#1-Výročí

4.2K 67 0
                                    

Probudila jsem se kolem 6 ráno. Jelikož jsem už nemohla znovu usnout, rozhodla jsem se, že se půjdu projít. Teple jsem se oblékla a vyšla jsem. Procházela jsem se po parku a pozastavila se u jednoho místa a to u lavičky, kde jsme si přesně před rokem dali s Martinem první pusu.

V tom jsem si uvědomila že máme vlastně dneska výročí. Protože jsem měla už menší překvapení připravené, nemusela jsem nic na poslední chvíli shánět.

Po cestě domů, jsem se ještě stavila k bráchovi. Bylo už 8 a já věděla, že on už bude dávno vzhůru. Když jsem přišla před dveře a zaklepala jsem, tak Luky došel ihned otevřít, ale místo toho, aby mě pozdravil tak na mě vychrlil tu novou úžasnou zprávu. "Hádej co mi dneska trenér reprezentace zavolal?,, A já jen udiveně řekla" To nevím.,, Luky pomalu se slzami v očích mi sdělil že ho vybrali jako brankáře na letošní juniorské mistrovství světa v ledním hokeji. Měla jsem ohromnou radost a tak jsem ho pořádně objala a řekla mu, že mu gratuluji. Když jsem se podívala na hodinky viděla jsem že už je opravdu pozdě a že bych měla jít domů,tak jsem se s Lukym rozloučila a odešla.

Když jsem došla domů, viděla jsem Martinův rozradostněný pohled a on mi řekl "Dneska mám nejlepší den v životě. Nejen že máme výročí, ale volal mi trenér z reprezentace, že jedu na mistrovství světa a že budu s velkou pravděpodobností kapitán. Nevěděla jsem co na to říct a tak jsem ho objala a dala mu velkou pusu se slovy" Moc ti gratuluji.,, Pak jsem si ale vzpomněla, že mistrovství se koná v období Vánoc a začala jsem plakat. Martin se mě vyděšeně zeptal "Lottie co se děje.,, a já mu jen se smutkem odpověděla" No víš to mistrovství se bude konat v období Vánoc a to mě trochu mrzí, protože jsem je chtěla trávit s tebou.,, Objal mě a uklidnil mě slovy "Neboj se, Vánoce spolu oslavíme buď před místrovstvím  nebo po.,, Protože už bylo půl dvanácté rozhodla jsem se, že začnu vařit. Martin odešel někam do města, tak jsem se do vaření pustila sama a jelikož máme dneska to výročí, udělám jeho oblíbené jídlo. Zanedlouho byl oběd uvařený a já šla prostřít stůl. Pak už jsem jen slyšela klíče v zámku a viděla, že Martin už došel se slovy "Tady to nádherně voní.,,

Když došel ke stolu a zjístil, že jsem uvařila jeho oblíbené, došel ke mně a objal mě.

Po obědě jsme se šly projít do města a začli jsme procházkou kolem vily Tugendhat až k onomu osudnému parku, kde jsme si sedli na lavičku, ke které se váže ta nejdůležitější vzpomínka z našeho vztahu. Sedli jsme si na pozice, na kterých jsme seděli před rokem a začali se opět líbat. Jeho teplé, pomalé a něžné polibky mi vždy vytvářejí motýlky a husí kůži.

Když jsme se kolem páté hodiny vrátily domů, tak jsem v ložnici našla obálku z pozváním na večeři. Měla jsem co dělat abych neplakala. Než jsem se vzpamatovala, uběhlo zhruba dalších deset minut a já zjistila, že nestíhám. Oblékla jsem se do šatů a  nalíčila se. Viz obr.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Protože máme dvoupatrový byt, tak jsem sešla že schodů dolů, kde už na mě čekal Martin

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Protože máme dvoupatrový byt, tak jsem sešla že schodů dolů, kde už na mě čekal Martin. V ruce držel obrovský svazek červených růží, protože ví, že jsou to mé oblíbené květiny. Potom jsme už vyšli.

Vrátili jsme se asi v 9 hodin a pomalu jsme šly do sprchy. Bylo to poprvé, co jsme byly ve sprše spolu. Dříve jsem se před ním za své tělo styděla, ale teď... jakoby mi to bylo jedno.

Když jsme se osprchovali, přesunuli jsme se do ložnice. Seděli jsme na posteli a já mu řekla "Lásko, jsem připravena ti dát kousek sebe.,, On mi odpověděl"Jseš si opravdu 100% jistá že právě já mám mít tu čest?,, a já bez váhání řekla" Miluji jenom tebe takže ano jsem si 100% jistá.,, on mi jen se slzami v očích řekl "Tak to jsi mi připravila ten nejhezčí dárek k výročí na světě.,,

Potom si mě pomalu pokládal s doprovodem líbání na postel. Samozřejmě jsme nezapomněli na ochranu. Žádné prášky neberu a Martin to ví, protože on byl ten, který mi to zakazoval takže byl alternativou kondom.

Když si ho nasadil mohli jsme začít. Protože to bylo poprvé pro oba chytli jsme se za ruku a on ho začal pomalu zasouvat.

Nejprve mě to trochu bolelo ale díky tomu že byl něžný a po celou dobu mě líbal tak se bolest dala skousnout. Po nějaké době mě to přestalo bolet a začalo mi to být příjemné.

Po skončení jsme byli oba tak vyčerpaní že jsem stihla jen říct "byl jsi skvělej,, Potom už jsme jen usli.             

Snad nikdy se mi nespalo tak dobře jako teď, protože se mi zdáli i sny o tom jak o to budu přicházet a bude mě to fakt hodně bolet a že ten kluk nebude chtít přestat, ale teď, teď je to jiné.

Už se nemusím bát toho, že se něco takového stane, protože mám toho nejlepšího kluka, který je tak ohleduplný a byl opravdu něžný a každou chvíli se mě ptal jestli je všechno v pořádku a jestli nemá náhodou přestat.

Dost jsem se divila že jsem nebrečela, ale jak už jsem se zmínila,celou dobu mě držel za ruku líbal mě a nevím co všechno jenom pro to, aby mě to tolik nebolelo.

Ráno jsme se probudili oba zároveň a celá situace se znovu zopakovala. Až teď jsem zjistila že to Martin asi bude chtít často.

Potom jsem se šla osprchovat udělala ranní hygienu a šla dělat snídani.

Odpoledne jsme šli oba na trénink. Martin šel se mnou aby se podíval i na to, jak trénuji já, a potom jsem zase byla já na jeho tréninku.

Večer jsem šla na něj opět čekat před vchod. A potom jsem na cestě potkala Anne, která je moje nejlepší kamarádka a proto jsem ji to vše řekla. Ona mi řekla že už bylo načase a já potom pokračovala směrem k východu. Mezitím už Martin vyšel z šatny a jeli jsme domů.

Po cestě se mě Martin zeptal jak se po včerejšku cítím a já mu řekla nejlíp na světě. Když jsme dojeli domů už jsem se jen vysprchovala a šla spát.

Tak to by byla první kapitola. Další by měla vyjít zítra.

Pregnant with my loveKde žijí příběhy. Začni objevovat