1.Jancsi és Juliska-Már majdnem sikerült...

2.1K 196 91
                                    

-Most mit csinálunk?-dőlt neki egy fatörzsnek fáradtan Hoseok.

-Várunk.

-Megint? Én már úgy unom! Kerülhettünk volna valami izgalmasabb mesébe is-fujtatott.

-A gonosz boszorkány talán nem elég izgalmas neked? Vagy az, ahogy Jimin kinéz? Mit akarsz még?-vitatkozott Jin.

-Nem tudom. A hercegnős, meg királylányos mesék mindig olyan izgalmasak. Vannak bennük csillogó ruhák, bálok, hintók, meseszép helyek és persze nem utolsó sorban szőke herceg, akinek a rajzfilmekben ugyan többnyire barna a haja, de ez kit érdekel, ha valóra válik az álmod és elvesz egy herceg feleségül!-pillantott fel Hoseok ábrándosan a csillagos égre.

-Na jó, azt hiszem Hoseokot elvesztettük-állapította meg Taehyung.

-Most meg mi bajotok van?-nézett rájuk Hoseok.-Baj, ha az embernek vannak álmai?

-Nem. Az a baj, ha fiú létére ilyen álmai vannak!

-Most célozgatsz valamire? Mert ha igen, akkor mond a szemembe! Rajta, ne kímélj!-ugrott fel a földről Hoseok és farkasszemet nézve Jinnel, körbe-körbe kezdett rohangálni, mint a bokszolók a ringben.

-Egy percre sem tudjátok befogni azt a rohadt nagy szátokat?!-ébredt fel Yoongi és a biztonság kedvéért kigáncsolta a még mindig köröző Hobit.

-Ezt most miért kellett?-tapogatta fájós könyökét.

-Megérdemelted.

Hoseok már épp hozzá fűzött volna egyet s mást a témához, de ekkor fény gyúlt a kis ház ablakában és az ajtóban megjelent egy középkorú férfi, mögötte valószínűleg Jancsival és az éppen Juliska szerepét betöltő Jiminnel.

-Kezdődik!-dörzsölte meg Jin izgatottan a tenyerét.

A három alak egyre közelebb és közelebb ért, már majdnem elhaladtak a fa előtt, ahol ők hatan rejtőztek, amikor az alvajáró Namjoon megzavarta a teljes folyamatot és mielőtt Jin megállíthatta volna, kiszaladt az útra és két mesealak plusz Jimin útját állta.

-Jézusom! Nem bírom nézni!-takarta el a szemét a takarójával Jungkook.

-Mit tettünk?!-nézett maga elé Jin is elhűlve.

Jimin pedig kis híján szívinfarktust kapott. Lélegzetvisszafojtva várta, hogy mi fog történni, mit fog tenni Namjoon, Jancsi és az apja, megváltoztatja-e ez az egész a mesét vagy sem?

-Jó estét!-szólalt meg végül Namjoon.-Jogosítványt, forgalmi engedélyt!-nyújtotta a kezét.

-Miféle gonosz varázslat ez?-tekintett ijedten fiára és "lányára" a favágó.

-Én nem tudom, apám-remegett Jancsi.

Egyedül Jimin nem félt, inkább dühös volt.

-Majd én elintézem-lökte félre a két megszeppent férfit Jimin és még a blúza ujjait is feltűrte, ami láttatni engedte a bicepszeit.-Namjoon, mit csinálsz?-lépett közel hozzá és suttogott a fülébe.

-Juliska vigyázz! Nem tudhatod miféle lény az!-kiáltotta Jancsi kétségbeesetten.

-Sajnos tudom!-sóhajtotta Jimin és ezzel egyidejűleg karon ragadta Namjoont és belökte a fák közé, ahonnan a válasz egy fájdalmas "aúúú" volt, valószínűleg Jungkook szájából, mert Nam pont ráesett.

-Bocsi-suttogta be a fák közé Jimin lelkiismeretesen.-Indulhatunk?-pillantott hátra a jelenlegi "rokonaira", akik megrökönyödve nézték az izompacsirta "Juliskát".

BTS A MESÉKBENOnde histórias criam vida. Descubra agora