Egy órán keresztül röhögtek megállás nélkül, de aztán Jinpenyő ereje lesújtott.
-Na, most hogy ezzel megvagyunk - fújta ki magát Jin. - Rátérnék a serpenyőm funkcióinak egyéb használatára.
-Úgy érted, nem csak "kipicsázom-belőled-a-lelked" funkciója van? - tapogatta Yoongi a feje búbját, ahol az ütés érte.
-Hát persze, hogy nem - rázta meg Jin bosszúsan a fejét, mire a haja ide-oda repkedett és az éppen felkelni készülő Taehyung hasra esett benne.
-Jól vagy? - kérdezte Namjoon, Tae pedig mordult egyet, így mindenki megállapíthatta: még él. Tehát készek is voltak továbblépni.
-Szóval - terelte vissza Hobi a figyelmét Jinre. - Milyen egyéb funkciói vannak Serpinek?
-Természetesen főzni is lehet benne - jelentette ki Seokjin a nyilvánvalót.
-Senkinek nem adod oda, nem hagyod, hogy csúnyán beszéljünk róla, de nyugodt szívvel beleütsz egy tojást? - értetlenkedett Jimin.
-Öhm, ja - bólintott Seokjin.
-Hát jó - vonták meg a vállukat a többiek, akik hamar továbblendültek, de csak azért, mert éhesek voltak.
-Jungkook - nézett rá Seokjin. - Szedj elő a gatyádból alapanyagokat.
-Én? - mutatott magára rémülten Jungkook.
-Miért, van itt másik Jungkook is?
-Nem tudom, van?! - ijedt meg Jungkook egyre jobban, maga elé rántva a takaróját, ami addig a pillanatig egészen biztosan nem volt nála.
-Nem, nincsen - forgatta Jin idegesen a szemeit. - Na, ideadod, vagy vegyem el erőszakkal?
-Mit kérsz? - nyelt hatalmasat Kook.
-Hagymát, tojást, olajat, meg amid van - legyintett.
-Nincsen, csak öt forintom - rebegte Kook ijedten kotorászva a gatyájában.
-Nem a pénzed kell, te agyalágyult százlábú-szindrómás cukkiniskenyér. - Á, a cseppet sem frusztráló beszólások. Visszatértek. - Úgy értettem egyéb zöldség, kenyér satöbbi.
-Jó, jó, keresem - matatott Jungkook.
-Te fogsz főzni, Jin? - érdeklődött Nam kedvesen.
-Miért, ki más? - vágta csipőre a kezét.
-Én azt hittem, hogy JungCOOK - jegyezte meg Hoseok.
-Erre nem mondok semmit - jelentette ki Seokjin, majd elvette Kooktól a cuccokat. - Sütőd nincs véletlenül?
-Csak egy kis hordozható gáztűzhely - motyogta Jungkook, majd bizonyítván, hogy tényleg, ki is húzta a gatyájából.
-Remek - vette el Jin, és az egyik sarokban felállítva, el is kezdett főzni.
-Most mit csinálsz? - settenkedett mellé Yoongi.
-Karamellizálom a hagymát - fontoskodott.
-Aha. Jó, de ha elkezdi énekelni a Lélekdonort, én világgá megyek - hátrált Yoongi.
Egy darabig mindenki úgy ahogy elvolt, aztán Jin feje akaratán kívül rángatózni kezdett, hogy majdnem kitört a nyaka.
-Mi az isten folyik ott? - csattant fel.
-Taehyung ugrálókötelezik a hajaddal. Hobi hajtja - mondta Namjoon, mintha mi sem lenne természetesebb.
-TAEHYUNG! - ordította el magát Jin.
YOU ARE READING
BTS A MESÉKBEN
HumorÚJ RÉSZEK, 3. ÉVAD!!! -Mi a fene? - torpant meg Jimin. - Ki ez? Jin menj, kérdezd meg tőle, hogy ki ez! Jin készséggel el is végezte a feladatot. Megállt a megszeppent fiú előtt és megkérdezte: -Ki ez? -Ki ki? - pislogott döbbenten a fiú. -Várj, ne...