3. Hercegnő és béka-Zöld vészkijárat

543 63 67
                                    

Hobi vidáman fütyörészve sétálgatott a hatalmas áruházban, másodpercenként megtorpanva, hogy felvegyen a telefonjával valamilyen terméket.

-És ez itt pedig - emelt ki a fagyasztóból egy doboz jégkrémet -, Magnum. Na, nem a nyomozó....bár - vette jobban szemügyre a fagyit. - Ezen is van bajusz - bökött a fagylalt képére a dobozon, ami valóban egy pálcikás, bajuszos fagyit ábrázolt. - Mindegy is - hajította vissza a fagyasztóba. - Most elmegyek és megkeresem hű alattvalóimat. Kiraktam Instára egy szavazást, ott véleményt nyílváníthattok a vlogomról, bár valahogy sejtem, mi lesz a válasz, tekintve, hogy mindkét lehetőség az "igen, imádom". Én most kilépek, de később még bejelentkezem. Addig is szép napot nektek és iratkozzatok fel - integetett a kamerába, majd nagyot sóhajtva elindult a többiek keresésére.





-Éééés, amúgy mit kerestek? - hintázott előre-hátra a lábain Jin, kérdőn bámulva a Maknae-linera.

-A herceget, hogy foglyul ejthessük - bökte ki Jungkook.

-Ezt nem lett volna szabad elmondanod, idióta - szidta le Taehyung.

-Bocsánat - vánt bűnbánó képet rögtön Kook.

-Segítsünk keresni? - kérdezte Jin.

-Hát, Jungkook már úgyis elárult, úgyhogy aha - vont vállat Taehyung. Jin félredobta a partvist, ami egyenesen Namjoonon landolt.

-Aucs - fogta a fejét, és a homlokát dörzsölgette azon a ponton, ahol az ütés érte.

-A serpenyővel is kaphatsz egyet, ha panaszkodás helyett nem jössz ide azonnal segíteni - fenyegette Jin.

Namjoon persze megijedt, ezért rögtön ott termett mellettük, plüsskupacokban turkálva.

Jó húsz perce elbaszakodhattak már ezzel, mikor Yoongi állt meg a sor végén, dobozos üdítőt szürcsölgetve.

-Hát ti meg mi a jó fenét csináltok? - döbbent meg.

-Keressük a herceget - förmedt rá Jimin.

-A plüssök között? Elég gyász herceg lehet, ha ott kell keresni - motyogta.

-Nem segítenél inkább?

-Eltaláltad - biccentett és lehuppant a földre, hogy utána onnan szemlélje, mi történik. Egyébként semmi. Semmi érdemleges nem történt.

-Na jó, feladom - túrt a hajába Taehyung idegesen.

-Itt nincs semmilyen béka plüss - zsörtölődött Jin. - Most már mehetek barbár serpenyő gyilkosokat ölni? - kérdezte felvont szemöldökkel.

Válasz helyett azonban Taehyungnak hirtelen elakadt a lélegzete és a levegőt rohamos tempóban kapkodva kezdett Yoongira mutogatni. Amaz csak értetlenül bámulta.

-Mi van? Anyád a fejedre ejtett kiskorodban, vagy mi bajod van?

-Zöld a hajad - nyögte ki végül Tae.

-Igen, és?

-A békák is zöldek - fejtette ki Tae a fulladásos rohamának okát.

-No shit, Sherlock - forgatta Yoongi unottan a szemeit.

-Egyébként a békák nem feltétlen zöldek - szólalt meg Jungkook a háttérből.

-Hozzád ki szólt? - pisszegte le Tae.

-Akkor mehetek gyilkolni? - nézett körbe Seokjin tehetetlenül, de továbbra is figyelmen kívül lett hagyva.

-És tudjátok mi zöld még? - folytatta Tae rendületlenül.

-Az agyad. Mert rohad - vágta rá Yoongi.

-Nem, nem - rázta a fejét. - Tehát, Yoongi haja zöld, akár a béka a mesében. És a feje is elég...békás. Vagyis rusnya.

-Hé, a békák tök cukik, ne sértegesd őket! - csattant fel Jimin.

-Kösz, Jimin - nézett rá Yoongi szemrehányóan.

-Most akkor mi zöld még? Mert azt nem mondtad - szólt Namjoon Tae-nek.

-Igaz. Kösz, hogy emlékeztettél. Na szóval. Yoongi aurája is zöld. A kisugárzása zöld.

-Szerintem túl sok AstroShow-t néztél - állapította meg Yoongi. - Ha most elkezded itt árasztani a jó energiáidat, én mentem idehányok - közölte szemrebbenés nélkül.

-Nem kezdek semmit árasztani. Én csak azt mondom, hogy te vagy a béka.

-Még mindig próbálom nem magamra venni a sértést, de minél többször elismétled, annál nehezebben megy.

-Nem sértegetlek. Te vagy a megoldás. Menj, smárold le Hobit - közölte halál nyugodt arccal.

-Te normális vagy?!

-Izé, most komolyan Yoongi a béka? - töprengett Jimin, és tanácstalanul összenézett Jungkookkal.

-Oké, figyeljetek - állt fel Yoongi a földről. - Én most elmegyek, jó? Ne gyertek utánam, jó? - hátrált.

-Nem mehetsz el - kiáltott rá Tae. - Te vagy a megoldás. Te vagy a békaaaaa! - üvöltötte utána, de Yoongi elszaladt. Vagyis csak elszaladt volna. Ugyanis hirtelen fejbetalálta egy serpenyő. Ki is terült a földön. Yoongi is, meg Serpi is.

-Ez izgalmasabb, mint serpenyőgyilkosokat ölni - jegyezte meg Seokjin vidáman.

-Hiányzik a takaróm - szólalt meg Jungkook hirtelen.

-Senkit nem érdekel - intette le Taehyung.

-Engem igen - szólalt meg egyszerre Jimin és Namjoon.

-Hát engem meg nem - mondta Taehyung.

Ekkor, mintegy végszóra, megérkezett Hoseok. Hosszú idő után végre újra teljes lett a csapat.

-Yoonginak mi baja? - mutatott kérdőn a földön fekvő alakra.

-Bezöldült a méregtől és kiterült - szépített a helyzeten Jin.

-Zöld! Megmondtam, hogy zöld! - hadonászott Taehyung.

-Nem igazán értem miről beszéltek - rázta a fejét Hoseok. - De nem is ez a lényeg. Megtaláltátok a hercegem? - kérdezte, miközben bekapcsolta a telefonját, bizonyára azért, hogy élőben közvetítse az eseményeket.

-Ott fekszik - biccentett Tae Yoongi irányába. Hoseok azonban kicsit félreértelmezte a helyzetet.

-Serpi? - pillantott a földön heverő serpenyőre.

-Nem. Yoongi.

-Hát, nem is tudom. Nehéz döntés. Ti mit gondoltok? - bámult a telefonja kijelzőjére. - Serpi vagy Yoongi?

-Serpi biztos nem! - tiltakozott Jin azonnal. - Keress magadnak saját kínzóeszközt - jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon és odament, hogy felszedje a szent edényét.

-Hát, ezek szerint Yoongi maradt.

-Biztos, hogy nem - kelt fel az említett hirtelen, mindenféle előzetes jel nélkül.

-Dehogynem! Ennek így kell lennie, máskülönben sosem jutunk ki innen - csattant fel Taehyung.

-Fogadunk? - nézett végig rajtuk Yoongi. - Tudjátok mi zöld még?

-Na, mi?

-A kibaszott vészkijárat tábla! - mutatott a sor végére, ahol a plafonról valóban lelógott a jelzés. - Mellesleg feketén füstöl - tette hozzá.

-Basszus, tényleg! - bámulták mindannyian a táblát.

Aztán, mintha mi sem történt volna, összeszedték magukat, és vissza sem nézve, kisétáltak a vészkijáraton.

Még látni lehetett, hogy Jungkook gatyájából kilóg egy béka alakú plüss, aztán minden elsötétült.


************
Wow, micsoda drámai lezárás xD
Viccen kívül lehetett volna jobb is ez a fejezet...
Na, de a lényeg, hogy most Yoongi jön :)

BTS A MESÉKBENDonde viven las historias. Descúbrelo ahora