zamana ihtiyacım var

343 43 91
                                    

     [ Medyada ki şarkı ile birlikte okuyabilirsiniz.😍🤗]

Jimin, duraksadı.

Arzu : Sana yemin ederim eğer bir adım daha atarsan.. bir daha yüzümü görmeyi bırak.. adımı bile duyamazsın.. Hayatından öyle bir çıkarım ki.. yaşadıklarının bir rüya mı gerçek mi olduğunu anlayamazsın bile..

Jimin, öyle bir andaydı ki yaşadığı duygular onu boğmaya başlamıştı. Arkasını emin olmayan gözler ile dönerek.

- Biraz zamana ihtiyacım var.. kendime gelebilmem için.. lütfen biraz zaman ver..

Arzu, başını öne eğerek banktaki çantasına doğru ilerledi. Eline alıp Jimin'in omzuna hafif bir şekilde çarparak ilerledi. Omzuna çarpış anında jimin parmaklarını avcunun içine saklayarak yumruk şekline getirmişti.

1 hafta sonra.

Ceren, elindeki tepsiyi masaya koyarak koltuğa atmıştı kendini. Arkadaşlarına isyankar bakış atarak.

- Lan! Birde arkadaş olacaksınız, hamile kadını çalıştırmaya utanmıyor musunuz?

Ceylan, telefonu ile uğraşırken kendi âleminde takılıyordu. Ceren, zorda olsa ayağını kaldırıp Ceylan'ın ayak bileğine doğru salladı. Ceylan, gözlerini Ceren'e dikerek.

- Ne lan! Ne!!!

Ceren : b*k!

Ceylan, oflayarak telefonu koltuğa bıraktı. Eline kahveyi alıp bir yudum içerken Ceren'in sorduğu soru ile duraksadı.

-Ee, Yoongi ile nasıl gidiyor?

Ceylan : Sen.. nerden biliyorsun?

Ceren : Jin dedi.

Ceylan : What?? Yoongi mi demiş?

Ceren : hahaha, bebeğim biliyorsun ki  Yoongi hep aynı ifadede takılıyor aynı duygusal boşlukta, hayatına renk geldiğinde tabiki bunu farkediyor üyeler..

Ceylan, arkasına yaslanarak tatmin olmuş bir şekilde gülümsedi.

- Demek, bir şeyler yoluna giriyor. Güzellll.

Ceren, Ceylan'ın omzuna elini koyup çekiştirirken. Ceylan " ne var? " anlamında Ceren'e sinirli bir şekilde baktı. Ceren kaşları ile küçük yastığa sarılı oturmuş bakışlarını masadaki telefona sabitlemiş Arzu'yu göstermişti. Ceylan dalgınlığını dağıtmak adına numaradan öksürmüştü ama dikkatini dağıtamadı. Ceren dizine dokunarak.

- Arzu!

Diye seslenmişti umutsuzca. Uzun süredir doğru düzgün yemek yememişti ve Jimin'i görmemişti. Yeni albüm hazırlığındalardı çünkü, oldukça meşgullerdi. Arzu, başını kaldırıp Ceren'e baktı.

Ceylan : Bizimle misiniz acaba?

Arzu : Hayır.

Ceylan : Terbiyesiz, birde söylüyor.

Arzu : Özledim hem de çok.. Bana dokunuşunu.. kavga edişlerimizi bile.. en çokta o yumuşacık ve sıcacık hissettiren sarılışını.. çok özledim..

Ceylan : Kank-

Arzu : Ne kanka ne? Dayanamıyorum.. dayanılacak gibi değil bu özlem.. beni öldürmesini tercih ederim.. bu çok acı verici..

Ceren : Zamana ihtiyacı var, kafası karışık belli ki.. yaşadıklarınız düz şeyler değil ki.. yıprattı sizi..

Arzu : Ben de yıprandım! Ben de!

KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin