Ben Asla

332 52 109
                                    

Sessiz geçen bir araba yolculuğu sonrası üyelerin kaldığı evin önünde durunca Arzu, kapısının açılmasını beklemeden kendi açıp dışarı çıktı. Gergin geçen anlardan sonra derin bir nefes almaya ihtiyacı vardı.

Arkasından Jimin'de inip Apartmanın giriş kapısını gösterdi. Soğuk ve donuk bir ses tonu ile " Girelim. " demişti. Arzu, şaşkınlıkla ona dönüp " Ne yani? Burada mı sevgilin? " Jimin ciddiyetini bozmadan cevap vermişti. " Neden? Olamaz mı? "

Arzu, öfkeyle soluyarak apartmanın içine doğru yürüdü hızlıca. Asansörün gelmesini beklerken Jimin'de ona yetişmişti. İki yabancıdan farksız gelen asansöre adımladılar. Yaklaşık geçen bir kaç dakikanın ardından dairenin bulunduğu kata gelince kapı açıldı. Arzu, Jimin'i beklemeden daire kapısının önüne geçip zile bastı. 

Kapıyı saçları iyice dağınık, uykudan yeni kalktığını belli eden Jungkook açmıştı. " Aa? " şaşkınlıkla Arzu'ya bakıyordu. Çünkü uzun zaman sonra ilk defa Jimin'le bu eve gelmişti. Jungkook, heyecanına engel olamayarak " Yoksaa siz? "  Jimin, Arzu'nun omzuna arkadan çarparak içeri geçti Jungkook'a cevap vermişti bunu yaparken. " Boşuna sevinme, öyle bir şey yok. "

Jungkook, Arzu'nun yüzünde değişen yüz ifadesini görünce hyunguna içten içe sinirlenmişti. Her şeye rağmen eşiydi, biraz fazla süründüyordu sanki.

Arzu, Ceylan'ı gördüğünde biraz şaşırsa da zaten barıştıklarını biliyordu, o yüzden sessizce koltuğa oturdu. Ceylan gülümseyerek Arzu'nun yanına oturup sarıldı arkadaşına sıkıca. " Seni burada görmeyeli uzun zaman oldu kanka? " bunu türkçe söylediği için içinden şükretti. Kankası imada bulunmayı çok seviyordu çünkü.

Ceylan'ın kollarından uzaklaşır uzaklaşmaz Jimin'e döndü. " Ee, nerde sevgilin?  " Ceylan'ın ağzı 'o' şeklini alırken konuşmayı başarmıştı. "Se-sevgilisi mi? " Jimin omuz silkerek  cevap verdi. " Sevgilim yok. " Arzu'nun gözleri öfkeyle açılıp kapanırken söylediği yalana karşılık aptal aptal kendini yediği dakikalara sövdü.

Yoongi gülerek Arzu'ya alaycı bakışlarını sundu. "Neden? Korktun mu yoksa buraya geldin görmek için? " Ceylan kaşlarını çatarak Yoongi'ye sus sinyallerini gönderirken Yoongi ellerini havaya kaldırıp kıkırdadı. " Tamam, teslim oldum. "

Jungkook, gergin ana el atmak istercesine araya atıldı. " Hadi shot oynayalım. " Yoongi, yanında oturan maknaesinin ensesine vururken yavaşça kıkırdadı. " İçmek istiyorsan iç bizi niye dahil ediyorsun? " Ceylan "Olur! " diyince Yoongi hemen atıldı.

" Ceylan, sarhoş mu olmak istiyorsun? " Ceylan omuz silkerek Yoongi'ye kaş göz işareti yaptı. Yoongi anlamsız bakışlarını Ceylan'a yönelterek sinirli bir şekilde konuşmaya çalıştı. " Ceylan! Kaş göz işareti yapacağına konuşsana kadın! " Ceylan derin bir iç çekerek Jimin'e  baktı onay istercesine.

Jimin " Tamam, oynayalım. " Jungkook vakit kaybetmeden soju şişesi getirdi 4-5 tane. Yanında da 5 shot bardağı alıp yere oturdu. Bardaklara sojuyu doldurup koltukta hala oturan büyüklerine ve küçüklerine sinirlenerek bağırdı." YAAHH! sizin yerinizede ben oynayayım mı? "

Gülerek Jungkook'un yanına oturup bardakları önlerine çektiler. Yoongi hemen oyunu kısaca özetleme gereği duyarak konuşmaya başladı. " "Ben asla şunu yapmadım diye bir öneride bulunacağız eğer yaptıysanız kafanıza bardağı dikin. Cevap vermezseniz içmek zorundasınız. Tamam mı? " yerde oturanlar başını onaylar anlamda salladıktan sonra ilk  Jungkook başladı.

" Hmm, daha önce ben asla aşık olmadım. " Etraftakiler birbirine bakarken Jungkook gülerek bardağı dikti. Omuz silkip " Önce ben içmek istedim. " Herkes onun bu haline kahkaha atarken Ceylan araya girip bardağı kaldırdı. " Ben asla yalan söylemedim. " Herkes önlerindeki bardağı dikerken Yoongi " Vay, hepiniz yalancısınız. "

Ceylan omzuna bir yumruk geçirerek " Sende içtin yalancı! " Yoongi omzunu tutarak huysuzlandı. " Benim ki pembe minik yalanlar. " Ceylan gözlerini devirerek " Bizim ki zaten dev, aptal şey. " Yoongi " Tamam Ceylan, sus! Soruyorum gençlik hazır mısınız?  "

Ceylan " sor hadi. " diyerek derin bir iç çekti. Yoongi " Daha önce ben asla biriyle cinsel birliktelikte bulunmadım. " Arzu ve Jimin içkiyi dikerken Jungkook onlara şaşkınca bakıp " Siz şey yaptınız mı? " Yoongi " Ney? " diyerek kıkırdadı. Ceylan kaçıncı kez gözlerini deviriyordu bilmiyordu ama Yoongi zorluyordu.

Jimin rahatsız olmuşcasına içki bardağını alıp gelen sırasına konuşmak için giriş yaptı. Arzu'ya gözlerini dikerek. " Ben asla birini terketmedim. " oradakiler bu sorunun bizzat Arzu'ya olduğunun farkındaydı ama daha önce Yoongi'de Ceylan'ı terketmişti. Bu yüzden içkiyi kafasına dikip Arzu' ya çevirdi gözlerini.

Arzu zorda olsa o bardağı da içti. Sıra ona geldiği için derin bir nefes alıp oturduğu yerde dizlerinin  üzerine geldi bardağını kaldırıp onun yaptığı gibi gözlerinin içine baktı. "  Ben asla seni sevmekten vazgeçmedim, Jimin."


Yeni bölüm için 25 oy ve 75 yorum. Muahhh😘😘

KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin