Bölüm 10

1.1K 64 0
                                    

✅Boş YILDIZI DOLDURMAYI es geçmeyelim lütfen 🙏🏻🙃

Keyifli okumalar 😇

Sabahın erken saatinde uyanıp yardımcıların hazırladığı tek kişilik masada kahvaltımı ederken diğer yandan da oğlum ile görüntülü konuşuyordum.    Şu iki günde bile ne çok özlemiştim onu. "Anne ,biz dedemin mezarını ziyarete gideceğiz kapatmam gerek." Diyen oğluma kocaman bir öpücük yollayarak "seni seviyorum oğlum , ben tekrar arayacağım sizi." Dedikten sonra telefonu kapatmamla Sırma aramıştı ; "Cemre bugün bize gel uzun süredir eve uğramıyorsun." Diye sitem eden Sırma'ya gülerek "tamam başkan , bu gece sizdeyim. Ha şu çok sevdiğim elmalı tartı yap ." Diye emri vaki yaparken Sırma yapacağına söz verip telefonu kapattı. Evet şimdi şirkete gitme vakti.

💼💼💼

     Odama geçip masamda birikmiş dosyaları inceledim hemen , hepsi imza içindi çok şükür ama biraz daha bekleyebilir.  Odamdan çıkıp Oktay'ın odasına gittim , harıl harıl dosya inceliyordu. "Günaydın." Dedim enerjik bir ses tonuyla. "Günaydın Cemre , nasılsın?" Dedi beni inceleyerek "gayet iyiyim ." Dediğimde Oktay bana bakıp "giden okul projesi için çok mu üzüldün?" Dediğinde aklımdan çıkan Cenk muamması tekrar beynimde canlandı. "Evet sonuçta çok uğraştık ve Cenk Kurt tek bir hataya kapılıp direkt red etti. " dedim soğukkanlılıkla. "Cemre o adam beni endişeye sokuyor. Ben bu şirketi çok eskiden beri biliyorum ve kurucusu başka biri , Cenk denilen adamı ilk defa gördüm ve Akın'a çok benziyor... biliyor musun bir an Akın bize oyun oynuyor diye düşündüm." Dedi ciddiyetle . Oktay o geceden sonra pek yorum yapmamıştı ama anlaşılan herkes benim gibi düşünmüş. "Oktay eğer Akın'ın öldüğüne şahit olmasaydım bu adama kesinlikle Akın derdim ama maalesef her insana benzeyen ikinci bir insan varmış." Dedim umutsuzca. "Bilmiyorum Cemre. Ben yinede bu konuda çok dikkatli olalım diyorum ." Diye uyarınca ne konuda dikkatli olmamız gerektiğini anımsayamadım. " ne konuda?" Dedim merakla "Cenk bir casus bile olabilir... " dedi ve devamını getirmedi. Bu düşüncesi beni güldürmüştü bu yüzden elimi yüzüme kapatarak "Oktay adam koskoca şirket sahibi böyle bir oyuna neden katlansın ki." Diye ona gülerken benim söylediklerim Oktay'a hiç komik gelmiyordu o sadece düşünceli şekilde bana bakıyordu. "Pekala ben odama gidip dosyaları imzalayacağım sonra konuşuruz." Diyerek Oktay ve kuşkularını yalnız bırakıp çıktım.  Telefonumun çalmasıyla ekrana baktım bilinmeyen numara ,dosyayı kenara koyup telefonu kulağıma dayadım ; "Alo?"
"Merhaba Cemre hanım ben Sinan Doğan." Diye karşıdan gelen tok ses sinirlerimi zıplattı.
"Hâlâ beni aramanıza anlam veremiyorum , ne o haberi çabuk duyup geçmiş olsun demek için mi aradınız ?" Diye ona çemkirirken o sadece iğrenç sesiyle gülüyordu "Cemre hanım çok komiksiniz. Gerçi haklısınız kendinize ve projenizden o kadar emindiniz ki ben bile alacaksınız sandım , yani ne oldu da kaybettiniz ? " diye alayla konuşan adamın suratına kapatasım geliyordu. " dedikoduya ayıracak zamanım yok! İyi gün.." kapatmama izin vermeden "Cemre hanım son kez söylüyorum Cenk Kurt düşündüğünüz gibi masum değil." Dediğinde bu sefer kapatmadan "ne demek bu ?" Diye sertçe sorduğumda karşı taraf derince soluyup " tanıdıkça anlarsınız." Dedi ve yüzüme kapattı. Şaşkınca telefona bakıp söylenenleri algılamaya çalışıyordum. Sinan'ın o adamla derdi ne ya da onu tanıyor mu ? Tanımasa beni ikinci kez bu denli uyarmaz ! Ama bu adam bana da rakip ben nasıl ona güveneceğim ? Off aklım allak bullak oldu ! Cenk Kurt kim ? Neden herkes ondan korunmamız gerektiğini söylüyor da ben ona güveniyorum? Aslında cevap çok açık değil mi ? Diyen iç sesime hak verdim. Evet her şey çok açık o adam Akınıma benzediği için ona güveniyorum . Benim bir şekilde bu gizemi çözmek için Sinan Doğan ile arkadaş olmam gerek ya da aramı hoş tutmam gerek. Ya onun amacı da buysa? Şu an iki konu arasında baskı altındayım neye göre davranacağımı bilmiyorum , karşımda iki adam var diğerine istemsizce güvenirken diğerine zerre güvenemiyorum ... o zaman ben de kendi planımı oynarım ; Cenk bey ile olan yüzeysel ilişkimiz bu şekilde devam eder ama Sinan Doğan ile olan gergin ilişkimize yalandan kısmi samimiyet serpiştirebilirim . Böylelikle konuya açıklık getirmiş olacağım. Evet bu zeki fikrim beni mutlu etmişti artık adımlarımı daha mantıklı atacağım.

HATA-2-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin