2.Szépség és Szörny-"Őrült" Jin és halott pizzafutár

966 112 42
                                    

Tae, Jimin és Hobi egyszerre indultak el az artikulálatlan üvöltés és a vékony, vinnyogó hangok irányába. Yoongi továbbra is az asztal alá szorulva kényszerült élni keserves kis életét, Namjoon pedig azon gondolkozott, hogy baltával vágja le róla az asztalt, esetleg valamiféle fizikai/kémiai kísérlettel olvassza le az asztalt Yoongiról, vagy csak egyszerűen fogja meg a lábát és húzza ki. Fogós kérdés, az biztos.

-Jungkook, te önző harapófogófejű szerencsétlen vízi kacsa! - üvöltött Jin keresztül a folyosón. Jó volt tudni, hogy voltak még a tarsolyában a "gorillafinghoz" hasonlatos irtózatos faszságok...

-Taehyung, segíts!!!!négy!4! - kiabált Jungkook, amint meglátta Tae-t a folyosó végén.

-Mégis hogyan? - esett kétségbe Taehyung, mert fogalma sem volt, mit kéne tennie egy olyan esetben, ahol egy elmebeteg (serpenyővel!!!) üldözi az aranysárga ruhában visítva futó Kookiet. Jimin és Hoseok nem sok segítség voltak, mert csak álltak ott, mint lófasz a lakodalomban.

-Könyörgöm, segíts valahogy! - esdekelt Kookie és mikor odaért elé, lerogyott a földre és Tae nadrágjába kapaszkodva zokogni kezdett. - Khéhéhérlehehek!

-Jól vanna, csak ne szedd le a gatyámat, kösz! - rángatta vissza magára az említett ruhadarabot Tae, ami már igencsak le volt csúszva róla.

Jin már egyre közelebb ért és teli torokból üvöltött, olyan volt, mint egy felbőszült bika...bika. Taehyungnak hirtelen "remek" ötlete támadt. Megfogta Jungkook takaróját, előrelépett és akárcsak a matadorok, elkezdte rázni Jin orra előtt. Jin egy pillanatra megtorpant, majd megrázta a fejét és fújtatva elkezdett a takarót rázó Taehyung irányába szaladni. Taehyung csak állt ott, nem mozdult. Jimin és Hobi nem is értették, miért nem ugrik már félre, mert Jin teljes erejéből neki fog szaladni.

-Tae, azt hiszem arrébb kéne állnod - szólt rá erélyesen Jimin, mire Taehyung az utolsó pillanatban észbe kapott és félreugrott az útból. Jin nekibaszódott a falnak. Bár ez tulajdonképpen meg sem kottyant neki, ugyanis már éppen feltápászkodott volna mindenki legnagyobb rémületére, mikor a folyosón megjelent a (ki tudja mitől) röhögőgörcsöt kapott Yoongit vonszoló Namjoon, majd mikor odaért egyenesen eldobta Yoongit...Jinre. Az csak nyikkant egyet, majd elájult. Yoongi pedig ezen nagyon röhögött. Haha.

Jungkook megkönnyebbülten sóhajtva kelt fel a földről és egyenesen Tae nyakába borult, mintha ő mentette volna meg bármitől is - pedig nem.

-Köszönöm - motyogta bele a szavakat Taehyung vállába, amaz pedig zavarában nem tudván mihez kezdjen, esetlenül megütögette Jungkook hátát. Majd furcsán bámulva hozzátette:

-Jungkook...? Ugye...nem az nyom odalent, amire gondolok, hogy nyom? - tette fel a kérdést, próbálva arrébb araszolni pár centivel, de Jungkook olyan erősen ölelte magához, hogy képtelen volt megmozdulni.

-Ha arra gondolsz, hogy az a famalacom, akkor igazad van - motyogta Kook.

-Pfuj, ugye most nem fognak smárolni? - suttogta Jimin Hobi fülébe, de ő válasz helyett csak arrébb állt, miközben azt motyogta, hogy "kösz, hogy teleköpködted a fülem".

-Jungkook...Tudod, én nagyon bírlak, de ha nem engedsz el, akkor famalacon kell, hogy rúgjalak - tájékoztatta Tae Kookot, mire az nagy nehezen engedett a szorításon.

-Azt mondta famalacon rúgja, ikszdéééé - röhögött fel Yoongi hirtelen és a nagy nevetésben fültövön csapta Jint, mivelhogy még mindig rajta feküdt. Jin váratlanul egész testében megrázkódott és négykézlábra emelkedett - legurítva ezzel magáról Yoongit, aki ezen annyira röhögött, hogy visszhangzott tőle a folyosó, egészen addig, míg Hobi bele nem rúgott. Ekkor Namjoon belekezdett egy kiselőadásba arról, hogy az erőszak nem megoldás, mire Hobi megütötte. Hát erről ennyit. Eközben viszont mindenki elfeledkezett Jinről. Az említett a fal mellett állt és a fejét fogva bámult körbe a társaságon. Jungkookban ekkor már realizálódott a helyzet és Taehyungot élő-pajzsként használva kezdett el "ajjaj"-ozni. Yoongi kiröhögte. Mindenki lélegzetvisszafojtva figyelte Jint, és hogy mi lesz a következő lépés - Kookie gyilkosság, vagy sem?
Jin végül megrázta a fejét, kitárta a karjait, szélesen elmosolyodott és elindult egyenesen Jungkook felé.

