6.Mulan-Van, ami nem MULANdó

458 54 63
                                    

-Van valakinél egy aszpirin? - nézett körbe Jimin magatehetetlenül.

-Jungkookot kérdezd - vont vállat Hoseok.

-De éppen dalol.

-Akkor nem tudok rajtad segíteni - tárta szét a karjait.

-Taehyung tulajdonképpen mit csinálsz most? Honnan jött ez a hirtelen énekesi beütés? - kérdezte Jin, mire Tae egy Selena Gomez dal egy részével válaszolt:

-It kámsz nácsörli, evriting kámsz nácsöööööli - dalolta.

-Én ezt nem bírom - csapott egyet a serpenyőjével a saját fejére Jin.

-Én seeem - szenvedett Jimin.

-Én meg titeket nem bírlak. Gyere, Namjoon, menjünk mi is énekelni - ragadta karon Hobi Namot, és felszegett fejjel el is vonultak, hogy beálljanak a következő számhoz, ami a Walking on sunshine volt. Igazán változatosra sikeredett a zenei repertoár.

-Itt mindenki megőrült? - fordult Jin Jiminhez, de az nem figyelt rá, egyre csak a halántékát dörzsölgette és összeszorított szemekkel bámult maga elé.

-Jaj már, keresek neked egy aszpirint, csak ne szenvedj már! - fordult Jiminhez Hoseok, akinek éppen volt ideje, mert nem az ő sora jött karaokéban.

-Ezer hála!

-Csak előbb befejezem ezt a számot - mondta, majd Taehyunggal egyszerre rázendítettek, hogy: ájm valkin on szánsájn wooo-oh".

-Áhhh - üvöltötte Jimin.

-Meddig akartok még énekelni? - türelmetlenkedett Jin, karbatett kézzel ácsorogva, arcán egyértelműen az unalom jeleivel.

-Igen, meddig?! - csatlakozott Jimin is a felháborodáshoz.

-Ameddig Taehyungnak nem kell beépülni és csatába menni - kiáltotta Jungkook két sor között.

-Így igaz - kezdte Tae. - VÁRJ, MI VAN?! - eszmélt fel, és ahogy kiesett a szerepéből, úgy hallgatott el a karaokegép is, üres csendet hagyva maga után. Vagyis majdnem. Namjoon ugyanis még javában énekelt, és egészen addig nem eszmélt fel, míg Hoseok vállon nem vágta. Akkor elhallgatott.

-Nem ismered a Mulant? - kérdezte Jungkook döbbenten fürkészve Tae-t.

-A memóriám nem a legjobb - vágta rá Tae.

-Vagyis azt akarod mondani, hogy az ismereteid java része MULANdó? - vihogott fel Yoongi.

-Tulajdonképpen... - mélázott Tae, majd megrázta a fejét. - De most nem ez a lényeg! Mi az, hogy beépülök? Úgy érted, ennél jobban? - mutatott végig magán, utalva a tradicionális öltözékére, a fekete (lányos) hajára és a sminkelt arcára.

-Igen - bólintott Jungkook. - Férfivá kell válnod!

-Te most szórakozol velem?! Mi a picsáért lettem nő, ha utána férfivá kell válnom?

-Azt sem tudom, miért pont te lettél Mulan! Semmi közös nincs bennetek.

-De van - szólt közbe Yoongi.

-És mi az?

-A bátorságuk? - érdeklődött Namjoon.

-Nem.

-A küzdőszellemük? - firtatta Hoseok.

-Nem.

-Akkor?

-Mind a ketten ázsiaiak - bökte ki Yoongi. Pár másodpercig csak bámultak maguk elé, majd kitört belőlük a röhögés. Még Taehyung is eszelősen vihogott. Sőt, még Jimin is megeresztett egy félmosolyt, bár még mindig torz képet vágott és a homlokát fogta.

BTS A MESÉKBENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora