4.Pocahontas-Egy erdőben 2.0

661 65 66
                                    

Na, ki találja ki, hogy hol játszódik a történet? :D

-Hatszor. Hatszor léptél rá a lábamra, mióta itt vagyunk - szólt oda a Jin a mellette álló Hoseoknak. Vagyis igazából csak gyanította, hogy Hoseok az, mivel teljesen sötét volt, és Jin semmit sem látott.

-Hát, talán ha tudnám, hogy hol vagyok, akkor nem lépnék rá többször a lábadra - csattant fel idegbetegen Hoseok, mert valóban ő volt a tettes.

-Pszt, srácok, hallok valamit. Figyeljetek! - pisszegte le őket Jungkook. Ezek szerint ő is ott volt.

-Én nem hallok semmit - türelmetlenkedett Hobi.

-Ha nem fogod be, akkor nem is fogsz - förmedt rá Jungkook, majd csak úgy találomra meglendítette a karját, ami nekicsapódott valaminek.

-Aú! - jajdult fel Jin. - Mi volt ez?

-Micsoda? - kérdezte Jungkook, játszva az ártatlant. A pofont valójában ugye Hobinak szánta, de célt tévesztett és Seokjint találta fültövön.

-Hát ez az izé! Valami megcsapott! - hisztizett Jin.

-Biztos csak képzelődsz - tette tovább az agyát Jungkook.

-Nem, nem. Egészen biztos vagyok benne, hogy valami megütött. Még cseng a fülem!

-Talán belemászott egy fülbemászó - túlzott most már Hobi is.

-Mi?!

-Nyugi már - röhögte el magát Jungkook. - Inkább hallgassátok. Most megint szól - fülelt, és ezúttal a másik kettő is hallgatózott vele együtt.

-Nagyon ismerős ez a hang - töprengett Seokjin.

-Persze, hogy az - biccentett Jungkook, bár ezt a sötétben senki sem láthatta. - Mert ez Yoongi.

-Miii? Az nem lehet! - tiltakozott Hoseok. - Yoongi nem úgy hangzik, mint egy nyivákoló macska.

-Kivéve, ha... - kezdte Kook, és akkor mindannyian biztosak lehettek benne, hogy Yoongi a következő áldozat.

-Ne bassz! - kiáltott fel Hoseok.

-Nem is baszlak - kérte ki magának Jin furcsa hangsúllyal.

-Nem úgy értettem - hagyta rá Hoseok.

-Most már csak azt kéne kitalálnunk, hogy egyébként hol vagyunk - mondta Jungkook, miközben elkezdett körbetapogatózni a sötétben. Végül megfogott valami puhát és ruganyosat.

-Jungkook - szólt Hobi.

-Hm?

-Én igazán nem akarok beleszólni a kutatómunkádba, de....A seggemet fogod - jelentette ki halálos nyugalommal. - Vagyis hát remélem, hogy te vagy és nem mondjuk egy fülbemászó - nevetett fel, Jungkook meg azonnal elengedte a "talált tárgyat".

-Sajnálom - mentegetőzött.

-Sose sajnáld - legyintett Hoseok, de kicsit elnagyolta a mozdulatot, mert ezúttal ő csapta fültövön Jint.

-Na, jó, most már egészen biztosan ti ütögettek - csattant fel.

-Dehogy!

-Mi ugyan nem!

-Aha, persze.

-Azt hiszem találtam valamit - kiáltott fel Kook ünnepélyesen.

-Ha megint Hoseok segge az, akkor nem érdekel - fintorgott unottan Jin.

BTS A MESÉKBENWhere stories live. Discover now