-Gyorsabban, mert elszalad! - sürgette a többieket továbbra is Jungkook. Kézenfogta Jimint és szorosan magához ölelve törte előtte az utat, elhajtva a gallyakat az útjából.
-Namjoon! - szólt Jin. - Te miért nem tudsz soha semmi kedveset tenni értem?!
-Micsoda? - fordult hátra Namjoon, hogy jobban értse mit mond Jin, ezzel egyidőben pedig elengedte az ágat, amit addig tartott, így az egyenesen Seokjin képébe csapódott.
-Semmi - morogta Jin, miután kiköpött egy adag levelet.
-Hát, úgy látszik szó szerint gallyra ment a kapcsolatotok - jegyezte meg Taehyung vigyorogva.
-Nagyon vicces vagy - morogta Jin.
-Nekem tetszett - mondta Yoongi és lepacsizott Taehyunggal.
-Ne legyetek már ilyenek - szólt rájuk Hoseok rosszallóan csóválva a fejét, de a másik kettő természetesen egyáltalán nem figyelt rá.
-ÁLLJ! - kiáltotta hirtelen Jungkook a sor elejéről. Mindenki megtorpant mögötte, egyedül Jin nem.
-Miért álltatok meg? Ne toporogjatok már egyhelyben, gyertek....UTÁNAM - mondta ki a tiltott szót és abban a pillanatban el is esett. Csakhogy nem volt talaj, ami megfogja. Egy az egyben belepotyogott egy széles gödörbe.
-Mondtam, hogy állj meg - morogta Jungkook az orra alatt.
-Ne mondd meg nekem, mit csináljak! - hallatszott Jin kiáltása a gödör aljáról.
-Jé, túlélte - állapította meg Yoongi. - Akkor, mire várunk? - dörzsölte össze a tenyereit és befogott orral beleugrott a gödörbe.
-Ugye tudja, hogy nem medencébe ugrott? - kérdezte Tae furán.
-Ugyan, kérlek! - legyintett Hoseok. - Az állatokat sem tudja megkülönböztetni, mégis mit vártál tőle?
-Igazad van - bólintott Tae egyetértően. - Akkor ugrunk? - pillantott Hoseokra, kinyújtva felé a kezét.
-Ugrunk - bólintott Hobi, elfogadva Tae kezét, és ketten együtt ugrottak a gödörbe.
-Menjetek csak - nézett Jikookra Namjoon mosolyogva.
-Most kedves vagy, vagy az a célod, hogy puhára érkezz? - méregette Jungkook ferde szemekkel.
-Igen - mosolygott Namjoon továbbra is.
Jungkook sóhajtva megrázta a fejét és Jiminre pillantott.
-Készen állsz?
-Lelkileg? Igen. Fizikailag? Várj egy percet, bevág a szoknya - fintorgott Jimin, majd miután megigazította a ruhadarabot, rákulcsolta az ujjait Kookéra és együtt leugrottak.
Namjoon tehát egyedül maradt. Téblábolt egy darabig a lyuk körül, tétovázott. Nem mert leugrani.
-Jössz már? - hangzott a gödör mélyéről.
-Egy pillanat - szólt le Namjoon elcsukló hanggal.
-Ne legyél már ekkora gorillafing! - tippelhettek, ki mondta.
-De nem merem - motyogta Namjoon.
-Jaj, csak képzeld azt, hogy alvajársz és sétálj bele!
Namjoon végül vett egy nagy levegőt és....és kifújta.
-GYERE MÁR!
-Ahahahaj - hisztizett Nam.
-Ne legyél már ennyire gyerekes!
-Ja, szedd össze magad!
Namjoon még tépelődött volna egy darabig, de valami megreccsent a háta mögött, ő pedig sikoltva beleugrott a gödörbe.
-Na végre már! - hallatszott Jin hangja. - Kook, szedjél elő zseblámpát és mutasd az utat.
Mocorgás hallatszott lentről, majd Jimin szólalt meg:
-Kook, mondhatok valamit?
-Persze, bármit!
-Khm, először is, az nem a te gatyád, ahol nyúlkálsz, másodszor pedig az nagyon nem zseblámpa, amit fogdosol.
-Fúj már!!! - imitált hányást Tae.
-Kérlek, mondjátok, hogy Jungkook csak Jimin pánsípját fogta meg - temette a tenyerébe az arcát Hoseok.
-Nem válthatnánk témát?
-Megvan már a zseblámpád?
-Itt van, itt van - kattintotta fel Kook és mindenki libasorban megindult utána. Hamarosan kiértek és egy hatalmas, virágos mező tárult a szemük elé.
-Most azért jöttünk ide, hogy ugyanazt lássuk, amit fent? - hitetlenkedett Jin.
-Hát, ja - mondta Namjoon.
-Pazar - dörmögte Jin ironikusan.
-Most merre?
-Természetesen előre.
-Keressetek egy kalapost - adta ki az utasítást Jungkook.
-Minek? - kérdezte Hoseok. - Nekem nem fázik a fejem.
-Nem is azért.
-Akkor minek? Hogy megöljük?
-Nem azért, de magunkat ismerve úgyis az lesz belőle - sóhajtott Jungkook.
Így hát elindultak a mezőn, átvágtak egy kisebb, fás részen, míg végül kiértek egy másik rétre, csakhogy ezen állt egy piknikasztal.
-Helyben vagyunk - állt meg Kookie.
-Úúú, van kaja? - vetődött előre Yoongi, félrelökve mindenkit.
-Itt most nem ez a fontos! - szólt utána Jungkook, de mindhiába, már mindenki rávetette magát az asztalon felhalmozott ételekre. - Hol lehet a kalapos? - fordult körbe.
Mintegy válaszként, Hobi hirtelen felüvöltött:
-Nézd, Kook, itt van egy kalapos!
-Hoseok, az egy gomba! - csapott Jungkook a homlokára.
-De van kalapja.
-De az akkor sem... - kezdte Jungkook, de félúton megakadt, mert eléggé úgy tűnt neki, hogy az a gomba mozog és van szeme meg szája. Úgy tűnt, itt tényleg ő a kalapos. - Hobi, ne edd azt....meg! - kiabált, de késő, Hobi befalta a gombát.
-Mi az, mi történik? - érdeklődött Jimin teli szájjal.
-Mindegy - legyintett Kook és leült ő is enni.
-Mi a következő lépés? - kérdezte Taehyung falatozgatva.
-Hát, elvileg találkoznunk kéne a gonosz királynővel, de nincs kedvem elmenni odáig.
-Ja, nekem se - értettek egyet mind.
-Ti nem éreztek füstszagot? - szagolt a levegőbe Yoongi.
-De, most, hogy mondod.
-Én úgy elálmosodtam - nyújtózkodott ásítva Seokjin és nyújtózkodás közben véletlen lecsapta Namjoont.
-Aú - jajdult fel.
-Én úgy érzem, mindjárt...elalszom. - Bukott le Jimin feje az asztalra. Majd sorban mindenkié. Egyesével elaludtak. Jungkook a szeme sarkában érzékelt egy vékony füstcsíkot, majd őt is elnyomta az álom.
***********
Ma még jön az epilógus és az utószó (ami elég hosszú lett lol)
Köszönöm az olvasást, és kis idő múlva újra jelentkezem :)
STAI LEGGENDO
BTS A MESÉKBEN
UmorismoÚJ RÉSZEK, 3. ÉVAD!!! -Mi a fene? - torpant meg Jimin. - Ki ez? Jin menj, kérdezd meg tőle, hogy ki ez! Jin készséggel el is végezte a feladatot. Megállt a megszeppent fiú előtt és megkérdezte: -Ki ez? -Ki ki? - pislogott döbbenten a fiú. -Várj, ne...