2.Hófehérke-Egy "apró" bökkenő

2K 192 77
                                    

-Leszállnátok a lábamról? Még mindig fáj ám!-kezdett bele a panaszkodásba rögtön a következő mesébe való megérkezés legelső pillanatában Jin.

-Próbálnék, de rajtam is fekszik valaki-fészkelődött Hoseok.

-Igen, méghozzá én-morgott Yoongi.

-Akkor talán szállj le rólam! 

-Nem tudok. Még Jungkook is itt van.

-Belegabalyodtam a takarómba-nyöszörgött.

-Hát persze-préselte ki a szavakat nagy nehezen Yoongi, mert Jungkook a nagy forgolódásban vesén rúgta.

-Leszállnátok végre a lábamról?

-Egy pillanat-mondta Yoongi, ezután pedig nem hallatszott más, csak egy sikoly, egy csobbanás és mintha valakit seggbe rúgtak volna. És csodák csodája, Jin lába máris szabadon lengett a levegőben, egy kisebb tó fölött.

-Akarjam tudni, mi történt?-tápászkodott fel a földről Hobi, aki csak annyit érzékelt a történtekből, hogy valaki meglökte és kiterült a földön.

-Szerintem ne-húzta le az ingujjait Yoongi.-Inkább segíts kihúzni a vízből Kookot.

Jungkook a takarójába kapaszkodva lebegett a vízen és tekintete inkább emlékeztetett egy ázott bulldogéra, mint egy félős, takaróbolondéra. Hobi és Yoongi megragadták a két karjánál fogva és kihúzták a partra.

-Ez most mire volt jó?-kérdezte Kookie kicsavarva a takarójából úgy egy liter vizet.

-Vicces volt-vont vállát Yoongi.

-Hát szerintem annyira nem-motyogta Jungkook.-Mégis mikorra fogunk így megszáradni?

-Megszáradni? Már kik?

-Én és a takaróm.

-Huhh, már azt hittem be akarsz lökni bosszúból.

-Az sem egy utolsó dolog.

-De ha megpróbálod, kitekerem a nyakadat!

-Tudom-bólogatott Kook és elvonult egy napos területre száradni.

-Na, most, hogy befejeztétek ezt, talán megkereshetnénk a többieket-pattant fel Jin.

-Látom már nem is fáj a lábad-mérte végig szúrós szemmel Hoseok.

-Nem tudhatod, hogy mit érzek!-förmedt rá Jin.-És most....-kezdte, de hirtelen elakadt a szava és tátogva mutogatott a tó irányába.

Erre mindannyian odakapták a fejüket, még az éppen a takaróját egy fa ágára teregető Jungkook is.

-Mi a szar ez?-kérdezte leesett állal Yoongi.

-Segítség!!!-kiabálta Jimin kétségbeesetten, ami a helyzetéből kifolyólag egészen érthető volt.
A tó közepén egy csónakban ott ült Jimin, mellette pedig az éppen alvaevező Namjoon.

-Ez meg hogy a jó istenbe történhetett?

-Nem tudom, de rohadt jó!-röhögött az oldalát fogva Yoongi.

-SZEDJETEK KI INNEN, MIELŐTT BELEESÜNK A VÍZESÉSBE!-sikonyált Jimin.

-Nincs is a közelben vízesés!-kiabált vissza Jin.

-Tudom, de így drámaibbnak hangzott-válaszolt Jimin.-És most szedjetek ki innen!

-Mégis hogyan? Megmondanád?

-Nem tudom! Próbáljátok meg Namot odacsalni valamivel!

Jin rögtön kapcsolt:

-Kim Namjoon! Ha nem jössz ide most azonnal, én esküszöm, hogy fejbecsaplak a serpenyőmmel, ahogy a múltkor a konyhában! Négykézláb másztál ki az ajtón, emlékszel?!

BTS A MESÉKBENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora