4.Pocahontas-FelBORZolt idegek

613 59 61
                                    

-Yoongi most amúgy tényleg egy mosómedvét keres? - tette fel a kérdést Hoseok, miután megunta, hogy mindenki csendben várakozik, hogy mire, azt senki nem tudta, mindenesetre Hoseoknak elege lett a semmittevésből.

-Azt mondta - vont vállat Taehyung, miközben lassan lemászott a fáról. (megj.: és ezzel megkezdődött az evolúció).

-És úgy átlagban mennyi időbe telik rábukkanni egy mosómedvére?

-Nem tudom. Sosem álltam még neki mosómedvét keresni - porolta le a kezeit Tae és megállt Jungkook mellett. - Nincs nálad kézfertőtlenítő? - nézett rá felmutatva a tenyereit, amik piszkosak voltak a fa kérge miatt.

-Egy pillanat - kezdett el a gatyájában turkálni Kook. - Hát, ez eléggé lecsúszott - csóválta a fejét. - Megfognád ezeket kérlek? - nézett Jinre, és mielőtt amaz tiltakozni kezdhetett volna, a kezébe nyomott "pár" dolgot, amiket mind a gatyájából halászott elő. Vagyis: egy hegyezőt, egy vízilabdát, egy mikroszkópot, egy bekeretezett képet az anyjáról, egy hajvasalót, egy cintányért, és a famalacát. - Aaaa, szia Röfi - nézett meghatottan a kis kabalájára. - Tessék, itt van - nyomott végül Taehyung kezébe egy kis tubus kézfertőtlenítőt.

-Kösz - bólintott elégedetten.

Jin éppen összerogyni készült a tárgyak tetemes súlya alatt, mikor Yoongi visszatért, karjában egy borzzal.

-Miért van nálad egy borz? - nézett rá Hoseok értetlenül.

-Mi? - bámult az állatra Yoongi döbbenten. - Ez nem egy mosómedve?

-Ez egy borz - ábrándította ki Hoseok.

-Én éppen megfulladok - sipákolt Jin, utalva arra, hogy már nem sokáig bírja ki a Kook gatyájából előszedett lomok alatt.

-Na ennyire büdös azért nem vagyok, hogy meg kelljen tőlem fulladni - szólt....a borz, csípőre tett kézzel (megj.: milyen már egy borz csipőre tett kézzel?)

-Ááááá - sikított fel Yoongi, és eldobta az állatot. - Beszélő mosómedve!

-Ez egy borz - szólt rá Hoseok.

-Igaza van az egérképűnek - vetette oda a borz, majd szó nélkül odébbállt.

-Most egérképűnek nevezett egy borz? - rökönyödött meg Hoseok. - Ez borzalom.

-Biztosan Jin rokona - nevetett fel Kook. - Ő is ugyanilyen gyász sértegetéseket talál ki mindig. Nem igaz, te gorillafing? - veregette meg Jin vállát.

-Ha egyszer kiszabadulok innen, ezt még nagyon megkeserülöd! - sziszegte Jin elhalóan, merthogy még mindig majd megszakadt.

-Egyébként - szólt Tae, miközben visszaadta a kézfertőtlenítőt Jungkooknak, aki visszadugta a gatyájába. - Namjoon és Jimin végig ilyen retardáltan fognak viselkedni? - pillantott az említettek irányába, akik még mindig a földön kúsztak, akár a zombik.

-Megkérdezem - szólt Yoongi, aki ezek szerint már felocsúdott a traumából, amit a beszélő borz okozott neki. - Namjoon! - kiabált, mire az említett felkapta a fejét. Természetesen Jimin is ugyanígy cselekedett. Mint egy beprogramozott robot. - Meddig akarjátok még ezt csinálni, mert igencsak el kéne indulnunk!

-Hová? - érdeklődött Jungkook.

-Mindegy, csak el innen - sóhajtott Hoseok. - Megkeressük Yoongi mesebeli pasiját - fűzte hozzá.

-Oh, értem - bólogatott Kook. - Na jó, most már visszaveszem ezeket - lépett Jinhez, és nagylelkűen leszedegette róla a dolgait, csak, hogy visszatömködhesse a gatyájába.

-A cintányért megtarthatom? - forgatta a tárgyat a kezében Jin.

-Felőlem. Minek? - kérdezett rá Kook.

-Jó lesz fedőnek a serpenyőmre - jelentette ki magabiztosan, majd rá is illesztette a serpenyője tetejére. - Tökéletes - bámulta meghatottan a "mesterművét".

-Na, Namjoon, mi lesz már? - tapsolt Yoongi idegbetegen. - Igyekezzél, mert nem érünk rá! Mosómedvét és pasit kell keresnünk! Na, egy-kettő - csettintgetett.

-Mi lelte hirtelen? - ráncolta a szemöldökét Taehyung.

-Na, csak még egy kicsit hadd játsszak! - nézett fel rá Namjoon kiskutyaszemekkel. (megj.: most ideírhatnám, hogy nem tudom, honnan szedte a kiskutyaszemeket, de nem akarok morbid lenni).

-Lécccci - utánozta Jimin is.

-Nem! Elég volt, indulunk! - ordított rájuk Yoongi.

-Az agresszív mindenit - csóválta a fejét Namjoon. - Megyünk már - kelt fel a földről, maga után rángatva Jimint is.

-Na, gyertek - nézett végig a társaságon Yoongi. - Utánam! - kiáltotta, mire Jin orra bukott.

-Ez nem lehet igaz! - csattant fel, miközben Namjoon (Jiminnel karöltve, mert ugye mindenben utánozta) felsegítette a földről.

-Minden bizonnyal meg vagy átkozva - nézett Jinre Taehyung komolyan.

-Itt mindannyian meg vagyunk átkozva - bámult maga elé Hoseok merengve.

-És Yoongi - lépkedett mellé Jungkook. - Hová megyünk?

-Tönkre - vágta rá, aztán már nem volt hajlandó tovább kommunikálni, csak törtetett előre, keresztül a bokrokon. Jin meg elbotlott egy tönkben.

-Hát te hamar megérkeztél - nézett rá Namjoon nevetve. Aztán Jimin is nevetett. Úgy tűnt, nincs egyetlen önálló gondolata sem.

-Nagyon vicces - szúrta oda Jin.

Pár percen át csak csendben meneteltek, Jungkook előrángatott egy müzliszeletet a gatyájából és azon csámcsogott, a többiek meg csak úgy voltak, amikor is Yoongi megtorpant egy ösvény szélén, és a bokrokat elhajtva az útból kinézett egy csörgedező patakra.

-Nézzétek - suttogta a többieknek, mire mind odagyűltek köré.

-Hobi - suttogta Kook. - A takarómon állsz.

-Bocs.

-Nem, ez nem bocs, ez egy kifejlett példány - mondta Yoongi a patakra mutatva. Ahol egy medve éppen....mosott. - Mosómedve - jelentette ki büszkén. - Megtaláltuk.

-Yoongi, én nem hiszem, hogy ilyen jellegű mosómedvét kéne keresnünk - tette a vállára a kezét Taehyung, mert Yoongi már indult volna, hogy begyűjtse az állatot, ami elég valószínű módon végzetes következményekkel járt volna.

-De picsába már! Nem igaz, hogy nincs sehol egy mosómedve! A gatyádban nincs véletlenül? Az tele van szeméttel, a mosómedvék meg szeretnek a szemétben turkálni - intézte a szavait Jungkookhoz.

-Haha - nézett rá szemrebbenés nélkül. - Nincsen a gatyámban mosómedve, ez biztos.

-Jó, jó, csak kérdeztem - emelte fel a kezeit védekezően.

-Mehetünk tovább? - türelmetlenkedett Jin.

-Menjünk - indult meg Yoongi, és belevetették magukat a sűrű erdőbe, maguk mögött hagyva a mosó medvét. (megj.: akinél egyébként nagyon sok szennyes volt, de ez a történet szempontjából nem releváns, csak jó érzés volt leírni).



***************
Nem tudom mi ez mostanában velem és az idióta szóviccekkel, de tele van velük a fejem xD
💜
Btw, bocsi a sok közbeszúrt megjegyzésért ;-;

U.I.: egyszer Agust D lesz a halálom...csodálom, hogy ezt a napot túléltem lol

BTS A MESÉKBENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora