1.Jégvarázs-Légy férfi és kijutunk

945 117 40
                                    

Mind a hang irányába fordították a fejüket.

-Vajon ki lehet az? - kérdezte Yoongi.

-Nem tudom, de nem kéne, hogy meglásson - mondta Jin. - A wc-be gyorsan!

-Én az előbb voltam, nekem már nem kell - rázta a fejét Jimin.

-Nem azért! - torkollta le Jin azonnal. - Elbújunk! Jungkook, kelj fel a földről, most! - ráncigálta a könyökénél fogva Kookot.

-Hülye vagy? Nem férünk be ennyien - akadt ki Hoseok.

-Elza? - hallatszott immáron egyre közelebbről.

-Gyerünk, igyekezzetek!

Jin mindenkit beszuszakolt maga előtt a mobil vécébe és éppen magára akarta csukni az ajtót, amikor…

-Namjoon! Te nem jöhetsz be! Neked odakint kell maradnod! - lökdöste ki az említett tagot a klotyóból.

-De nem akarok egyedül odamenni - hisztizett Namjoon.

-Elég volt a nyavalygásból. Szedd össze magad és légy férfi! Lehet, hogy ilyen kinézettel nem lesz egyszerű, de te igyekezni fogsz, ugye? - kérdezte még utoljára, majd magára csukta az ajtót.

-Valaki a lábamon áll! - suttogta Taehyung fájdalomtól eltorzult arccal.

-Ki az? Megverem - emelte fel az öklét fenyegetően Yoongi - már amennyire a szűk helyen ezt megtehette.

-Te vagy az, Yoongs - válaszolta Tae, miután vetett egy pillantást a lábaikra.

-Oh - komorodott el Yoongi. - Hát, az ígéret szép szó - mondta, majd behúzott magának egyet. - Aú!

-Normális vagy?! Miért csináltad? - kérdezte Taehyung aggódva.

-Érted - felelte Yoongi csillogó szemekkel és vérző, felrepedt ajakkal.

-Aww - pirult el Taehyung teljesen és tök romantikus pillanat lett volna, ha…

-Pfuj, ha smárolnak én hányok - kezdett el “diszkréten” öklendezni Jungkook.

-Csak ne a serpenyőmre! - nézett rá fenyegetően Seokjin, aki pont Jungkook és Jimin közé préselődött be.

-Akkor smárolunk, amikor akarunk! - szólt vissza Yoongi.

-De nem fogunk - jelentette ki Tae.

-Miért nem? - nézett rá döbbenten Yoongi.

-Mert ez a történet most nem rólunk szól - biccentett Tae a budi ajtó felé.

Eközben odakint Namjoon idegesen járkált fel-alá és a haját, meg a ruháját igazgatta.

-Elza? - állt meg előtte egy körülbelül vele egyidős, vöröshajú lány kifulladva. - Már mindenhol kerestünk!

-Á, igen. Szia...öhm, izé, hogyishívnak….Mari? - nézett kérdőn a lányra Namjoon.

-Tudhatnád már, hogy jobb szeretem, ha Marikának szólítasz, ha már egyszer becézel - mondta bosszúsan - ezek szerint - Marika. Namjoon el sem hitte, hogy beletrafált, vagy mi.

-Persze, bocs Mari...ka - mentegetőzött Namjoon azonnal. - Akkor bemegyünk? - tette fel a kérdést, de csak azért, mert már kezdett megfagyni.

-De persze, csak előbb pisilek egyet - mondta Marika, majd elindult a wc felé.

-NE! - ordította Namjoon hirtelen és visszarángatta a lányt a könyökénél. - Nem mehetsz be oda!

-Miért nem? - kérdezte Marika gyanakodva.

BTS A MESÉKBENTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang