# 12- Červen

1K 35 0
                                    

Začíná červen. Mistrovství světa už je za námi a my už jsme doma. Martinovi momentálně zkončila sezóna a tak máme více času pro sebe. Dnes mě čeká další ultrazvuk. Tentokrát ale při této příležitosti nebude chybět ani Martin.

Ráno jsme se připravili a vydali se na cestu.

Když jsme dorazili do nemocnice,už na nás čekal doktor.

Zeptal se mě na takové základní otázky jako jsou například jak se cítím, jestli se mi nedělá špatně a nebo jestli mě nebolí břicho.

Po zodpovězení na tyto otázky jsem mířila na lehátko, kde už jsem se chystala položit, jsem už v 7 měsíci těhotenství a tak už je bříško hodně vidět.

Když už jsem byla nachystaná a doktor měl připravené vše potřebné, mohli jsme začít. Chvíli trvalo než se obraz zaostřil ale za chvíli už jsme našeho malinkého chlapečka viděli. Pan doktor mě nápoji na monitor a nechal nás na chvíli osamotě.

Podívala jsem se na Martina a viděla, jak mu tečou slzy. On jen řekl.,, Tak to je můj chlapeček. Můj krásnej zdravej chlapeček.,,

Nemohla jsem se na něj dívat, protože bych se v tu ránu rozplakala taky a tak jsem si ho přitáhla blíž a dal jsem mu velkou pusu. Cítila jsem jak se třese.

Po ultrazvuku, jsme mířili domů.

Hned jak jsme přijeli, tak si Martin vzal telefon a vyfotil si fotku našeho Martínka. Netušila jsem, proč to dělá, ale nechala jsem ho.

Asi po hodině se mi v telefonu ukázalo oznámení, že mě Martin označil na instagramu u příspěvku.
Hned jsem se podívala.

Už 7 měsíců nosí moje nádherná přítelkyně v bříšku tento malý zázrak

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už 7 měsíců nosí moje nádherná přítelkyně v bříšku tento malý zázrak. Je to náš malý syn. Ještě pořád nemůžu uvěřit, že budu mít miminko. Nedovedu si představit, že bych čekal miminko s někým jiným. Chci, aby všichni věděli, že budu ten nejlepší táta a doufám že i do budoucna nejlepší manžel na světě. Lottie, moc ti děkuji za tento malý nádherný zázrak a za tvou trpělivost se mnou. Nedovedu si už představit život bez tebe a brzy i bez malého. Mám vás oba moc rád.❤️❤️❤️😍.

Je neuvěřitelné, jak mi Martin dává najevo svou lásku. Lepšího kluka už si snad ani nemůžu přát. Samozřejmě má své malé nedostatky, ale kdo je taky nemá. Byla to láska na první pohled a pro mě už nejspíš i osudová. Moc ho miluji a jsem moc šťastná, že ode mne neutekl, když se dozvěděl, že čekám miminko. Naopak je velmi všestranný a opatrný už od počátku a to je na něm to nejlepší.

Celý zbytek dne jsem prospala. To víte být těhotná znamená vynaložit dvakrát tolik energie v jakékoliv činnosti, na kterou normálně nepotřebujete žádné úsilí.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Tak tady je pokračování příběhu. Doufám, že vám alespoň trochu zpříjemní den. Chci poděkovat za obrovskou podporu a za každé přečtení a hlasování všem. Ani nevíte, jak mi tím vždy zlepšíte den.

Pregnant with my loveKde žijí příběhy. Začni objevovat