Bölüm 13

1K 65 0
                                    

Media: Sinan Doğan

✅BOŞ YILDIZI DOLDURMAYI ES GEÇMEYELİM LÜTFEN ⭐️EMEĞE SAYGI 😊
Keyifli okumalar 🍭

Akşam yemeği sorunsuz bitmişti , Defne hanım iyi biriydi ama benden kıskandığını gizleyemedi en önemlisi de birlikte yapacağımız işi duyunca daha çok huzursuzlandı,  dediğim gibi kimin ne düşündüğü benim umrumda değil ! En kısa sürede şüphelerimde haklı çıktığımda ne Defne umrumda olur ne de bir başkası !

    3 Gün sonra 🌙

Babam ve avukat mezara birlikte gitmişti , adli tıp sadece kemikten doku alacaklardı. Annem ile evde oturmuş gelecek telefonu bekliyorduk. Kapı çalınca yardımcıya bırakmadan kalkıp kapıya gittim , Sırma ve Deniz. Kocaman sarıldım ikisine de ... içimdeki heyecan biraz beni yatıştırdı , sevdiklerimin yanımda olmaları bana ne kadar huzur verdiğini anlatamam. "Bir haber var mı?" Derken kollarımda tuttuğum Deniz ile anneme doğru ilerledik. "Yok biz de bekliyoruz ." Dediğimde annem ve Sırma tokalaştı. "Deniz uyuyor kızım, git çocuğu koltuğa koy ." Diyen anneme göz devirip Deniz'i koltuğa koydum dikkatlice. "Berke nerede?"  Diye soran Sırma'ya dönerek  "bu gergin havadan etkilenmesin diye Berk'ten onunla biraz vakit geçirmesini istedim." Dediğimde Sırma gülerek "iyi yaptın ." dedi.
     Üçümüzde gergindik ama kalbimde oluşan huzur beni rahatlatıyordu. Telefonun zil sesiyle yerimde zıplamıştım "ayy aç aç!" Diye telaş eden Sırma'ya kısaca bakıp telefonu açtım ,"baba , ne yaptınız ?" Diye sorduğumda babam yüksek sesle "Kızım burada iş bitti , adli tıp dokuyu alıp gitti  birkaç gün içerisinde karşılaştırılacak sonuç bize savcılık yoluyla iletilecek . Hakkımızda hayırlısı ." Diyen babama teşekkür edip telefonu kapattım. "Ne olmuş , ne ...? " Sırma o kadar heyecanlıydı ki yerinde duramıyordu "doku alınmış , savcılık birkaç güne sonuçları bize verecekmiş ." Dediğimde Sırma elini kalbinin üzerine koyarak tuttuğu nefesi geri verip "oh iyi , hadi hayırlısı olsun. Allah'ım sen arkadaşımın şüphesini boşa çıkarma ." Diye dua eden Sırma'ya minnetle baktım ; her konuda yanımda bir kardeşten daha öte . Anneme döndüğümde düşünceliydi , yorum yapmaktan kaçındı ama onundan korktuğu ve çekindiği noktalar var biliyorum ,  bunu aşacağız .

      O birkaç gün nasıl geçecek bilmiyorum , evet sonucu biliyorum ama etrafımdaki insanlarında emin olup bana inanmalarını istiyorum , mezarı açtırmamın tek sebebi bu . Cenk yani Akın bu duruma nasıl tepki vereceğini biliyorum kesinlikle kabul etmeyecek ama o üzerinde yıllardır taşıdığı sahte kimlik ; onu yok edeceğim ... o yalan hayatını bozacağım bunu yaparken asla başkasını düşünmeyeceğim ! Bunu bize yapanları asla affetmeyeceğim ... önümde ateşten kurulmuş acı , uzun bir yol var ; yara almadan o yolu bitirmem gerek her şeyi tek tek göğüsleyip bana ait olanı tekrar yerine koyacağım .

     Berke akşam geldiğinde oldukça yorgundu bu yüzden ona sıcak bir duş aldırıp yatırdım. Annem ve babam her zaman olduğu gibi gece yarısından önce yattıkları için evde ayakta olan tek kişi benim. Odama gelip yatağıma uzandım telefonuma uzun süredir bakmadım farklı yerden mesajlar vardı aralarında Cenk'ten gelen mesajı hemen açtım "Cemre seni rahatsız ediyorum ama şu proje için ne zaman toplanabiliriz ?" Diye sormuştu 2 saat önce. Saati düşünmeyerek " ayın 25'de başlasak olur mu ? Bende biraz bu konu üzerinde çalışırım ." Dedim ve mesajı yolladım. Bugün ayın 19'u , o güne kadar savcı bize test sonuçlarını söyleyecektir bende ona göre tutumumu belirlerim. Mesaj bildirimiyle düşüncelerimden sıyrılıp ekrana baktım , "Sen nasıl istersen. O zaman 25 de görüşürüz." Diye mesaj atmıştı ben de uzatmayıp "iyi geceler o zaman."diye yolladım ve telefonu baş ucuma koyarak uykunun kollarına teslim oldum.

        Berke haftalar sonra ilk kez okula gidiyor , kaçırılığından beri onu okula göndermeme kararı almıştık ama Berke bu durumdan rahatsızdı bizde artık onun servis işine son verdik , sabahları işim olmazsa ben götüreceğim ama olursa sabah ve akşam annem onu götürüp getirecek. "Evet miniğim okuluna geldik." Dediğimde Berke okula gülerek bakıyordu " öğretmenimi ve arkadaşlarımı çok özledim. " sesi heyecan dolu. " bunu görebiliyorum. Hadi in bakalım. " Dediğimde el ele tutuşup bizi karşılayan öğretmenin yanına gittik. Berke hızla öğretmenine koşarak ona kocaman sarıldı. "Seni çok özledim ." Dediğinde onun özlem dolu sesini duyan herkes dönüp bakıyordu. "Canım benim biz de seni çok özledik." Diyen öğretmeni Berke'nin elinden tutup bana dönerek boştaki elini bana uzattı "Merhaba Cemre hanım. Sizi burada , tekrar aramızda görmek çok güzel." Diyen öğretmene gülerek bakıp uzatılan eli sıktım "bizde oldukça mutluyuz . Berke uzunca bir tatil yaptı artık okul vakti." Dediğimde Berke bakıp göz kırptım. "O zaman onun gelme şerefine güzel bir parti yapacağız."  öğretmeni duyan Berke sevinçle "oleyyy partilere bayılırım." Dediğinde ikimizde güldük . Berke'nin başına gelen tahlilsiz olayı okul yönetimi ve öğretmenleri biliyordu bu yüzden Berke'ye hiçbir şey yansıtılmayacak. Onlarla vedalaşıp okuldan ayrıldım şimdi istikamet ; Şirket...

HATA-2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin