3.Hamupipőke-Jinderella, mert miért ne?

1.8K 161 46
                                    

-Hol vagyunk és kinek a lába van már megint az arcomban? - kezdett hisztizni Jimin alig egy perccel azután, hogy a tükör kidobta őket egy igen sötét és szűkös helyen.

-Komolyan tudni akarod?

-Igen. Különben miért kérdeztem volna?

-Úgy akarsz járni, mint tegnap este?

-Visszavonom! - kezdett Jimin rögtön kiabálni. -Senki ne rugdosson! Ismétlem, senki ne rugdosson!

-Mi vagy te? Kommandós?

-Mert?!

-Mert az mondtad, "ismétlem". Ismétlem, azt mondtad "ismétlem".

-Ez jó volt - mondta Yoongi, de egyáltalán nem nevetett. Ez fura volt.

-Na, ehelyett a teljes értelmetlen beszélgetés helyett inkább kitalálhatnánk végre, hogy hol vagyunk! - akadt ki Tae.

-De nem látok semmit! - panaszkodott Hobi.

-Valaki kapcsoljon villanyt!

-De hogyan, ha egyszer nem látunk?!

-Srácok, azt hiszem megvan a kapcsoló.

-Örülünk.

Pár másodpercig csend volt. Aztán Jungkook hallhatóan megnyomott valamit.

-Az az orrom, te bádogparaszt! - vágta tarkón Jin a hangok alapján Kookot.

-Bocsi.

-Valami nyomja az oldalam - fészkelődött Hobi.

-Az a kilincs, te barom! - kiáltott fel hirtelen Yoongi és ezzel egyidejűleg a helyiség fénybe borult, ők pedig sorban kigurultak az ajtón, akár a hátukra borított teknősök.

-Jéj, kint vagyunk! - pattant fel a földről, Jimint legurítva magáról Tae.

-Itt vagyunk. De hol vagyunk? - állt fel a földről (és Nam kézfejéről) Hoseok is.

-Nem tudom - tekintett körbe Jin a még mindig elég szűk, de legalább már világos kis folyosón, ahová kigurultak. - De valami nem stimmel. - nézett végig a többieken. -Egyikünk sincs zavaró, puccos, irritáló, idegesítő, fura, csillogó ruhában.

És valóban. Mind tök normálisan néztek ki. Bár lehet, hogy az átlagos jobb szó lenne, mert ők minden voltak, csak normálisak nem.

-Ez fura - csavarta maga köré Kook a takaróját úgy, mint egy törölközőt. Hogy ezt miért tette, senki nem tudja.

-Hé, nézzétek! - mutatott hirtelen a falra Hobi. Mindenki odanézett, kivéve Namot, aki a lépcsőfordulót - mert az is volt - kezdte szakértő pillantásokkal vizsgálgatni.

A falon nagy, fehér betűkkel a következő szöveg rajzolódott ki:

Downloading....

-Most komolyan betölt? - vakarta meg a fejét Yoongi.

-Amint látod - fintorgott Jin.

-Akkor ezért nem néz ki egyikünk sem pink puffancsnak? - tippelt Jimin. - Mert nem töltött be a mese?

-Valószínű - mondta Jin, majd még magában motyogva hozzátette - Te fura kis űrpióca. 
(megj.: mi ez? sírok xd)

-És most? Mi történik, ha betölt?

-Honnan tudjam? Mi vagyok én? Jós? - förmedt rá az előbb kérdező Taere Jin.

BTS A MESÉKBENOnde histórias criam vida. Descubra agora