Yoongi a kezét szemellenzőként használva tekintett a távolba.
-Na, látod Jimint? - bökdöste Jungkook folyamatosan, amit Yoongi annyira nem díjazott, úgyhogy arrébb is lökte Kookot.
-Nem látok semmit, mert Jin előttem áll és kitakarja a napot a kibaszott nagy fejével.
-Na de kérlek! - csattant fel Jin sértetten és bosszúsan vizslatta Yoongit.
-Namjoon - fordult hozzá Yoongi -, szólj már a nagyfejűnek, hogy menjen onnan, mert eltakarja a kilátást.
-Itt én vagyok a kilátás - mondta Seokjin felhúzott orral.
-Hát pedig elég kilátástalan az életed - vetette oda Taehyung, mire Jin idegesen meglegyintette Tae-t a serpenyőjével.
-Barom! - tette hozzá.
-Nem baj - vont vállat Tae, az arcát dörzsölgetve -, teljesen megérte.
-Az ott nem Jimin? - mutatott a távolba hirtelen Yoongi.
-Az egy őz - közölte Hoseok.
-Ugyanaz - legyintett Yoongi.
-Nem egészen, de rendben.
-Mégis milyen messzire futott? - töprengett Taehyung.
-Nem tudom és nem is érdekel - közölte duzzogva Jin, aki egyébként még mindig nem állt el az útból.
-Még jó, hogy téged nem is kérdezett senki - szólt vissza Taehyung, mire Jin, ha lehet, még jobban megsértődött.
-Nem kéne utána mennünk? - aggodalmaskodott Jungkook.
-Ha annyira akarsz, menj - intett neki Yoongi.
-De egyedül? - riadt meg Jungkook egy percre.
-Mitől félsz? Ez csak egy erdő - tárta szét a karját Hoseok.
-De...de...bármi lehet ott. Mármint, érted. BÁRMI. Vérfarkas, vagy koboldok...
-De hiszen láttad, hogy csak őzek vannak, meg nyulak - mondta Namjoon.
-Na meg persze Jimin - tette hozzá Tae. - Ő a legveszélyesebb mind közül. Egy gonosz kis manó.
-Tudod kit manózzál le - fordult felé Kook idegesen, összeszorított fogakkal, és úgy tűnt, képes lenne akár verekedni is.
-Gyerekek - szólt közbe Hoseok. - Tudodkit ne manózzátok le, mert lesz olyan avrakedabra, hogy kettéáll tőle a fületek.
-Az "avada kedavra" - javította ki Namjoon felvont szemöldökkel.
-Ugyanaz - legyintett Hoseok, pont, ahogy Yoongi az előbb.
Egy darabig (de tényleg csak nagyon kis ideig, mivel ugye nem bírják befogni) csendben álldogáltak, a távolt kémlelve, amikor valami megreccsent tőlük balra, az erdő szélén.
-Hh, mi volt ez? - húzta össze magán a takaróját Kook.
-Kobold - forgatta Tae unottan a szemeit.
-Tényleg?! - visított fel Jungkook egészen kislányos hangon.
-Kuss már! - szólt rá Jin, aki egyébként még mindig meg volt sértődve, de azért beszólt, mert miért ne alapon. Hiszen ő Jin. Megteheti. Vagy mi.
-De most komolyan, mi az? - suttogta Jungkook félősen a mellette álló Namjoon fülébe.
-Na, ez most tényleg Jimin - szólt elégedetten Yoongi, de azért óvva Hoseokra sandított, aki bólintott, mintegy jóváhagyva Yoongi kijelentését, aki ezúttal már képes volt megkülönböztetni Jimint egy őztől. Wow.
Jimin elég viharverten festett, a ruhája több helyen is kiszakadt, a hajából meg mindenféle gallyak álltak ki. A jobb kezében pedig egy fehér szőrpamacsot szorongatott.
-Megvan! - emelte fel diadalmasan a kezében tartott szőrpamacsot. Majd lihegve megtámaszkodott a térdein, miután Yoongi odalépve hozzá kivette a kezéből a nyulat.
-Remélem, ezt az állatot felismered - lépett mellé Hoseok.
-Ne nézz már hülyének - horkant fel. - Tudom, hogy ez egy vidra. - Hoseok kifejezéstelenül pislogva meredt rá, mire Yoongi oldalba bökve őt, felnevetett. - Csak vicceltem. Ez egyértelműen egy szurikáta.
-Kérlek, mondd, hogy megint vicceltél - nézett rá Hoseok megrökönyödve.
-Haha - imitált Yoongi nevetést. - Hogyne - tette hozzá, majd segélykérően körbepillantott, hátha valaki megmondja neki, hogy ez milyen állat ott nála.
-Ez egy nyúl, Yoongi, az isten szerelmére! - csattant fel Hoseok, kikapva Yoongi kezéből a nyuszit.
Mind körülsereglették Hoseokot, hogy együtt tanulmányozhassák az állatot. Egyedül Jimin maradt ki a körből, aki, miután kifújta magát, csak állt ott hitetlenkedve, egymagában.
-Most komoly? - tárta szét a karjait. - Semmi ünneplés, dicsőítés, vagy ünnepélyes körmenet?
A többiek szóra sem méltatták. Jimin legyintett, majd ő is beállt a körbe.
-És most mit kezdjünk ezzel a...mi is ez? Ja, igen. Nyúl. Mit kezdjünk a nyúllal? - tette fel a kérdést Yoongi.
-Keresd meg az óráját! - mondta Jungkook, miközben lopva Jimin mellé furakodott.
-Nyúlnak óra? - értetlenkedett Taehyung.
-Én azt hittem a nyúlnak cipője van - suttogta Jimin elgondolkodva.
-Keressétek már! - sürgette őket Kook.
Nekiálltak átvizsgálni a nyulat, és mit ne mondjak, alaposabbak voltak, mint egy reptéri fémkapunál az őrök.
-Itt van! - kiáltotta Seokjin egy kis idő elteltével, látszólag megfeledkezve arról, hogy most éppen nincs beszélőviszonyban a többiekkel.
-Remek - bólintott Jungkook. - Akkor ez tényleg az a nyúl. Oké. Akkor most keressük meg a lukát - mondta.
A többiek mind fintorogva, és undorodva néztek rá.
-Gumikesztyű nélkül soha - tiltakozott Namjooon.
-Jajj, nem azt a lukát - csapott a homlokára Kook. - Hanem ahol átjutunk Csodaországba.
-És azt hogyan fogjuk megtalálni?
-Eresszük el és kövessük.
-Azért fogtam meg és köptem ki a tüdőmet, hogy most szabadoneresszük? - hisztizett Jimin.
-Ööö...ja.
-Arrgh.
Yoongi végül elengedte a kisállatot, aki egy pillanatra megtorpant. Úgy tűnt, vissza kell nyerni a józan itélőképességét, miután egy csapat idióta megmotozta. Látszólag hamar túllendült a dolgon, mert elugrált, be az erdőbe. A többiek meg követték.
***************
Fun fact: szeretem a nyuszikat
Még egy rész+epilógus van már csak vissza :(
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS A MESÉKBEN
HumorÚJ RÉSZEK, 3. ÉVAD!!! -Mi a fene? - torpant meg Jimin. - Ki ez? Jin menj, kérdezd meg tőle, hogy ki ez! Jin készséggel el is végezte a feladatot. Megállt a megszeppent fiú előtt és megkérdezte: -Ki ez? -Ki ki? - pislogott döbbenten a fiú. -Várj, ne...