# 5 Komplikace

1.8K 35 1
                                    

Bylo 15.ledna. Tento den je hodně výjimečný protože má Martin narozeniny. Ráno probíhalo stejně jako každé. Měli jsme namířeno na stadion na trénink. Když jsme přišli na stadion bylo až moc napadné ticho. Nikdo nestál na ledě a ani nikdo nebyl  v šatně.

Martin se převlékl a šli jsme pomalu k ledu. Když v tom na Martina zakřičel velký dav "překvapení,,. A potom jsem je spatřila. Asi 10 holek co se na mě dívalo takovým vražedným pohledem. Měla jsem z nich strašně divný pocit. U Martina už byl zástup přejících lidí. A jako poslední byly samozřejmě ty holky.

Když se k němu dostaly, tak mu všechny popřály. Ta poslední k němu přišla popřála mu a začala ho líbat. Vůbec jsem nevěděla jak mám reagovat. Neudělala jsem vůbec nic jen jsem tam stála a koukala. Viděla jsem jak se jí Martin snaží od sebe odtrhnout a viděla jsem i ten jeho bezmocný pohled. V tom mě zničehonic někdo vzal za ruku a vedl pryč. Byl to můj bratr. Když jsme došli stranou tak mě objal. Já neudělala zase vůbec nic. Musela jsem být v hodně velkým šoku. Na druhou stranu jsem byla moc ráda že to udělal. Alespoň jsem nic neviděla.

Potom mi jenom řekl že už musí jít trénovat. Šla jsem si sednout do hlediště abych se mohla dívat na trénink. Kousek ode mě seděli ty holky. Snažila jsem se je ignorovat. V tom za mnou přišel Martin, vzal mě za ruku a táhl na kluziště. Dal mi po cestě velkou pusu a řekl mi, že se mi moc omlouvá. Já mu jen řekla že za to nemohl. Ale on se mnou pořád pokračoval k ledu. Tam jsme se zastavili a Martin řekl. "Všichni mě poslouchejte. Já a Lottie budeme mít miminko.,, Opět se v doprovodu pískání a křičení udělal zástup lidí. Všichni nám gratulovali. Až bylo po všem, vrátila jsem se zase zpátky na místo, kde jsem seděla. Po skončení tréninku jsem měla čekat na Martina.

Když jsem čekala, přišli za mnou ty holky. Ta co se líbala s Martinem si přede mě stoupla a řekla "Myslíš si, že pro něj něco znamenáš? Jsi pro něj jenom obyčejná holka. Až si tě užije tak tě odkopne a hádám že to bude už brzo, vzhledem k tomu že si zbouchnutá. To co jsi viděla dneska je jenom začátek.,, Měla jsem už slzy v očích. Za mnou už se objevil jenom Martin a řekl."Tak poslouchej. To že si mě začala predevšema líbat jsem nějak obešel, ale to že tady říkáš mé přítelkyni něco, co není pravda tak to už je vážně přes čáru. V životě bych nezačal chodit s holkou jako jsi ty. Chci jenom aby sis dobře zapamatovala to co ti teď řeknu. "Lottie je největší štěstí, které mě v životě potkalo. To že čekáme miminko je pro mě jedna z nejkrásnějších věcí. Moc jí miluji a chci aby sis dobře zapamatovala, že jestli ji řekneš ještě něco takovýho,domluvím se s vedením, aby tě vyhodili. Rozuměli jsme si?,, Ona jenom odešla a Martin mě jenom objal. Řekla jsem mu aby jsme odsud odešli.

Když jsme dojeli domů. Sedli jsme si do obýváku a já Martina držela v objetí. Nechtěla jsem ho nikam pustit. Ještě pořád jsem byla celkem v šoku. Pořád mi tekly slzy. Cítila jsem, že i miminku se to nelíbilo, hrozně kopalo strašně to bolelo, ale Martinovi jsem to neřekla. V jeho náručí jsem potom usla.

Probudila jsem se asi v 6 hodin večer. Martin doma nebyl a tak jsem si vzala telefon a napsala jsem Radimovi a Dalimilovi, aby za mnou došli. Neuběhlo ani 10 minut a byli tady. Oba jsem objala a potom jsem Radimovi o všem pověděla. Dalda už o tom věděl a jen mi řekl. Ta holka je strašná. Pořád se snaží získat jednoho z nás. Nejvíc se jí zamlouvá Martin. On se tím hrozně trápí, protože je mu to strašně nepříjemný jak se kolem něj pořád protáčí a kroutí.Všichni kluci včetně mě a Martina ji nesnášíme. A nejhůř je na tom Luky. Taky mu hrozně vadí, že se kolem Martina motá.

Já jim potom pověděla i o tom, co se dělo potom a pak už museli oba domů. Rozloučili jsme se a doprovodil jsem je ke dveřím.

Ani ne za 10 minut byl doma Martin. Hned jak přišel tak mě objal a potom se pomalu přesměroval k bříšku a začal si povídat s miminkem. Už za chvíli se dozvíme i pohlaví. Jsem už ve třetím měsíci a ve 4. měsíci se to už dozvíme. Já bych chtěla chlapečka a Martin by chtěl zase jako první holčičku.

Od té doby co se naši rodiče dozvěděli o tom, že jsem těhotná, pořád nám volají jestli jsme v pořádku a tak. No a Anet dokonce každý týden jezdí do Brna.

Je strašně hezký, jako se všichni starají o to, aby bylo miminko v pořádku a jsem za to ráda. Alespoň vím, že bude mít tu nejlepší společnost.

Jedinej kdo nebyl z mého těhotenství úplně nadšený byl můj trenér. Kterej se mnou měl teď velký plány ale pro mě je mnohem důležitější být šťastná v osobním životě než v tom kariérním.

Jsem opravdu šťastná, že čekám miminko právě s Martinem,protože vím, že bude ten nejlepší, nejopatrnější a zároveň ten nejkrásnější táta na světě. Pořád nemůžu zapomenout na naši první schůzku,kdy bych ani neřekla že po roce spokojeného vztahu bych s ním mohla čekat miminko.

S Martinem jsme si udělali alespoň krásný večer ve formě večeře. Oblékla jsem si šaty, a udělala si holandské copánky které jsem doplnila jemným líčením. Obr.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po večeři jsme se šli společně vysprchovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Po večeři jsme se šli společně vysprchovat. Po sprše jsme se dostali do ložnice a šly jsme spát. Usla jsem mu v náručí a v klidu usla.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak tu máme po delší době novou část. Objevila se tu menší zápletka aby  příběh nebyl bez komplikací, protože tak to v životě prostě nechodí. Jaké si  myslíte že se narodí pohlaví
miminka? To se dozvíte už v další kapitole.

Pregnant with my loveKde žijí příběhy. Začni objevovat