*káromkodás included*
*röhögőgörcs Yoongi is back beaches*Btw, jó olvasást!😂💜
Taehyung a gyomra korgására ébredt. Na meg arra, hogy valaki röhög. Irtózatosan hangosan, hogy visszhangzott tőle az előcsarnok. Ami ezúttal nem jégből volt. Tae a nyakát dörzsölgetve ült fel a márványpadlóról, ahol egészen addig feküdt, kicsavarodott nyakkal, egy szobor talapzatán. Hunyorogva nézett körül, majd miután hozzászokott a szeme a világossághoz (és a füle a dobhártyarepesztő visongáshoz) kitakarózott és felkelt. Na de állj...Kitakarózott?!
-Hát ez meg hogy kerül ide? - kapta fel TakaKook "taka" felét a földről tágra nyílt szemekkel. Segélykérően körbenézett az előcsarnokban, hátha van még ott rajta kívül valaki, de egyedül volt.
A takarót szorongatva indult hát el egy szűk folyosón, egyenesen a vállalhatatlan nevetés irányába.-Komolyan, Yoongi, nem lehetne csak egy ici-picit halkabban? - fogta be a füleit Hoseok, aki Yoongi mellett ült a kanapén és egyszerűen már nem bírta elviselni, hogy Yoongi tíz perce mást sem csinál csak a Dora, a felfedezőn röhög. Merthogy éppen az ment a Nickelodeonon. A TV-ben. Mert volt ott egy TV.
-De hát hogy lehet valaki ilyen hülye, hogy benne áll nyakig a 'baszott tengerben és ilyeneket kérdez, hogy "hol van a tenger? Nem látom!"? - kérdezte Yoongi Dora szerencsétlenkedésén röhögcsélve. Annyira röhögött, hogy már belefájdult a hasa. - Jahj, nem bírom! Mekkora egy retardált picsa - törölte meg a nevetéstől könnyes szemeit.
-Tulajdonképpen a Dora, a felfedező egyfajta tanító jellegű gyerekműsor, amit nevelő célzattal fejlesztettek ki annak érdekében, hogy növeljék a 3-4 év közötti gyerekek kognitív fejlődését - fejtette ki a fotelben ülő Namjoon a helyzettel kapcsolatos meglátását.
Yoongi úgy képen röhögte, mint a szart.
-Kongtívi, vagy kongtívi...Dora akkor is egy retardált picsa - tette még hozzá röhögve.
-Az kognitív - javította ki Namjoon. - Azt jelenti gondolkodáson alapuló. Latin eredetű szó.
-Felőlem aztán héber is lehet - vont vállat Yoongi, majd csatornát váltott. - Nézzétek, Spongyabob!!!négy!!4!! - üvöltött fel, majd röhögni kezdett azon, hogy "nézd má' a kis tampont, hamburgert süt"!
-Miféle tampon? - emelte el a kezeit egy pillanatra a füleitől Hoseok.
-Figyelj - kezdett bele a magyarázatba Yoongi. - Ez a kis cucc felszívja a nedvességet és Bikinifenéken él....vagyis egy tampon - mondta, majd kurvára röhögni kezdett a saját megállapításán.
-Technikailag Spongyabob valójában egy szivacs - szólalt meg Namjoon, aki mostanság, hát eléggé tudálékosra vette a figurát. De látszólag ez őt nem zavarta. - A tengeri szivacsok is ugyanúgy megtartják a nedvességet.
-De ők nem élnek Bikinifenéken...
-Bikinifenék valójában egy fiktív, a valóságban nem létező, csupán emberi elme által megalkott képzeletbeli helyszín - okított Namjoon.
-A csávó tud a víz alatt tüzet gyújtani.
-Fizikai képtelenség - rázta a fejét Namjoon.
-Ti most komolyan a Spongyabobon veszekedtek? - nézett rájuk hitetlenkedve Hoseok.
-Nem veszekszünk. Csupán ismertetem a tényállást - magyarázta Namjoon.
-Haha. Tényállás. Ha van tényállás, akkor van tényülés is? - röhögött fel Yoongi szamár módjára.
BẠN ĐANG ĐỌC
BTS A MESÉKBEN
Hài hướcÚJ RÉSZEK, 3. ÉVAD!!! -Mi a fene? - torpant meg Jimin. - Ki ez? Jin menj, kérdezd meg tőle, hogy ki ez! Jin készséggel el is végezte a feladatot. Megállt a megszeppent fiú előtt és megkérdezte: -Ki ez? -Ki ki? - pislogott döbbenten a fiú. -Várj, ne...