#18 - Pláč a bezmoc

1.1K 32 0
                                    

Začátek září přinesl do Caroliny vlnu hokejových nadšenců, kteří už napínavé čekají na začátek sezóny.

Já byla tradičně vzhůru (díky Martínkovi) už od 5 hodin. Martina nikdy neprobudí.

Dnes ráno jsem malého nakojila a on usnul. Já už jsem neusla. Nechala jsem malého spát v obýváku se mnou. Já jsem se dívala na východ slunce a přemýšlela.

Martin se vzbudil v 8. Nemůžu si na něj ztěžovat. Došel za mnou, dlouze mě políbil a já se k němu přitulila. Spává jen ve spodním prádle a tak jsem si mohla opět prohlédnout celé jeho tělo.

Dnes večer má Martin večírek na který půjdeme spolu. O malého Martínka se bude starat moje dlouholetá kamarádka, která tu je u svého bratra na návštěvě.

Kolem 10 hodiny jsem šla na procházku s malým. Prošli jsme se po městě a já se konečně nadýchala čerstvého vzduchu. Martin s námi nebyl. Nevím kde je. A v tom momentě jsem nad tím ani nepřemýšlela.

Kdyz jsme se vrátili domů, tak jsem se pustila do velkého úklidu. Bylo to poprvé co mi hodně vadilo, že je ten byt tak veliký. Na úklid je to opravdu náročné.

Než jsem ho uklidila byly už 2 odpoledne. Starala jsem se celou dobu o Martínka ale Martin se pořád nevracel.

V 5 hodin jsem se začala připravovat. Martin došel o půl 6. Políbil mě a šel za malým. Neměla jsem náladu se hádat a tak jsem to obešla. Oblékla jsem si nádherné šaty s nádhernými botami.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme byli připraveni, tak jsem se rozloučila s malým a šla na chodbu, kde čekal Martin

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme byli připraveni, tak jsem se rozloučila s malým a šla na chodbu, kde čekal Martin. Bez jedinýho slova se na mě podíval. Nemohl ze mě spustit oči. Já kolem něj jen prošla a pokračovala dále k autu.

Došel do auta a jeli jsme. Za celou cestu jsme spolu nepromluvili ani slovo. Zničehonic mě chytil za ruku a hladil mě. Já nijak nereagovala.

Dojeli jsme na místo. Otevřel mi dveře,políbil mě, chytil za ruku a vedl mě do sálu. Sotva jsme vešli dovnitř,tak mě potkali krasobruslařky. Odvedli mě někam. Ani jsem nevěděla kam. Už jsme byli na místě a já se rozbrečela. Začali se mě ptát, co se stalo a tak. Já jim to nechtěla říkat.

Vratili jsme se do sálu a já spatřila Martina, jak se líbá s nějakou blonďatou holkou. Rozběhla jsem se ven. Šla jsem pěšky domů a než jsem došla, tak jsem se uklidnila, aby Eliška (ta kamarádka) nepoznala, že jsem brečela.

Doma jsem se najednou ocitla sama. Vzala jsem si Martínka a brečela. Zůstala jsem tak hodinu. Mezitím mi Martin 2x volal. Já jsem dala Martínka do postýlky a zavolala do skupiny, kde byla Anet, Radim, Dalda, Domča a Anne. Všechno jsem jim vysvětlila. Anet byla opravdu naštvaná a ještě více byl snad naštvaný Dalda s Radimem. Ihned jak se to dozvěděli tak zavěsili.

                   Z pohledu Martina

Uběhly dvě hodiny od té doby co jsem naposledy viděl Lottie. Nevím proč mi nebere telefon ani kde je. Volá mi Dalda. Zvedl jsem to a z telefonu se ozvalo:

D: Děláš si prdel?

M: Co jako myslíš?

D: Myslím tím to, že máš doma měsíční miminko a přítelkyni, kterou podvádíš.

M: Vůbec nevím o čem to mluvíš.

D: Mluvím, o tom, že Lottie je doma a brečí, že tě viděla, jak se líbáš s nějakou blonďatou courou.

M: Ježíši ale tak to vůbec není.

D: Ne a jak to teda je!!!

M: To ti teď nemám čas vysvětlovat musím už končit. Čau.

Rozběhl jsem se do auta a jel přímo domů.

Když jsem dojel domů, slyšel jsem z koupelny hlasitý pláč. Došel jsem k ní, ale nemohl jsem se dostat dovnitř.

M: Lásko?

L: Co je už sis užil úst té holky ne-li ještě něčeho jinýho.

M: Lottie není to tak jak to vypadalo.

L: Jo a jak to teda je? Je to tak, že ti už nestačím, že sis mě užil a teď mě budeš podvádět?

M: Ta holka je přítelkyně mýho spoluhráče a byla opilá. Nemohl jsem nic dělat. Bylo mi to opravdu blbé ale opravdu mě to mrzí.

L: Kdyby tě to mrzelo mluvil bys úplně jinak. Proč bych ti to měla věřit. Už se to jednou stalo a byla by hodně velká náhoda, kdyby se to stalo znovu.

M: Lásko.......... Miluji tě a chci, abys to věděla.

Lottie mi neodpověděla. Odešel jsem do ložnice a brečel. Mrzí mě to všechno mě to mrzí. A nejvíc na tom mě mrzí to, že si myslí, že jsem se s ní vyspal. Ale to se nestalo. Jediný člověk, se kterým jsem spal byla Lottie.

              Z pohledu Lottie

Usla jsem v koupelně. Ráno jsem potichu vylezla a vzala si Martínka.
Slyšela jsem kroky ze schodů a věděla, že ho uvidím.

Došel do kuchyně a řekl,, Dobře ráno Lottie,, já mu neodpověděla. On se se slzami v očích ke mně přiblížil a řekl,, Co mám udělat, abych ti dokázal, že ji nemiluji a že jsem to nechtěl.,, Já jsem mu se slzami v očích řekla.,, Některé věci prostě nejdou napravit.,,

Chystala jsem se odejít ale ještě jsem se ho zeptala.,, Kde jsi včera byl?,, On řekl,, Byl jsem ve městě a hledal nějaké šaty pro tebe na focení. Mají se fotit hokejisti se svojí rodinou ale jak teď vidím, tak jsou zbytečné.,, Se slzami v očích odešel.

Chvíli jsem nad vším přemýšlela a potom jsem se vydala za ním. On se otočil a řekl mi.,, Mám se odstěhovat nebo co?,, Já jsem se mu podívala do očí a přitiskla ho silně ke zdi potom jsem ho dlouze políbila a udělala mu cucáka na krku. Zeptal se mě, proč jsem to udělala a já mu řekla.,, To aby každá věděla, že máš mě.,, On mi to ovšem oplatil. Takhle jsem se pusinkovali ještě dlouho a potom se mě zeptal.,, Odpouštíš mi?,, Já ho jen políbila na znamení toho, že ano.

_______________________________________
Další kapitola je na světě. Přiznávám, že jsem ji napsala opravdu tak, že se člověk snadno zamotá a nebo čeká na to, co se stane. Doufám, že se bude líbit.

          

Pregnant with my loveKde žijí příběhy. Začni objevovat