-Biztosan jó ötlet volt követni ezt a bizonytalan származású rákot? - kérdezte sokadszorra Jin. Már mentek egy ideje, hosszú folyosókon keresztül és akárhányszor kinéztek az ablakon, elúszott előttük egy hal, aminek Hobi örült a legjobban.
-Jin, ne aggódj már! - forgatta a szemét Jimin unottan. - Maximum lemészárol minket, de ez a legkevesebb!
-Hogy mi van?! - kiáltott fel Jin elkerekedett szemekkel, Jimin meg kiröhögte.
-Sí, amigo! - hallatszott a sor elején futó ráktól.
-Hogy mi van?! - ismételte meg hisztérikusabb hangvételben Jin és látszott, hogy már teljesen készen van, ennyi volt, nála ez betette a kiskaput.
-Nyugi, nem lesz baj! - pillantott fel rá Jungkook is a kis kádjából.
-Srácok - lépett oda hozzájuk Hoseok. - Nincs valamelyikőtöknél egy táska, vagy valami?
-Táska? Minek? - néztek rá mind értetlenkedve.
-Mártinak - felelte egyszerűen.
-A halakat akváriumban tartják, ha nem tudnád - nézett rá Jimin felvont szemöldökkel.
-De Márti nem egy egyszerű hal.
-Nem hát. Hanem HALdokló - röhögött fel Jimin retardáltan, utalva arra, hogy ha Hobi tovább szorongatja Mártit, akkor az megfullad.
-Nem vagy vicces - nézett rá sértődötten Hoseok.
-Ó, dehogynem - vihogott tovább Jimin a saját viccén.
-Szóval, táska? Valaki?
-Talán akad - vonogatta a vállát Jungkook. - De előbb nézd meg saját magadnál, mert én nem hiszem, hogy bármi is elférne az uszonyomban, vagy mi - mondta furán Kook.
-Ne már, Kook! Akkor a farkad sincs ott? - nézett rá csalódottan Jimin.
-Nem, a gatyámban hagytam - vágta rá Kookie.
-És a gatyád hol van?
-Találtam táskát! - kiáltott fel vidáman Hoseok, mire Jungkook és Jimin is elkerekedett szemmel néztek rá.
-Ugye nem? - hűlt el Jimin.
-Mi van? Miért néztek rám így? - torpant meg Hoseok.
-Amint kijutunk innen, visszaszerzem neked - suttogta Jimin Kooknak.
-Mit? - értetlenkedett Hobi.
-Jungkook farkát - szólt bele a beszélgetésbe Taehyung.
-De hát ott van! Nem látjátok mekkora? - mutatott Hobi Jungkook uszonyára.
-Nem azt, te sügér! - csapott Yoongi a homlokára, aki szintén beleállt a beszélgetésbe.
-Sügér! - gügyögte Hoseok és szeretetteljesen pillantott a kezében szorongatott és valószínűleg utolsó perceit élő halára, Mártira.
-Ez meghibbant - jegyezte meg a szintén hibbant Seokjin.
-Tény, hogy nem normális - értett egyet Yoongi rögtön. - De itt ki az? - tárta szét a karjait. - És Hoseok még csak rá sem cáfol arra, hogy másképp lenne....
Mind furcsán pislogva bámulták Hobit, aki a táskáját kinyitva lépett Jungkook mellé, és a táskát a kádban összegyűlt vízbe merítette, majd a vízzel teli táskába dobta Mártit.
-Na, ezzel meg is volnánk! - nézett körbe büszkén, mintegy elismerést várva az iménti tettéért. De azt nem kapott, ellenben pár lesajnáló pillantást igen. - Most mi van?
أنت تقرأ
BTS A MESÉKBEN
فكاهةÚJ RÉSZEK, 3. ÉVAD!!! -Mi a fene? - torpant meg Jimin. - Ki ez? Jin menj, kérdezd meg tőle, hogy ki ez! Jin készséggel el is végezte a feladatot. Megállt a megszeppent fiú előtt és megkérdezte: -Ki ez? -Ki ki? - pislogott döbbenten a fiú. -Várj, ne...