Helló, hogy vagytok, mizu? ;)
Egy 3. évadot valaki esetleg?
-Egyszer volt, hol nem volt... - kezdett bele Jin, de természetesen félbeszakították. Na, nem őt magát, az kifejezetten brutális lett volna, csak a szavait.
-Hol volt? - érdeklődött Jungkook nagyokat pislogva.
-Egy erdőben - motyogta Taehyung.
-És hol nem volt? - tetézte Jimin.
-Egy erdőben - motyogta Taehyung.
-Mondhatnám tovább? - csattant fel Jin idegbetegen.
-Jó - egyeztek bele nagylelkűen a többiek.
-Na, khm. Volt egyszer egy hatalmas, bazinagy, irtózatosan magas hegy. Igen, és ott éltek az istenek. Zorró, Afrodiziákum, Hátrész, Puszedli meg a többiek.
-Kik? - kérdezte Jimin suttogva, de sajnos senki nem tudott neki válaszolni.
-Szóval, ők mind fent éltek a hegyen, aminek a neve öhm, izé...O...hüm...hossz, igen, így hívják. Na, és ott éltek ők így, jól voltak, meg minden, de aztán megszületett Herekulcs és mindent szétbaszott.
-Ez egyre izgalmasabb - ölelte magához a takaróját Jungkook.
-Mert kiderült, hogy igazán istentelen egy teremtés, ráadásul egy festékmárka volt az anyja csórónak, így már sok jóra nem is számíthatott. Na, és akkor az volt, hogy lelökték a hegyről, mert zavarta őket, hogy ott van.
-Ez nem szép - mondta Taehyung összeráncolt szemöldökkel.
-Ez van - vágta rá Jin. - Téged is így találtunk. Na, folytatom. Herekulcs a hegy lábánál...
-Volt rajta zokni? - vágott közbe Jimin.
-Min?
-A hegynek a lábán?
-Nem tudom. Nem ez a lényeg! Na, a hegy lá...aljánál feküdt a csecsemő Herekulcs, és akkor pechére ki akarták nyírni, mire be is pánikolt. De végül nem halt meg. És akkor a parasztok rátalálnak és örökbefogadják igáslónak.
-Mit csináltok? - lépett hirtelen Hoseok a szobába.
-Pszt, Jin hyung mesél! - intette le Jungkook, aki nagyon beleélte magát a történetbe.
-Abból semmi jó nem szokott kisülni - rázta a fejét Hoseok. - Namjoon, Yoongi! - üvöltötte.
-Mi van? - hangzott fel a nappaliból.
-Vörös kód. Jin mesét mond - válaszolt.
-MI VAN? AZT MÁR NEM!
És azzal mindkét említett ott is termett az ajtóban.
-Jin, mit beszéltünk meg erről? - nézett rá Namjoon rosszallóan.
-Semmit? - kérdezett vissza Jin.
-Ne játszd a hülyét - szólt rá Namjoon.
-Az a baj, hogy nem játsza - sóhajtott Yoongi.
-De ne mááár, tudni akarom, hogyan végződik Herekulcs története - szenvedett Jungkook.
-Kinek a mije? - pislogott Hoseok. - Most erre már én is kíváncsi vagyok - tette hozzá suttogva.
-Ne csináljátok ezt! Nem akarok harmadszor is keresztül esni ezen - könyörgött Namjoon.
-Mi lenne, ha együtt esnénk át rajta? - vetette fel Jimin.
-Én sehogy sem akarok esni, sehová! - tiltakozott Yoongi.
-Jin, csak meséld tovább - sürgette Taehyung.
-De...nem tudom hogy van tovább - húzta el a száját.
-Márpedig ki kell derítenünk! - tökélte el magát Jungkook. - Namjoon, hozd be a lámpást!
-Nem akarom - szenvedett Joon.
-Márpedig idehozod! - fenyegette Jin a Jinpenyő erejével.
Namjoon persze megijedt, így természetesen előkereste a lámpást a szekrény legmélyéről, és a kezében fogva azt hatalmasat sóhajtott. Yoongi és Hoseok ítélkezve nézték.
-Na, most pedig mindannyian erőteljesen gondoljatok Herekulcsra! - utasította őket Jin.
Nem szívesen gondoltak efféle dolgokra, főleg, hogy azt sem tudták mi az, de rágondoltak. És a fekete füst felszállt, mégegyszer, most már talán tényleg utoljára...
Hát, öhm, szóval gondolkoztam, és erre jutottam👆
Nem tudom, miért, de így éreztem jónak, hogy újra elkezdjem ezt, egy 3. évadra.
Azt hiszem, ez a végzetem XD
Ja, és nézzétek, rábeszéltem őket, hogy játsszák el a fejezet két jelenetét!
Fergeteges...Szóóóval, stay tuned Herekulcs történetéért!!! Megéri.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS A MESÉKBEN
HumorÚJ RÉSZEK, 3. ÉVAD!!! -Mi a fene? - torpant meg Jimin. - Ki ez? Jin menj, kérdezd meg tőle, hogy ki ez! Jin készséggel el is végezte a feladatot. Megállt a megszeppent fiú előtt és megkérdezte: -Ki ez? -Ki ki? - pislogott döbbenten a fiú. -Várj, ne...