-Mi a franc? - bámult rá döbbenten Jimin.

-Valószínűleg az ütés okozta komplikációk miatt változott meg ilyen hirtelen a viselkedése. Vizsgálatok is kimutatták, hogy erőteljes ütést elszenvedő emberek a hirtelen bekövetkező sokkhatás függvényében képes elveszteni józan itélőképességük egy részét - magyarázta az őt ért ütésből már felocsúdott Namjoon.

Hoseok mélyeket lélegezve próbálta visszafogni magát.

-Magyarul megtébolyodott - egyszerűsítette le Jimin Namjoon közlendőjét.

Yoongi a földön fekve akkorrát röhögött, hogy megremegett belé a palota. Majd miután cseppet lenyugodott, kifejtette jókedvének okát:

-Jin létére megTAEbolyodott.

-Esküszöm, itt mindenki elmeháborodott - verte a fejét a falba Hoseok.

Mindenközben persze Jin ugyanúgy Kookiet "üldözte". Vigyorogva szaladt felé és próbálta átölelni, de minduntalan Taehyungba ütközött.

-Jungkook, az isten szerelmére, csak hagyd, hogy megöljön - csapkodott maga előtt Tae, mivel Jin már másodszor tenyerel a képébe.

-Hogy micsoda? - kiabált Jungkook.

-Izé...Megöleljen. Autokorrekt - magyarázkodott Tae.

-De hát ez a való élet - sipákolt Jungkook, mint egy kislány.

-Biztos vagy te ebben? - kérdezte Tae, erősen küzdve Jin távoltartása ellen, aki egyre csak vigyorgott, de nem szólalt meg.

-Nem - rázta meg a fejét Jungkook, majd hirtelen megtorpant - merthogy eddig ide-oda cikázott, hogy megszabaduljon Jintől.

-Nahát, befejeztétek végre? - kérdezte Hobi, elfordulva a faltól, amin már egy kisebb horpadás keletkezett.

-Befejeztük? - nézett hátra vészjósló tekintettel Tae Kookra (TaeKookra? xD).

Jungkook nem válaszolt. Kilépett Tae háta mögül és Jin legnagyobb örömére a karjaiba vetette magát.

-Mi a faaasz? - kérdezte Jimin az ölelkezők láttán.

-Nem az - rázta a fejét Namjoon. - Információim szerint csak egy egyszerű famalac.

Jimin meg sem hallva folytatta:

-Pfuj, ugye most nem fognak smárolni?

Senki nem válaszolt neki. Jin még javában ölelgette Kookiet, a többiek vizslató pillantásainak kereszttüzében, mikor csengettek.

-A pizza! - kiáltott Tae vidáman és elszaladt ajtót nyitni. Mind lelkesen szaladtak utána - erre az időre Jin elengedte Kookot.

Taehyung lelkesen kinyitotta az ajtót, és egy megdöbbent pizzafutárral nézett szembe.

-Öhm, elnézést, de én úgy tudtam, hogy itt Szörnyella de Frász, a szörny és a felesége, Bellevaló asszonyság élnek - motyogta furán. Most a többieken volt a sor, hogy furán nézzenek.

-Most már mi lakunk itt - jelentette ki Hoseok magabiztosan.

-Tulajdonképpen attól, hogy jelenleg ezen ingatlan belterületén tartózkodunk, még nem jelenti azt, hogy teljesen legális is az itt folytatott tevékenységünk. Ugyanakkor az eredeti tulajdonosok hollétének bizonyosságáról nincsenek információink, tehát... - mondta Namjoon, de Hobi ismételten csak megütötte. Yoongi röhögni kezdett, Jimin kiabálni, hogy mégis miért röhög mindenen, egyszerűen annyira bosszantó, Jungkook a hangzavartól próbált menekülni, de Jin elkapta és megintcsak ölelgetni kezdte, Tae eközben azt kérdezgette, hogy nincs-e valakinél pénz a pizzára, majd megkérdezte a futárt, hogy lehet-e öleléssel fizetni, ezután pedig ráuszította Jint, hogy menjen és ölelje meg, a pizzafutár pedig ezt látva inkább úgy döntött, hogy gyorsan szívrohamot kap és meghal.

-Nahát! - kiáltott fel Jimin. - Mégegy.

Egy darabig csendben bámultak, majd kitört belőlük a röhögés.




************************
Hey guys! Bocsi, hogy ennyit kellett várni a részre és bocsi, hogy ilyen rövid, de azért remélem, hogy élvezhető volt és tetszett nektek! <3

BTS A MESÉKBENTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang