bir şartı vardı o da ne olursa olsun aşk yoktu.
Bana olan duygularının farkındaydım onunla yanı duyguları paylaşsak ta imkansızdık. Bizin yaşantımız imkansızlıklarla doluydu.
Sen imkansızsın, sensizlik imkansız, aşk imkansız.
Büyük ustanın Özdemir Asaf 'ın sözleri geldi aklıma ne demişti.
Ne zaman imkansızı seversen, işte o zaman gerçek seversin.
Sevmişti hem de çok sevmiştim imkansız olduğumuzu bile bile çok sevmiştim. Gerçekten sevmiştim. Anca içimden dile getirdiğim düşünceleri belki de hiçbir zaman yüzüne söyleyemeyeceği mi bile bile bile ancak sen uyurken dile getiriyorum içim de sakladığım duygularımı. Seni seviyorum orman gözlüm.
⭐İlk defa Sıraç'ın ağzından yazıyorum. Sizce Sıraç'ın ağzından ara ara yazıyım mı yoksa sadece Layla mı olsun?
⭐Sıraç'ın düşüncelerini öğrendiniz. Sizce bundan sonra Sıraç nasıl bir yol izleyecek yorumlarınızı bekliyorum.
⭐ Biraz kısa oldu farkındayım bayram telaşı nedeniyle anca bu kadar yazdım kusura bakmayın.
⭐Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
⭐ Hatam varsa affola sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAYLA (Tamamlandı)
Fiksi Umum!!!Dikkat!!! Şiddet ve Cinsellik içerir. Rahatsız edici durumlar olabilir. Rahatsız olacaklar okumasın.... Hiçbir şeyle alakası olmayan musum bir kız. Geçmiş de ki intikama takılı kalmış bir adam. Bir bakışmaları vardı ; İki aşığın bakışmasından öt...