Bundan sonra ben de diğer yazarlar gibi sınır koyacağım.. 98 okuma olup 18 oy.. moralim bozuluyor ve yazmak istemiyorum çünkü kötü yazdığımı düşündürüyor bu durum. Yeni bölüm için 25 oy ve 50 yorum. Üzgünüm.. bu şekilde siz de çok beklememiş olursunuz. 💚
■■
Arkasına bakmadan marketten koşarak çıktı. Korkuyla dolmuş gözleri etrafa bakarak kaçacak yer arıyordu. Onu takip eden kimse yoktu ama koşuyordu o. Nefes nefese kalana kadar koşmaya devam etti. Bir sokağın dönemecinden geçip elini duvara yaslayarak soluklanmaya çalıştı. Nefes nefese mırıldandı kendi haline.
" Öldü o... ölmüştü.. gözümün önünde öldürdü onu.. hayır hayal gördüm... h-hayır. " Ağlamaya başladı, nefeslerinin arasında. Eli parmağında ki yüzüğe odaklanınca korkuyla dolan gözlerinden sıcak damlalar düştü yanağına. Korkuyordu.. hem de çok..
Yanında olmasını istediği insan yoktu.. kolları yoktu.. onu sarmalayacak beden şu an yoktu. Üşüyordu.. hem de çok. Nasıl bu hale geldikleri hakkında aklında hiçbir şey oluşmuyordu. Bulanık bakış açısı ile etrafına bakındı. İnsanlar gelip geçiyordu. Arka cebine koyduğu telefonu alıp sık bağlantı kurulun kısımda yer alan ismin üzerine tıkladı. Arama, mesaj.. ikisi üzerinde gittikten sonra mesaj kısmına tıkladı.
Kime : Jimin
' Konuşmalıyız. '
Mesajı yazdıktan sonra etrafına baktı. Yürümeye başladı bir yandan. Mesaja gelecek cevabı bekliyordu. Çok geçmeden bildirim sesi kulağına gelmişti. Şaşkındı, o günden sonra asla konuşmamışlardı.. Ne yani mesaj atsa cevap verecek miydi.. bu kadar özlem boşuna mıydı.. cidden berbat..
Kimden : Jimin
' meşgulum. '
Aldığı cevap ile içinden bir hıçkırık koptu. Verdiği tek cevap bu muydu? Ne hakkında diye bile sormamıştı.. vazgeçmeyip mesaj atmak yerine aramaya karar verdi. Yeşil telefon şeklinde olan simgeye dokunup telefonu kulağına tuttu. Bir kaç çalışın ardından telefon açılmıştı ama konuşmuyordu karşısında ki kişi. Nefes alışverişini duyuyordu ama konuşmuyordu. Kekelemeden konuşmak istedi ama nafile..
" J-jimin? "
Karşıdan cevap bekledi, kekelediğine lanetler yardırırken. Ama cevap gelmedi. Devam etti konuşmaya bir umut beslercesine.
" Kö-kötü h-hissediyorum.. se-seni.. özlemek.. bu kadar yakındayken.. gerçekten berbat hissettiriyor. "
Korka korka tamamladı cümlesini telefonu her an kapatır diye. Cevap gelmeyince daha fazla dayanamayarak bağırmaya başladı.
" ÖZLEDİM DİYORUM!!! SESSİZ KALIYORSUN??? CANIM ACIYOR JİMİN!! KAHRETSİN Kİ ÜŞÜYORUM SENSİZ!! MAHVOLUYORUM! NEDEN neden konuşmuyorsun benimle.. neden sesinden ma-mahrum bırakıyorsun beni? "
Sonlara doğru sesi kısılmıştı. Gözlerinden yaşlar akıyordu.. korkuyordu çok.. hem de çok..
" Nerdesin?.. konum at. "
Sonunda bir ses gelmişti.. soğuk çok soğuk.. daha da üşüten. Telefonu kapatıp yüzüne, konum atmıştı. Daha fazla üşümek istemiyordu çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2
Acak1.kitabin bölüm sınırını tamamlamış bulunmaktayız :) 2.kitap ile sizlerleyiz. . Korede bulunan 3 türk ve onların başından geçen olayları anlatmaktadır.. #idol sıralamasında 8. Sırada (05.08.18) #crazy sıralamasında 8. Sırada (08.08.2019)