💕💕 biraz hatta fazlaca geç kalan bölüm için üzgünüm 💕 umarım okurken keyif alırsınız..💕 iyi geceler 💕💕
■■■■■■■■■■■■
Suga bankın üstündeki kolyeye baktı.
-Yani?
Ceylan: Bu kolyeyi bana takarken diğer parça olmadan bu kolye bütün olup birleşmez demiştin! SEN BENİ YARIM BIRAKTIN YOONGİ!
Suga bankın üstündeki kolyeye dalmıştı. Belki de aklından o gün kolyeyi takarken ki an geçiyordu.Ceylan bitmişliği içeren ses tonu ile
-Yoongi neden bize bunu yapıyorsun? Ben sadece bir an .... bir an olsun olabileceğine inanmıştım... ne bileyim o kadar farklılığa... O kadar engel gibi görünen ama engel adı altında toplanmayan şeye rağmen.... şu an içimde ki bitmişliği tarif edemem sana..Suga gözlerini kolyeden ayırıp karşı tarafa baktı.
Bende tükenmiş hissediyorum. Bir şeyleri oldurmaya çalışmak zorla olmayacak gibi...biz farklı değiliz.. ama farklıyızda.. sana olan aşkıma gerçekten inansaydım ama dan sonraki cümlemi komple yok ederdim ama kendimde bu inancı bulamıyorum.
Ceylan dolan gözlerinin yanağına düşen damlalarını elinin tersi ile sildi.
Burnunu çekerek ileriye doğru baktı.-Demek ki bazı şeylere ne kadar çabalarsan çabala olmuyor. Ama seni iyi hatırlayacağım.
Diyerek banktan kalktı.
Suga: Ceylan!
Ceylan bir umutla ona doğru baktı.
Suga soğuk bir ses tonu ile
- Beni iyi hatırlama hatta nefret et benden ama iyi hatırlama. Bir süre görünmeyeceğim. Karşına çıkmayacağım.
Ceylan içinde kaldıramadığı duyguları ile patlayıp Suga'nın omzunu yumruklayarak ağladı.
-Senden nefret etmemi istiyorsun!!!!! NASIL O ZAMAN NEFRET ETMEMİ SAĞLA! O ZAMAN BUNU YAP! SAĞLA! ÜŞÜYORUM ANLIYOR MUSUN? O KADAR SOĞUKSUN Kİ ÜŞÜYORUM SENDEN!
Suga iki kolunu birden tutup sert bakışlarını Ceylan'a yöneltti.
-kalbime hükmetmeni isterdim. Farkettim ki hükmettiğin sadece varlığım.
Kollarını bırakıp ordan uzaklaştı.
Ceylan ağlayarak banka tekrar oturdu. Çantasından çıkardığı mendiller ile yüzünde akan makyajını temizlemeye çalıştı.
■■■■■■■■■■■Çalan kapıyı açıp gözleri ağlamaktan şişmiş bir şekilde Ceylan'ı gördü.
Ceren: kanka iyi misin?
Ceylan içeri girerek
-değilim... sadece sarılmak istiyorum
Diyerek Ceren'e sarıldı.
Ceren:ne oldu?
Ceylan: iyi değilim sadece ölmek istiyorum.
Ceren: saçmalama!
Ceylan: kanka kendimizi ne kadar inandırsak da bir hayale mutlu olamıyoruz
Ceren:ne diyorsun?
Ceylan: Bu farklılık bizi mahvediyor. .
Ceren:kanka...
Ceylan: sen mutlu musun kanka?
Ceren :mutlu sayılırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2
Rastgele1.kitabin bölüm sınırını tamamlamış bulunmaktayız :) 2.kitap ile sizlerleyiz. . Korede bulunan 3 türk ve onların başından geçen olayları anlatmaktadır.. #idol sıralamasında 8. Sırada (05.08.18) #crazy sıralamasında 8. Sırada (08.08.2019)