#13 Přátelé jsou vše

1K 31 0
                                    

Je červenec. 8. měsíc těhotenství klepe na dveře. Někdy mám opravdu velký problém s věcmi, které bych běžné zvládla. No jo no bříško už není nejmenší a tak jde všechno mnohem hůř. Naštěstí mi Martin se vším pomáhá.

Dnes jsem se rozhodla, že se půjdu podívat na trénink. Šla jsem s Martinem, protože měl přijít později než ostatní.

Byla jsem s ním v šatně a čekala až se převleče. A v ten moment jsem uplně zkameněla. Martin se mě vyděšeně zeptal děje se něco? Stále jsem neodpovídala. V hlavě jsem se znovu zamilovala. Zkameněla jsem protože jsem po dlouhé době viděla jeho tělo. Ty svaly a celkově všechno. Nemohla jsem se vynadívat. V ten moment už měl Martin strach a tak do mě strčil. Já mu jen odpověděla Ty jsi tak nádhernej. V tu chvíli se zasmál a řekl Ty jsi asi něco pila že?

Počkala jsem, až se převleče a potom jsme spolu šly na led. Všichni tam už dávno trénovali a tak se Martin po suché přípravě přidal. Po dlouhé době jsem se zase viděla s Lukášem. Přibruslil za mnou a řekl. Tak co? Kdy už budu ten strejda? Dřív než se naděješ. Odpověděla jsem. Dlouho jsme si tam povídali protože už měl v podstatě odtrénovano. Už mi vážně chybělo si popovídat s někým z rodiny o všem. Vím, že bráchovi můžu věřit úplně ve všem a že si můžeme říct všechno.

Po tréninku jsme se s Martinem vydali domů. Když jsme došli domů zablikal mi telefon se zprávou od Radima.

R: Ahoj Charlotte, už dlouho jsme se neviděli. Zítra a celý víkend mám čas a tak mě napadlo, že bych přijel na víkend do Brna a strávil ho s vámi. Samozřejmě bych dal vědět i Daldovi a po cestě z Hradce bych vyzvedl i Anet. No a co se Anne týče, myslím, že měla v plánu něco podobného, takže bude nadšená. Tvýho bráchu taky uvidím moc rád, tak mu o tom taky nezapomeň říct.

Ch: Ahoj, to je skvělý nápad je to poslední příležitost se sejít před tím, než porodím. Se vším počítáme a moc se na všechny těšíme.😘 😉

Musím se přiznat, že tato zpráva mi vykouzlila úsměv na obličeji. Přišel za mnou Martin a hned se začal ptát co mě udělalo tak šťastnou. Celou situaci jsem mu popsala a samozřejmě se vším souhlasil. V tom mi opět zacinkal telefon byla to paní Nečasová. Zprávu jsem hned rozklikla.

M: Ahoj Lottie, jak se máte? A co Martin? Je na tebe hodný? Je vše v pořádku?

Ch: Dobrý den, máme se výborně, Martin je skvělej a chová se ke mně nejlépe jak umí. Se vším mi pomáhá a díky němu je i vše v pořádku.

M:Tak to jsem moc ráda. Už se moc těším až se malinký narodí. Myslím na vás dnem i nocí. Mám strach aby se něco nestalo.

Ch: Nebojte se nic se nestane. Věřím, že vše proběhne tak jak má.

Do konce večera mi napsala ještě moje máma, můj táta, Anet a Anne. Všichni se ptali na to samé. Martina trošku mrzelo, že jsem se mu nevěnovala a tak jsem se rozhodla, že jim napíšeme společně.

Když jsme poslali poslední zprávu, bylo už celkem pozdě. Šli jsme se už jen vysprchovat a lehnout si.

Ráno jsem se probudila se skvělou náladou. Vždyť dneska přece mají všichni dorazit. Už se moc těším.

Během dopoledne jsem všechno připravila. Martin se vrátil s tréninku, šel se připravit a potom jsme společně čekali na ostatní. Kolem jedné jsme už byli všichni. Od každého, kdo přišel jsem něco krásného dostala.

Anet:

Anet:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Pregnant with my loveKde žijí příběhy. Začni objevovat