Saçları yatağa dağılmış yüzü ve dudakları şişmiş, âdeta bir bebeği andırıyordu. Arzu, ondan önce uyanıp izlemeye başlamıştı bile. Elini havaya kaldırıp saçlarına dokunmak istedi ancak uyanmasından korktuğu için kaldırdığı elini eski yerine geri döndürdü.
Yataktan kalkmak için hareket edeceği sırada Jimin kolunu Arzu'nun karnına doğru yerleştirdi. Afallasada bozuntuya vermeden tekrar yatağına yerleşti yüzünü ona doğru çevirerek. " Günaydın. " Jimin kirpiklerini kırpıştırırken gülümsedi. Sabah uyanmanın etkisi ile kalın olan ses tonuyla 'günaydın ' diyerek karşılık verdi.
Jimin bir kedi misali Arzu'nun boynuna doğru sokulurkan Arzu gözlerini beline doğru kayan örtüyü odaklayıp hemen kaçırdı. " Jimin üzerini ört!! " Arzu'nun boynunu öpen dudakları yukarı doğru kıvrılırken nefesini tenine çarpacak şekilde konuştu. " Neden? "
Arzu, tenine değen sıcak nefes ile yandığını düşünürken kendini geriye doğru çekti. " Yah! Kalkıyorum ben!! " tekrar kalkmak için doğrulduğunda kızaran yanaklarını saklayabilmeyi umdu. Jimin'in kahkası kulaklarına bir melodi gibi gelirken dudaklarını ısırdı. " Hadi ama dün gece böyle değildin! Hem biz evliyiz karıcım. " karıcım kelimesine bastırarak söylemişti ki Arzu arkasını dönüp yastığı ile jimin'e vurdu.
Jimin gülmelerinin içinde konuşmaya çalışarak " Aşkım, eğer bir yerlerin acıyor ise utanmadan kocana söyleyebilirsin-aggh, seni iyileştirecek-aghh vurmasana yahh!!"
Yastığı kafasını geçirirken " KES SESİNİ JİMİN!!! " Jimin ellerini yüzüne gelmesin diye siper ederken onu sinirlendirmeye devam ediyordu. " Ahh, vurma daha çocuk yapacağız--agghh yeter!! " Arzu bir anda kendini yastıkla birlikte yerde bulurken acıyla bağırdı. " Ah belim!!! "
Jimin endişe ile yatağın üstünden yerde yüzünü buruşturan eşine baktı. " Aşkım belin dışında başka yerin acıyor mu?? " Dişlerini göstererek gülerken Arzu öfkeyle tısladı. " YETER BE ADAM!!! ÖLECEĞİM BURADA, SEN NEYİN PEŞİNDESIN!!! " Jimin kıkırdamaya devam ederken " Tamam tamam, sustum. "
Arzu belini tutarak kalkarken Jimin'in telefonu komidinin üstünde çalıyordu. Jimin telefonu alıp cevapladı hemen. " Efendim hyung?... nerede? ...... hemen geliyoruz. Tamam. " Arzu merakla " Ne olmuş diye sorarken Jimin dolaptan üstüne gitmek için gömlek alıp düğmelerini iliklemeye başladı. " Ceren hastanedeymiş, erken doğum falan dedi. "
" Daha 7.5 ay sayılır, ne erken doğumu? " Jimin, pantolunu giyerken düşme tehlikesi yaşasada " Bilmiyorum hayatım, giyin hadi. "
■■
Jin üzerinde eşofmanları ile duruyordu. Gözleri uykusuz kaldığını bağırırken Jimin hyungu için bitki çayı almıştı. " Daha iyi misin hyung? " Arzu hemen araya girip " Nasıl oldu? "
Jin bir kaç yudum içtikten sonra " Asansöre binecektik eve çıkmak için sonra pd-nim aradı, asansörde çekmediği için Ceren ' ben tek binerim. 'Dedi ve bindi. Ne olduysa ondan sonra oldu, asansör bozulmuş Ceren'de panik olduğu için işte bayılmış, sonra hastaneye geldik işte, suyu gelmiş falan sonra ameliyathaneye aldılar hemen. "
