Jimin riadt fel elsőnek. Kemény, hideg linóleumon feküdt, a jobb karja teljesen elzsibbadt, és hatalmasat ásított, miközben nyújtózkodva felült, hogy körülnézzen. A többiek is mind ott feküdtek, abban a kis, kör alakú helyiségben, ahová mind bezsúfolódtak. A helyiségbe nem jutott be túl sok fény, tekintve, hogy egyetlen ablak volt. Jimin megdörzsölte a szemeit, és négykézláb mászva indult el, hogy felébressze a hozzá legközelebb fekvő Tae-t.
-Taehyung - suttogta, miközben óvatosan rázni kezdte a fiú vállát. Nem akart nagy zajt csapni, tekintve, hogy a többiek még mind az igazak álmát aludták. - Hallod?
-Mmhm - szuszogott Taehyung. - Mi van már? - dünnyögte félálomban.
-Kelj fel - nógatta Jimin.
-Minek? Ez már a Roxfort? - kérdezte, és közben átfordult a másik oldalára, így Jiminnel szembe került.
-Nem hiszem - ráncolta a szemöldökét Jimin.
-Akkor meg minek keljek föl?
-Hjaj - forgatta Jimin a szemeit, majd inkább tovább mászott, Jungkook felé. - Hé, Kook - lökött rajta egy erőset. Jóval indulatosabb volt most, mint Tae esetében.
-He? Mi az? - ébredt fel Kook nyomban, de a hirtelen felpattanástól fájón lüktetni kezdett a homloka.
-Mondd meg hol vagyunk - noszogatta Jimin.
-Hát - nézett körbe Jungkook nagyokat pislogva -, nem a Roxfortban, az biztos.
-Mi bajotok van ma nektek a Roxforttal? - töprengett Jimin a homlokát dörzsölgetve. - Mindegy is. Most akkor tudod, vagy nem?
-Talán - húzta össze a szemeit, és még a nyelvét is kidugta, annyira összpontosított -, talán egy sötét, kör alakú helyiségben? - bökte ki végül.
-Ne mondd, zsenikém - forgatta Jimin unottan a szemeit.
-De mondom - nézett rá Jungkook értetlenül.
-Á, hagyjuk inkább, veled se megyek semmire.
-Persze, hogy nem mész. Mindketten itt ülünk, egyhelyben - értetlenkedett tovább Jungkook.
-Tudod mit? - nézett rá Jimin bosszúsan. - Szarjál sünt - vetette oda, majd továbbmászott Hoseok irányába.
-Hobi - rázta meg a vállánál fogva.
-Veszély, veszély! - riadt fel Hobi azonnal, irtó hangosan kiabálva, mire minden eddig alvó tag is rögtön felébredt.
-Mi van máááár? - nyöszörgött Jin.
-Hobi volt! - mentegetőzött Jimin.
-Most álmodom, vagy Jin tényleg 'baszott furán néz ki? - dörgölte meg Yoongi a szemeit, ahogy lassan felült.
-Jin mikor nem néz ki furán? - kérdezte Taehyung, aki még mindig félálomban gurult össze-vissza a padlón.
-Ezt azért már igazán kikérem magamnak! - háborgott Jin, és megpróbált felállni, de rálépett a hajára(?). - Mi az isten ez? - hőkölt hátra, miután végignézett a rózsaszín ruháján és az aranyló haján.
-Aranyhaaaaaj - búgta kórusban Hoseok és Namjoon, majd röhögve összenéztek.
-Na, most már neked is van állatod - nyugtázta Yoongi. - Kicsi kis kaméleon.
-Hol?! - pillantott körbe Jin ijedten, és jóformán majdnem beleugrott Jimin ölébe félelmében.
-Úgy értem a mesében - nézett rá Yoongi a szemét forgatva. - Az a hogyishívják....izé - csettintett -, Spagetti - vágta rá.
-Milyen spagetti? - érdeklődött Jungkook.
-Hogy érted, hogy spagetti? - kérdezte Namjoon is.
-Hát az a Pasta vagy mi - gesztikulált hevesen, majdnem kiverve Taehyung szemét.
-Szerintem az Pascal, de no offense - mondta Jimin.
-A Pascal az nem egy festő? - érdeklődött Yoongi.
-Az Picasso - oktatott Jimin. - Pascal matematikus volt.
-Nem, nem, egészen biztos vagyok benne, hogy volt egy Pascal nevű festő - ellenkezett. - Vagy az Pastrami?
-A Pastrami egy étel - dörzsölte meg Jimin idegesen a halántékát.
-Étel - csillantak fel Jungkook szemei, de ez senkit nem érdekelt különösebben.
-Nem - rázta a fejét Yoongi. - A pizza egy étel, Pastrami viszont író volt.
-Most akkor nem festő? - kapkodta a fejét Hoseok.
-Ki fest? - érdeklődött Jungkook.
-Ő - vágta rá Taehyung.
-Poe volt író - jelentette ki Jimin.
-Milyen Poe? - Úgy tűnt Jungkook mindenre rá fog kérdezni.
-A-poe - válaszolt neki Tae, ami így ugye apónak hangzott.
-Nem, nem - folytatta Yoongi. Úgy tűnt, sosem unja meg.
-ELÉG! - ordította el magát Jin, mire mindenki összerezzent. Teljesen megfeledkeztek arról, hol is vannak. - Hogy a picsába jutottunk el egy kaméleontól valami p betűkkel tűzdelt borzalomig?
-Most meséljem el? - kérdezte Namjoon.
-Költői kérdés volt - Jin kezdett kijönni a sodrából.
-De te nem is vagy költő - képedt el Kook.
-Tudjátok ki költő? - kérdezte Yoongi.
-Kiköltő? Azok a madarak - lelkesedett Kook.
-Ki költ? - folyt bele a beszélgetésbe Hoseok.
-Ő - válaszolt Taehyung.
Jimin már a fejét verte a falba, Jin meg majdnem felrobbant, mert már ideggörcsöt kapott.
-Jin, csinálj már valamit - szenvedett Jimin.
-Csinálok - vágta rá Jin idegesen.
-Mégis mit?
-Felrobbanok - kiabált.
-Jin, semmi baj, már abbahagyták - nézett rá Namjoon kedvesen.
-Megmondjam, mi most a neved? - kérdezte Yoongi, de meg sem várta a választ, már rá is vágta. - Jinzel.
-Ez majdnem olyan, mint Vin Diesel - közölte Hobi.
-Vin Jinzel - röhögött fel Taehyung. A többiek követték a példáját. Jint kivéve.
-Rohadt vicces, haha - nézett végig rajtuk Jin bosszúsan, csípőre tett kézzel.
-Hiába Vin Jinzel, nem megy, csak benzinnel - tetézte Yoongi. - Ez rímelt - örült meg magának, ekkor pedig már mind fetrengtek a nevetéstől.
-Nem is rímelt - fintorgott Jin. - Mi lenne, ha abbahagynátok a nevetést? - kérdezte, de választ persze nem kapott, csak képen röhögték. Végülis, mindegy, hogy Jinzel, vagy Jinderella, a lényeg, hogy piszok vicces.
******************
Nem tudom, mit mondhatnék ;-; XD
Remélem tetszett <3
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS A MESÉKBEN
HumorÚJ RÉSZEK, 3. ÉVAD!!! -Mi a fene? - torpant meg Jimin. - Ki ez? Jin menj, kérdezd meg tőle, hogy ki ez! Jin készséggel el is végezte a feladatot. Megállt a megszeppent fiú előtt és megkérdezte: -Ki ez? -Ki ki? - pislogott döbbenten a fiú. -Várj, ne...