Sonunda geldii, sinav haftam olduğu için haftaya kadar atamayacağım bunun için üzgünüm. 🙏🙏 Yeni bölüm beklerken yazmış olduğum Crystal Snow, Serendipity ve Taegi kitaplarına göz atabilirsiniz. Bir sonra ki bölüme kadar kendinize iyi bakın, sizleri seviyorum.💕💕 medya da ki şarkı ile okuyun lütfen. Önce şarkıyı türkçe Alt yazılı izleyip dinleyin sonra birlikte okuyun.💕iyi geceler! ~
☡ Hikayede ki karekterlerin yaşadığı olaylar ve karekteristlik özellikleri ile tamamıyla hayal ürünü olup kurgudur. Hiçbir kişiye öfke ya da nefret duymayın. Ilginiz için teşekkür ederim. 💜
Jimin yataktan apar topar kalkarak.
- Ne oldu? KİM NEDEN?
Jihyun: Annem...
Jimin'in endişesi daha da artarak.
-SÖYLESENE!!
Jihyun ağlamaklı bir ses tonu ile devam ederek.
- Restorana gitmiştik, birden fenalaştı...
Jimin dolan gözlerine daha fazla engel olamıyordu.
- Neden?
Jihyun: Yemekten dolayı zehirlenmiş olabileceğini söylediler...
Jimin sinirle telefonu yere doğru fırlattı. Avazı çıktığı kadar bağırmaya başlamıştı odada. Sanki duvarlar üzerine geliyordu.
- HAAAAAYIRR... OLAMAZ... YETER...
●●●●●●
+ Sana söylemem gereken birşey var.
- Di-dinliyorum.
Uzun bir sessizliğin ardından Yoongi konuşmaya devam edebilmişti.
+ Telefonda değil de, yüzyüze konuşsak daha iyi olur.
Ceylan kısa bir süre cevapsız kalmıştı.
+ Alo, orda mısın?
- Ah.. burdayım. Tamam akşam parkda buluşalım.
İkisi aynı anda telefonlarını kapatmıştı.
●●●●●
Arzu'nun annesi bütün olanları öğrenmişti. En başından beri olan bütün herşey.. kaçırıldığı... tecavüze uğramaktan son anda kurtulduğuna kadar. Bunları duyduğunda fenalaşmış ve hastaneye kaldırılmıştı.
Nisa ile Dilara hastane de onun için bekliyordu. Odadan çıkan doktorun hemen önüne geçtiler Arzu'nun babası ile birlikte;-İyi mi?
Doktor: Sakin olun, iğne yapıp sakinleşmesi için elimizden geleni yapıyoruz. Şu an uyuyor. Uyandığında evine gidebilir.
Babası : teşekkürler.
Nisa: oh, çok şükür.
Babası Nisa'ya dönerek.
- Kızım nerde?
Nisa korku dolu gözlerini Dilara'ya çevirerek.
- Bilmiyoruz...
Babası : Bunlar hep o p*ç'in yüzüne geliyor başımıza. Ben dedim ona kızım yapma! Dinlemedi beni.
Dilara : O da böyle olsun istemezdi, en az sizin kadar perişan.. eşi sonuçta..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2
Diversos1.kitabin bölüm sınırını tamamlamış bulunmaktayız :) 2.kitap ile sizlerleyiz. . Korede bulunan 3 türk ve onların başından geçen olayları anlatmaktadır.. #idol sıralamasında 8. Sırada (05.08.18) #crazy sıralamasında 8. Sırada (08.08.2019)