Epilógus-Itt a vége(?), fuss...on a franc!

873 145 56
                                    

-...és akkor a fekete füst beszippantott minket és most mind itt alszunk, vagy ugye egyesek nem...Itt a vége, fuss...on a franc. Elfáradtam - fejezte be Jin a mesét, szúrós pillantást vetve Kookiera.

-Hű. Ez durva volt - pislogott a takarója mögül Jungkook.

-Na jó, most már aludj, teljesen kiszáradtam ettől a sok beszédtől - köhintett egyet Jin.

-Jó, alszom - feküdt le és takarózott be nyakig Kook, a hallottakat emésztgetve. Jin egész jó kis mesét hozott össze.

Jin is visszafeküdt az ágyába, kisimította a párnáját, hogy az alatta tárolt serpenyő ne nyomja annyira a fejét.

-De Jin - suttogott Kookie.

-Hm?

-Ugye, ez nem fog megtörténni? Mármint jó volt meg minden, és tetszett a shippem is a takarómmal, csak hát...ez azért elég ijesztő. Meg, ne is haragudj, de nem szeretném, ha farkam nőne...Mármint az eredetin kívül.

-Kook, nyugi már ez csak egy mese!

-Jó, oké, oké.

-Mi folyik itt? - ült fel álmosan pislogva Hobi az ágyában.

-Semmi. Mesét mondtam Jungkooknak - felelte Jin ásítva.

-Aha. De nem rémmesét, ugye?

-Hát, néha az volt - vont vállat Kook. - Például mikor Mártit fojtogattad.

-Mi van? Megöltem valakit? Miket mesélsz te a gyereknek, Jin?!

-Semmit, semmit. Nem alhatnék végre? Kimerített ez a sok hülyeség, amit összehordtam.

-Jó, aludjunk.

-Felőlem - feküdt vissza Hobi. - Most komolyan. Ki az a Márti? És miért akartam megölni? - töprengett magában.

Csendben szuszogva feküdtek, mikor az ajtó hirtelen megnyikordult, Jungkook pedig úgy pattant fel, mintha rugón ülne.

-Jin, Jin, Jin, Jin!!! - kiabált. - Az ajtó! Ugye nem?

-Most komolyan. Biztos nem rémmese volt? - kérdezte Hobi.

-Nyugi már, Kookie. Csak a huzat volt.

Ekkor, mintegy végszóra, Namjoon felkelt az ágyából és nyújtózkodva elindult az ajtó felé.

-Namjoon neeeee! Ébredj fel, ébredj fel! - pattant fel Kook és a takaróját rádobta egyenesen Nam fejére. Nam kapálózni kezdett és miközben azon igyekezett, hogy mondjuk ne fulladjon meg, ráesett Taehyungra.

-Aúú! Mi van már?

-Mi történik? - dörzsölgette Jimin a szemeit.

-Remélem jó okotok van rá, hogy felébresztettetek hajnali négykor - morgott Yoongi és mindenkit figyelmen kívül hagyva befordult a fal felé.

-Leszállnál rólam? - lökte meg Tae Namot, aki lehuppant a földre és végre lerángatta magáról Kook takaróját.

-Ébredj fel, Namjoon! - rángatta Kook a karjánál fogva.

-Jungkook, mi a fene ütött beléd? - kérdezte értetlenkedve Namjoon. Aki ébren volt. Nagyon is.

-Jin mesélt neki valamit - világosította fel Hobi.

-Már megint? - motyogott Jimin.

-Jin, ezt már ezerszer megbeszéltük. Tudod, hogy gyengék az idegei - csóválta a fejét Namjoon.

-Semmi olyat nem mondtam neki - mentegetőzött Jin.

-Ja, nem, csak épp mindannyian mesehősök voltunk. És mind lányok! És nem is vagyok paraszt.

-Mi van? Kezdem elveszteni a fonalat - mondta Tae.

-Nem csak te - fogta a fejét Hobi.

-Én szerintem inkább nem is akarom tudni - hagyta rájuk Nam. - Kimegyek inni, addig valaki nyugtassa meg Kookot.

-Nee, nem mehetsz ki, jön a dzsinn!

-Jin az ágyában fekszik, nem értem mi bajod van.

-De nem az a Jin. Ajj! A mese is így kezdődött! - kiabált Jungkook és hiába ráncigálta Namot, ő akkor is kinyitotta az ajtót és kiment inni.

-Nee, nem akarok Ariel lenni, nem akarok!

-Én szívesen lennék - töprengett Tae.

-Idióta vagy, Taehyung - morogta Yoongi.

-Ne csináljátok ezt velem - pityergett Kookie. - Szörnyű volt.

-Nem is volt - szólt közbe Jin.

-De néhány résznél igen. Hobi hozzáment egy tigrishez, könyörgöm! És mindenhol megöltünk valakit! Vagyis...A kishableányban meghalt valaki? - akadt meg Kook egy pillanatra.

-Ja, igen, csak nem mondtam. Triton király idegösszeroppanást kapott a mikrofondobálás után és elájult. Vagy meghalt. Amit akarsz.

-Egy szörnyeteg vagy!

-Várjatok már! Legalább cuki tigris volt? - kérdezte Hobi.

-Hogy lehetsz ilyen?

-Milyen?

Ekkor Namjoon tért vissza.

-Hé, nézzétek, mit találtam a küszöbön! - kiáltott fel és diadalmasan a magasba emelt egy...lámpást.

-NEEEEEEM! - üvöltött fel Kook.

-Kuss legyen már! - kiabált Yoongi és egy párnát dobott Jungkook irányába, de elvétette és Namot találta el, aki erre kiejtette a kezéből a lámpást, amiből a földre esve vékony csíkban fekte füst kezdett szivárogni.

-Ajjaj - kelt fel Jin döbbenten pislogva.

-Neeeeeeeee! - sírt Kookie.

-Most mi van? - értetlenkedtek a többiek.

-Baj - bőgött tovább Jungkook.

-Kurva nagy baj - tette hozzá Jin elkerekedett szemekkel és szorosan magához ölelte a serpenyőjét.

Vége(?)

*******************
Sikerült mindenkit összezavarnom? Nem?
Gondoltam...
#TakaKook
#Jinpenyő
#Szeretlektiteketdenagyon
💕

BTS A MESÉKBENTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang