istediğim bu.

418 49 31
                                    

Selaam, biliyorum çok uzadıkça sıkıyor. O yüzden 100. Bölümde Final yapmayı düşünüyorum, azalan oy ve okunmalar bunu söylüyor bana.ㅎㅎ Bayram da köyde olacağım için bayram tadında bir bölüm olsun dedim. Ve arjim kısmı çok oluyor farkındayım ama kaos kimdeyse o daha fazla!! Bir sonraki bölümde bizi ne bekliyor?👀👀

🍬🍨🍡🍥 şimdiden iyi bayramlar!
Gelecek bölüm için 28 oy sınır. Sizi seviyorummm.❤❤ iyi okumalar!

Ayrıca diğer hikayelerime de göz atın lütfen!

Üzerinden tam 3 geçmişti. Ceylan, kaldığı eve getirmişti Arzu'yu. Bütün gece uyuyamamış onu sakinleştirmeye çalışmıştı. Haliyle uykusuz kalmıştı.

Kahvaltı hazırlayıp Arzu'yu uyandırmak için odaya gitti oflayarak. Arkadaşı bazen gerçekten çocuk gibi oluyordu. Mızmızlanmadan geçen bir gün yoktu neredeyse. Onun yüzünden erkek arkadaşı ile de buluşamamış, bu da arkadaşına öfkelenmek ve evden kovmak için sebep oluşturuyordu.

Ama sonuçta arkadaşıydı. Yüzüne kadar çekmiş olduğu örtüyü  üzerinden çekip öfkeyle bağırdı. " KALK ARTIK! Evimi mülteci kampına çevirdin, evin yok mu senin hem?

Üzerinden giden örtü yüzünden üşüyordu. Yüzünü yastığa gömüp cevap verdi arkadaşına boğuk çıkan sesiyle. " Yok, evim yok. "

Ceylan, derin bir iç çekerek yatağın kenarına oturdu. " Kanka, telefonlarına cevap ver çocuğun artık. Daha ne kadar kaçacaksın? "

Arzu büyük bir bıkkınlıkla nefes verdi, başını yastıktan kaldırıp arkadaşına " Ne diye açacakmışım telefonlarını? Boşanma davası kaldıracak durumda değilim. Avukatlarıyla da ugraşamam. "

Ceylan omuz silkerek ayağa kalktı. " Boşanma için bu kadar arar mı bir insan? " Arzu, yatakta doğrulup öfkeyle soludu. " Boşanmaya çok meraklı beyimiz, neden olmasın? " 

Ceylan, derin bir çekerek konuşmak için dudaklarını araladı. " Ulan, aç telefonunu! De, istemiyorum boşanmak. Angut mu bu, anlamayacak mı? "

Arzu, yataktan kalkmak için cebelleşirken öfkeyle soludu. " Kanka, dedim istersen boşanacağım. Nasıl derim boşanmayacağım ulan senden diye? "

" Eee, o ne dedi sen öyle dediğinde? "
Bir yandan yatağı düzeltirken diğer yandan odadan çıkmak için kapıya yönelen Arzu'ya baktı meraklı gözler ile. Kapının pervazına yaslanıp gözlerini yere odakladı. "Hatırlamıyorum, bayıldım. Sarhoştum zaten!! Ayık kalıp onunla konuşmaya cesaret etmem zaten büyük bir mucize. "

Ceylan, yastığı yerleştirip odadan çıkarken dudağını ısırdı. Sevgilisi ile buluşacak ama arkadaşını bıraksa mı, emin değildi. Tereddütte kalsa da lafa girdi. " Bugün, yoongi ile buluşacağım. Şey..." cümleye devam etmekte de zorlanırken Arzu araya girdi. " İyi eğlenceler kanka, beni düşünme. " gülümsedi zorla olsa da. Arkadaşı ona sıkıca sarılırken alay etmeyi ihmal etmedi.

KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin