Az ajtó teljes erejéből kivágódott és harcosok egy csapata özönlötte el a termet.
-Mi van már megint? Nem tudtok csendben lenni?! - jajgatott Jimin a sarokban és még arra sem vette a fáradságot, hogy egy percre felnézzen, úgyhogy őt egyedül a hangoskodás zavarta, az nem, hogy éppen krízishelyzet alakult ki a nindzsák miatt, akik amúgy nem nindzsák voltak, de én le akartam írni, hogy nindzsa, úgyhogy ez van.
-Na jó, nem hinném, hogy meghívtalak volna titeket az esküvőmre - állt meg a harcos szamurájok, vagy mik előtt Hobi csípőre tett kézzel.
A harcosok nem igazán tudták, hogy most úgy amúgy mi van, meg nem is számítottak efféle megnyilvánulásra.
-Ja, hogy itt most esküvő van? - kérdezte az egyik harcos megrökönyödve.
-Khm, igen! - jegyezte meg Hoseok elég bosszúsan.
-És minket tényleg nem hívtak meg - felelte egy másik harcos szomorúan.
-Akkor most énekeljem a "Szomorú szamurájt"? - szólalt meg Tae a karaokegép mellől.
-Az csak rontana a helyzetemen - legyintett a harcos. - Valami vidámat nem lehetne?
-De, hogyne - bólinott Tae és egy darabig elTAEtovázott azon, hogy mi is legyen az a dal, de végül megállapodott egynél.
-Remélem ez megfelel - mondta, és rá is kezdett. Volna. Csakhogy ekkor az egyik harcos felkiáltott.
-De srácok! Ez Mulan!
Hangos zúgolódás támadt, aztán a harcosok előrántották a kardjaikat és vicsorogva megindultak Tae felé.
-Most mi van? - akadt meg Tae. - Akkor énekeljek, vagy ne?
-Nem akarok rád ijeszteni Tae - lépett mellé Yoongi -, de szerintem meg akarnak ölni - veregette meg Taehyung vállát.
-Mi? De minek? Még nem is hallottak énekelni!
-Lehet, hogy nem is akarnak.
Eközben a harcos-nindzsa-szamurájok (wow, hibridek) egyre csak közeledtek Taehyung felé, akinek viszont eszében sem volt hátrálni, vagy ilyesmi. Mellesleg a többiek sem erőltették meg túlságosan magukat, semmilyen téren. Már majdnem elértek Taehyungig, amikor is végül Jin mozgósította magát és Tae és a harcosok közé vetette magát, csukott szemmel, a serpenyőjével csapkodva maga előtt, mindeközben fura hangokat produkálva, ahogy azt már egyszer valamikor korábban is tette. Elbeszélése szerint, legalábbis.
A harcosok megtorpantak, mert hát eléggé nem értették (újfent), hogy mi történik, de ez a döbbenet nem tartott túl sokáig. Újra megindultak, és az egyikük Jin felé suhintott a kardjával, mire Jin a magasba tartotta Serpit, és két kézzel szorította. A serpenyő vakító fénnyel felizzott és hatalmas lökéshullámot generált, amitől a harcosok egytől-egyig hátravágódtak és négykézláb igyekeztek kivánszorogni a helyiségből. Mikor az utolsó is eltűnt és becsapódott mögötte az ajtó, Jin leengedte a serpenyőjét, ami már nem világított. Olyan volt, mint előtte.
-Hát ez durva volt - jegyezte meg elsőként Vilmos, miután felocsúdott a sokkból.
-Nagyon durva - motyogta Namjoon is.
-Nem lehetne egy kicsit csöndesebben?! - fogta be Jimin a füleit.
-Megmentettél - motyogta Tae. - Én hősöm! - kiáltott fel és kitárt karokkal futott Jin felé.
-Ugyan, ezt igazán nem k... - dünnyögte Jin meghatottan, csakhogy Tae nem őt akarta megölelni. Ó, nem. Kikapta a kezéből Serpit és magához ölelte. - Na de kérlek! - csattant fel Seokjin. Tae azonban nem figyelt rá, egyre csak Serpit ölelgette.
-Én ezt nem értem - szólalt meg Jungkook.
-Én sem - horkant fel Jin. - Az ember mit meg nem tesz értetek, ti meg csak itt gorillafingoskodtok. Az eszem megáll.
-Nem, nem azt - legyintett Kookie. - A serpenyődnek egész végig varázsereje volt?
-Ugyan, kérlek, hová gondolsz?
-De hát akkor mi volt ez az előbb?
-Nos, kedves Jungkook, azt hiszem semmi közöd hozzá - mondta Jin karbatett kézzel és még a nyelvét is kinyújtotta Jungkook felé. A fő, hogy éretten viselkedett.
-Befejezzük az esküvőt? - kérdezte Hoseok erősen sürgetve a többieket.
-Nekem elment a kedvem - felelte Jin sértetten.
-Akkor mit csináljunk?
-Menjünk innen, unom ezt a helyet - mondta Jin, majd Vilmosra nézve hozzátette - No offense meg semmi, ez nem ellened irányul.
-Hogyne, persze, tudom - bólogatott Vilmos úgy, mint aki Jin egy szavát sem hiszi.
-Na de hogy jutunk ki? - töprengett Jungkook.
-Van egy ötletem - csillantak fel Yoongi szemei.
-Nem ölünk meg senkit - intette le Namjoon.
-Pedig olyan vicces szórakozás. És amúgy is...az egyik harcos már halott, láttam, hogy a társai rángatták ki az ajtón.
-Lehet, hogy csak elájult.
-Áltasd csak magad ezzel - legyintett Yoongi. - Na mindegy, az az ötletem, hogy talán közösen kéne karaokéznunk, hogy kijussunk innen.
-De én még friss házas vagyok, nem akarom itthagyni Vilit - biggyesztette le a száját Hoseok.
-Ne aggódj, majd tartjuk a kapcsolatot - lépett mellé Vilmos.
-Hát jó.
-Na és...mit kéne énekelnünk?
-Tae, javaslat?
-Hmm, olyan kéne amivel kijuthatunk. Talán ha elkezdjük énekelni, hogy dasi run, run, run, akkor tényleg kifutatt minket a mese.
-Mi az, hogy kifutatt? Szerintem ilyen kifejezés nem létezik.
-Nem mindegy? A lényeg, hogy működjön.
-Jó, na énekeljünk. Jimin, toldd ide a segged!
-Ajj már - fintorgott, de jobban el akart már tűnni onnan, minthogy hisztizzen.
-Hát akkor, kezdjük - indítványozta Taehyung és elindította a számot.
-Gondolok majd rád, Vilmos - integett Hobi, Vilmos pedig visszaintett, és mikor már a refrénnél jártak, megjelent a fekete füst, ők pedig felszívódtak.
*************
Az elkövetkezendő pár napban gyakran bombázlak majd benneteket részekkel, bár már csak Jiminie van hátra....BTW, nem tudok címeket adni😭
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS A MESÉKBEN
HumorÚJ RÉSZEK, 3. ÉVAD!!! -Mi a fene? - torpant meg Jimin. - Ki ez? Jin menj, kérdezd meg tőle, hogy ki ez! Jin készséggel el is végezte a feladatot. Megállt a megszeppent fiú előtt és megkérdezte: -Ki ez? -Ki ki? - pislogott döbbenten a fiú. -Várj, ne...