A maknae line abban a kis szobában ücsörgött, ahová befut az összes biztonsági kamera adása. Mindent láttak, és mindent hallottak. A többiek pechére.
-Álljatok már arrébb, nem látok tőletek semmit! - panaszkodott Jimin, miközben megpróbált olyan magasra felugrani, hogy legalább Tae és Jungkook válla fölött átlásson.
-Így jártál. Te húztad a rövidebbet, te állsz leghátul - vigyorgott gúnyosan Jungkook, majd összepacsizott Taehyunggal, aki szintén igencsak önzően mosolygott.
-Gonoszak vagytok - biggyesztette le Jimin a száját, és duzzogva leült a földre, a sarokba.
Jungkookék nem igazán vettek tudomást róla, jobban lefoglalta őket a kamerák figyelése.
Éppen Jinre összpontosítottak, és figyelmesen vizslatták, de akkor sem tudtak rájönni, hogy miért ül egy felmosóvödrön, idegbetegen mosolyogva, miközben egy partvis fejét próbálta leszedni a nyeléről.-Rám ne nézz, én sem értem! - emelte fel a kezeit Tae, miután Jungkook afféle "mi a fasz történik" tekintettel meredt rá.
Helyette inkább Yoongit és Namjoont kezdték figyelni, akik éppen elindultak a szelfiző és magában motyogó Hobitól.
-Most hová is megyünk tulajdonképpen? - kérdezte Yoongi, miközben elhajította az üres chipszes zacskót.
-Megyünk és megkeressük Jimint, Taehyungot és Jungkookot - sorolta Nam. - És elvisszük a királyfit Hobihoz - fejezte be.
-Ugye rájöttél, hol ebben a hiba? - kérdezte Yoongi felvont szemöldökkel.
-Igen - bólintott Namjoon. - Félek a maknae linetól, ezért nem tudom, hogyan fogok a közelükbe menni - sóhajtotta és hirtelen össze is rezzent, mintha attól tartana, hogy Jungkook kiugrik az olíva olajok mögül és a takarójával megfojtja őt.
-Én nem egészen erre gondoltam.
-Hanem?
-Ez egy szupermarket. Honnan lenne itt királyfi?! Egyáltalán Hobi melyik hercegnő?
-Azt hiszem, hogy Tiana - vakarta meg a fejét Namjoon töprengve.
-Diána? - hallatszott hirtelen a hangosbemondóból Taehyung hangja.
-Mi? - ráncolta a homlokát Yoongi.
-Nem t'om - vont vállat Namjoon.
-Mindegy - legyintett Yoongi. - Most már legalább biztosra tudjuk, hol kell keresnünk a kis szarosokat - vigyorodott el gúnyosan.
-Dehogy tudjátok - kiabálta Jungkook, amitől berecsegett a hangszóró, ezzel egy kellemes egy percig tartó fülsípolást okozva mindenkinek.
-Szóval nem a biztonsági kamerás teremben vagytok? - kérdezte Yoongi egyenesen egy kamerába bámulva.
Két perc néma csend. Majd...
-Ne dőlj be neki, Kook - suttogta Taehyung. Bár hiába suttogta, valószínűleg bekapcsolva maradt a hangosbemondó.
-Nem vagyok ötéves - sértődött be Kookie. - Magam is el tudom dönteni kinek higgyek.
-Jó, csak mondom. Biztos csak meg akar téveszteni. Random rávágott egy helyett, hogy ránk ijesszen. Nem tudhatja, hogy tényleg itt vagyunk - magyarázott Tae.
-Srácok, mi történik? - hallatszott a háttérből Jimin.
-Pszt! - pisszegték le mindketten.
ESTÁS LEYENDO
BTS A MESÉKBEN
HumorÚJ RÉSZEK, 3. ÉVAD!!! -Mi a fene? - torpant meg Jimin. - Ki ez? Jin menj, kérdezd meg tőle, hogy ki ez! Jin készséggel el is végezte a feladatot. Megállt a megszeppent fiú előtt és megkérdezte: -Ki ez? -Ki ki? - pislogott döbbenten a fiú. -Várj, ne...