۲۳.لیدوکائین

5.6K 1.1K 366
                                    

پوک محکم دیگه ای به سیگار زد و از پنجره دولا شد و دود رو از ریه هاش خالی کرد.

احساس خلسه ای که با این سیگار جدید تجربه میکرد باعث میشد بدنش خنک بشه و عرق سرد لذت بخشی رو روی گردنش حس کنه.

با باز شدن در اتاق چشمهاش به بزرگترین سایز خودش رسید، سیگار رو همونطور پرت کرد تو باغچه ی پایین پنجره ش و برگشت تا ببینه کی وارد اتاق شده که با دیدن چشمهای پدرش تصمیم گرفت برگرده و خودش رو از پنجره پرت کنه بیرون.

ولی چانیول با چند قدم بلند خودشو بهش رسوند و یقه شو گرفت: چه غلطی میکنی؟

ییشینگ برگشت و روی زانو افتاد: غلط کردم.
چانیول دوباره و اینبار از جلو یقه شو گرفت و بلندش کرد، صورتشو به دهن ییشینگ نزدیک کرد و نفس عمیقی کشید.

بعد با خونسردی عقب رفت و پرسید: چرا؟
ییشینگ دوباره زانو زد و دو دستش رو به هم چسبوند و تند گفت: ببخشید.
چانیول دوباره یقه ش رو گرفت و از روی زمین بلندش کرد: چی بهت گفته بودم؟

ییشینگ با چشمهای بسته تند تند تکرار کرد: هر غلطی کردی کردی فقط سیگار نکش.

چانیول یقه ی ییشینگ رو محکمتر کشید: و تو الان داشتی چیکار میکردی؟

ییشینگ همونطور که سعی میکرد صورتش رو از چانیول دور کنه گفت: دد یقمو ول کن.

_جوابمو ندادی.

ییشینگ دستش رو روی دست چانیول گذاشت: گفتم یقمو ول کن.

چانیول با چشمهای گرد از گستاخی ییشینگ یقه ش رو ول کرد و ازش فاصله گرفت: چت شده ییشینگ؟

ییشینگ کلافه تر از چیزی بود که مثل همیشه با این شیطنتی که کرده و پدرش مچش رو گرفته برخورد کنه. با اخم عقب کشید: خیلی خب... دیدی که داشتم سیگار میکشیدم. من یه مرد بالغم و تصمیم گرفتم سیگار بکشم پس متوجه دلیلت برای گرفتن یقم نمیشم.

چانیول واقعا عصبی بود و از طرفی نگران وضعیت پسرش شد، نه فقط به خاطر این که سیگار میکشید، به این دلیل که نمیدونست چرا داره سیگار میکشه:

_به چه دلیل کوفتی ای سیگار میکشی؟

ییشینگ فقط شونه هاش رو بالا انداخت:

_همینطوری خب.

چانیول هر لحظه عصبانی تر میشد و ییشینگ گستاخی در برابر پدرش هر لحظه راحت تر ، با بهت غرید:

_یعنی چی همینطوری خب؟

ییشینگ دستی به موهای قرمز رنگ خودش کشید و متقابلا غرید: نمیدونم چرا به اینکه شاید منم دغدغه هایی توی زندگیم داشته باشم فکر نمیکنی دد. درسته همیشه نیشم بازه و مسخره بازی درمیارم ولی خیلی چیزام رو مخمن که باید یه جوری از دست فکر کردن بهشون خلاص شم و خب آره... سیگار کشیدن حواسمو پرت میکنه!

📚Teach Me If You Can🍕Where stories live. Discover now