Derin bir nefes alıp önünde durdukları ameliyathaneyi işaret etti. Jimin ensesini kaşırken " Hyung, Kore'de asansör bozulması çok sık görülen bir şey değildir, hem yeni kontrol edildiğini söylemedin mi? "
Jin bardağı boş olan yere koyup " Evet ama bilmiyorum cidden. Sonuçta makine bu ne zaman bozulacağı belli mi? " Arzu iç çekerek sırtını yasladı duvara. Jimin " Hyung ben- " doktorun çıktığını görünce sustu. Doktorun yanına gittiklerinde Jin hemen devreye girdi. " Eşim nasıl doktor? "
Doktor sıkıntılı bir nefes verdi, " Az kalsın bir çocuğu kaybediyorduk.. erken doğum yapmak zorunda kaldık. Bebekleri küvese koyacağız, kalan aylarını orada tamamlayacaklar. "
Jin başını ovuşturdu. " Ce-ceren iyi mi? " Doktor gülümseyerek elini Jin'in omzuna koydu. " Merak etme genç adam, eşin iyi olacak. "
Jin zorda olsa gülümsedi, teşekkür ederek doktorun önünde eğildi. Arzu derin bir nefes alarak " Oh, çok şükür. " diyebildi. Jimin, hyunguna sarıldıktan sonra eşinin bileğinden çekip başını gögsüne yasladı. Arzu kollarını Jimin'in beline doladı.
" Jimin korkuyorum... " diye fısıldadı gögsüne doğru. Jimin eşinin saçlarına küçük öpücükler kondurup " Korkma bebeğim, ben senin yanındayım. "
Jin telaşla yanlarına gelip saçlarını karıştırdı öfkeyle. " Bozmak istemezdim ama.. Jungkook ve Taehyung ortada yok. "
■■
Ceylan çalan müzik ile coşup arada şarkıya eşlik ederken Yoongi ile birlikte Jeju adasına gidiyorlardı. Ceylan mutlu bir şekilde. "Bence güzel yaptık, beraber tatil. Zaten bana hiç zaman ayırmayan bir erkek arkadaşım var. "
Yoongi kıkırdadı, Ceylan o sırada daha ne kadar aşık olabilirim diye düşünüyordu. " Birileri benden memnun değil sanırım. " Ceylan onu süründürmek adına cevap vermedi. Yoongi suratını düşürüp " Yah, mutlu değilsin demek? "
Ceylan kıkırdarken " Ben seninle her zam- Yoongi karşıdaki tır bize doğru geliyor!! " Ceylan korku ile bağırdığında Yoongi direksiyonu kırdı ancak süratle gelen kamyon araca girmişti." YOONGİ!! " Gürültülü bir çarpışma ile yolu tozu dumana katmışlardı.
■■
Çatıdan akan su damlaları eşliğinde önünde kurulmuş televizyondan Yoongi ve Ceylan'ı izliyordu göz yaşları içinde. " gitme.. " dedi sesini duymalarını ister gibi. Yanaklarını ıslatan yaşlar tırı görünce daha da şiddetlendi. " DURDUR ONU!! HAYIR DURDUR ONU!!! YALVARIRIM DURDUR ONU!!!!!!!! " boş ve karanlık alanda hıçkırıklar içinde yalvarıyordu. Sandalyede tepindikçe dengesini kaybedip yan tarafa düştü, tırın araca çarptığı anda. " Çarpma dedi.. yapma.. nolur.. "
Yeyyy, millet çok beklettim biliyorum ama okul başladı artık..😭😭 Ve bu kitabın üçüncüsü çıkar mı bilmiyorumm
Size sormak istediğim diğer bir konu ise Acaba Taehyung ve Arzu kurgulu Katil türünde bir şey yazsam mı? 🤔🤔🤔
Neyse iyi geceler, sizleri seviyorum.💚💚💕😽 30 oy +50 yorum sonrası yeni bölüm.💕💚💚😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2
Random1.kitabin bölüm sınırını tamamlamış bulunmaktayız :) 2.kitap ile sizlerleyiz. . Korede bulunan 3 türk ve onların başından geçen olayları anlatmaktadır.. #idol sıralamasında 8. Sırada (05.08.18) #crazy sıralamasında 8. Sırada (08.08.2019)