-Olyan sötét van ebben a kastélyban.... - kezdte Tae, de egyszerre többen is félbeszakították.
-Mint egy erdőben? - kérdezte Jimin.
-Mint az agyadban? - kérdezte Jin.
-Mint a a lelkemben? - kérdezte Yoongi.
-Elég! Nem! Csak ennyi a mondat, nem kell folytatni! - toporzékolt Tarhyung, a többiek meg jól kiröhögték.
-De amúgy viccen kívül, tényleg sötét van - mondta Hoseok.
-És milyen cudar idő - didergett Jungkook, összébbhúzva magán a takaróját. #TakaKookmoment
-Hát, hideg van, az tuti - bólogatott bőszen Tae.
-És akkor most mi lesz? Felébresztjük Namjoont és kész, ennyi volt? Haza mehetünk? - kérdezte Hobi.
-Valószínű. Én már nagyon mennék - mondta Jimin.
Ezzel mind egyetértettek. Kevés olyan dolog volt, amiben mind hasonlóan gondolkodtak és megegyezett a véleményük. A hazatérés pont egy ilyen téma volt.
-Most merre? - torpant meg hirtelen Jin, a többiek pedig egyenesen nekiütköztek.
-Jin, a serpenyőd nyele beleállt a combomba! - nyafogott Jimin.
-Mi?! Bomba? Hol? - kezdett sikítozni Tae.
-EGY ERDŐBEN! - üvöltöttek rá mindannyian egyszerre, mire szegény Tae megszeppenten arrébb vonult, magában motyogva.
-Szóval, merre? Fel a lépcsőn, vagy jobbra a folyosón?
-Nem t'om. Szavazzunk.
-Egyetértek komám - csapott Hoseok vállára egy jókorát Jungkook.
-Rendben. Ki szavaz arra, hogy a lépcsőn menjünk és ki arra, hogy jobbra a folyosón? - tette fel a kérdést Jin.
-Állj, állj, állj, more! - emelte fel a kezét Kook. - Egyszerre csak egyet, he!
-Jó, jó, na! Akkor ki szavaz a lépcsőre? - kérdezte, mire egytől-egyig mind felemelték a kezüket.
-Akkor ez eldőlt. Felmegyünk. Utá....illetve, ne. Előttem! - kiáltotta Seokjin, mire a többik engedelmesen elindultak előtte, Jin ment leghátul, de megbotlott az első lépcsőfokban. Jimin gatyájába kapaszkodott, így le is rángatta szegényről a ruhadarabot.
-Naaaa! - vinnyogott Jimin, miközben visszaöltözött, Jin pedig eközben nyöszörögve próbált feltápászkodni a földről.
-Hát ezt nem hiszem el! - morgott, miközben a serpenyőjét használva portalanítóként(?) lesöpörte magáról a koszt. - Na, induljatok meg, mert sosem érünk oda - kezdte el lökdösni a többieket, akik magukban kuncogva sétáltak tovább a lépcsőn.
-Egyébként, kik vannak még ebben a mesében? Kikre kell számítanunk? - kérdezte Jimin.
-Jungkook? - pillantottak mindannyian kérdőn a "mesefelelősre".
-Hát ugye ottan van az alvó pórnép mármint itt nincs - nézett körbe. - A kis tündérkeresztnyanyák, meg a gonosz, az az izé, hogyishívják....Dezodor.
-Dezodor...Az igazán rád férne - szippantott egy mélyet Seokjin, majd undorodva elhúzta a száját. Valljuk be, mind büdösek voltak. Jin is csak egyszer fürdött. Jó pár mesével korábban.
-Aha. És mikor jönnek ezek a szereplők? A Dezodor, meg kik? - tűnödött Hobi.
-Ki tudja? Bármikor előkerülhetnek - vont vállat Jin.
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS A MESÉKBEN
HumorÚJ RÉSZEK, 3. ÉVAD!!! -Mi a fene? - torpant meg Jimin. - Ki ez? Jin menj, kérdezd meg tőle, hogy ki ez! Jin készséggel el is végezte a feladatot. Megállt a megszeppent fiú előtt és megkérdezte: -Ki ez? -Ki ki? - pislogott döbbenten a fiú. -Várj, ne...