3. Hercegnő és béka-Hajtóvadászat Szponzoráliában II.

687 84 79
                                    

Hány borzalmasan rossz szóvicc fér el egy fejezetben? Olvasd el ezt a fejezetet és rájössz, hogy fájdalmasan sok....


-Most idejönnek? - fordult Jungkook ijedten Taehyunghoz. - És hozzák Jint is?! - tette hozzá hisztérikusan.

-Ne pánikolj! - ragadta meg Taehyung a vállainál fogva.

-Mégis hogy ne pánikoljak? Jin egy elmebeteg! És most már nem csak serpenyő van nála, hanem partvis is! - visítozott.

-Kitalálunk valamit, csak ne ordíts! - rázta meg Jungkook vállait Tae.

-Hogy találnánk már ki? Hármunknak összesen nem száz az IQ-nk!

-Most ezzel azt mondod, hogy nem vagyunk százasok? - szólalt meg a háttérből Jimin sértetten.

-Nem tudom, mit akarok, azt sem tudom, mit beszélek, de már mindegy is, mert hamarosan úgyis felnyársal egy partvis! - ordított tovább Jungkook.

-Ne ordibáljál már! - ordított Taehyung szintén. - Kitalálunk valamit. Kell, hogy legyen megoldás....

Ekkor mindhárman egy sarokba kezdtek bámulni, mint amikor a filmekben az szereplők vizualizálnak valamit és akkor fodrozódik a levegő, és hirtelen belekerülünk a szereplők képzeletébe. Na, ez itt nem így történt.

-Most mit nézünk? - kérdezte Jimin suttogva.

-Nekem úgy tűnik, hogy a falat - válaszolt Jungkook.

-Kuss már - förmedt rájuk Taehyung. - Éppen próbálom elképzelni mit tenne a helyemben Rambó.

-Az meg ki? - kérdezte Jimin értetlenül.

-Nem valami számítógépes memóriakártya? - tippelt Jungkook.

-Nem, dehogy. Az Rombó - magyarázta.

-Á, tényleg - bólogatott Jungkook.

-Mi lenne, ha mondjuk a problémán agyalnátok? - szólt rájuk Tae idegesen, mert a biztonsági kamerán láthatta, hogy Namjoon, Yoongi és Jin már elég közel jártak. Éppen befordultak a zöldséges standok közé.

-Van egy ötletem - csillantak fel Jungkook szemei.

-Nem öltözöm be Vasembernek, hogy eltereljem a figyelmüket - rázta a fejét Tae.

-Nincsen ötletem - biggyesztette le a száját Jungkookie.

-És mi lenne, ha túszul ejtenénk a herceget? - vetette fel Jimin.

-Nem is rossz ötlet - bólintott Tae.

-Na jó, de hol a herceg? - nézett körbe Jungkook a kis szobában.

-Azt hiszem láttam idefele jövet - töprengett Jimin.

-Tényleg? Hol?

-A játékosztályon, a plüssöknél.

-Mi? Ezt nem értem.

-Hát, Hobi ugye Tiana, ez pedig a Hercegnő és a béka. Tehát a herceg egy béka. Én pedig láttam egy békát - magyarázta Jimin.

-Na jó, de az egy plüss!

-És? Van jobb ötleted? - kérdezte Jimin felvont szemöldökkel, Tae pedig megrázta a fejét.





-Mikor érünk már oda? - nyafogott Yoongi. - Éhes vagyok.

-Most ettél meg egy egész zacskó chipset - nézett rá Namjoon megrökönyödve.

-Jó, de az nem olyan.

-Hanem milyen?

-Hát nem olyan - vonogatta Yoongi a vállát és minden mindegy alapon felkapott egy paprikát a zöldséges standról. Beleharapott, majd fintorogva ki is köpte.

BTS A MESÉKBENTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang